Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@22:17:38 GMT

آیین افتتاحیه دومین دوره مسابقات بانوان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۷۸۱۲۲

آیین افتتاحیه دومین دوره مسابقات بانوان برگزار شد

به گزارش ایکنا؛ مراسم افتتاحیه دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم ویژه بانوان، عصر امروز 1 اردیبهشت ماه ساعت 17:30 تا 19 با حضور میهمانان و 28 شرکت‌کننده خارجی در سالن همایش‌های بین‌المللی هتل ارم تهران برگزار شد.

حجت‌الاسلام میرباقری، عضو مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید محمدی، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی، حجت‌‌الاسلام والمسلمین علی محمدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و دبیر سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران، لاله افتخاری فعال قرآنی، شارقی، چرخنده و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از جمله میهمان آیین افتتاحیه دومین مسابقات بانوان بودند.

شرکت کنندگان  در این دوره با اهدای شاخه گل توسط دختران نوجوان به سالن مراسم راهنمایی و در جایگاه خود قرار گرفتند. این برنامه ساعت 17 :30 دقیقه با طنین سرود جمهوری اسلامی ایران و تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط مهدی عادلی، قاری بین‌الملی کشور آغاز شد. اجرای این مراسم بر عهده ندا ملکی، مجری برنامه‌های مذهبی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بود.

در ابتدای مراسم، فرزانه، مشاور امور بانوان سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به میهمانان، شرکت‌کنندگان و حاضران طی سخنرانی کوتاهی خیر مقدم گفت و پس از پخش نماهنگ بانوان شرکت کننده دوره قبل و سخنان رهبر معظم انقلاب، آیت‌الله میرباقری، عضو گروه خبرگان رهبری به ایراد سخنرانی پرداخت.

اجرای گروه تواشیح و مدیحه‌سرایی سبحات اصفهان پایان بخش مراسم افتتاحیه دومین دوره مسابقات قرآن بانوان را تشکیل می‌داد. در حاشیه این مراسم، نمایشگاه تخصصی در چند موضوع برقرار بود که حاضرین قبل و پس از مراسم از این نمایشگاه دیدن کردند.

این گزارش تکمیل می‌ش.ود ...

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۷۸۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاحیه مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان،سعیدی نیا فرماندار شهرستان فهرج در آئین افتتاحیه این مسابقات گفت: یکی از دلایل ساخت زمین های چمن ورزشی کاهش آسیب های اجتماعی بخصوص مصرف مواد مخدر است و در این راستا طی 2 سال گذشته 11 زمین چمن به بهره برداری رسیده است.

دیگر خبرها

  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • افتتاحیه مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی