Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم منچستریونایتد با برتری در ورزشگاه تاتنهام به فینال جام حذفی انگلیس راه یافت. ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۲ ورزشی ورزش جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم منچستریونایتد با برتری 2 بریک مقابل تاتنهام در اولین بازی مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس به بازی نهایی این رقابت‌ها راه یافت.

  در این بازی ورزشگاه ویمبلی ( خانه این فصل تاتنهام)، آلی در دقیقه 12 تاتنهام را پیش انداخت اما شیاطین سرخ توسط سانچس در دقیقه 24 بازی را به تساوی کشاندند و با نتیجه یک بر یک به رختکن رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منچستریونایتد مزد برتری نسبی خودش در نیمه دوم را با گل هررا در دقیقه 62 گرفت و ضمن کسب پیروزی 2 بریک به بازی نهایی قدیمی‌ترین جام باشگاهی دنیا راه یافت.

 انتهای پیام/

R7879/P1361/S3,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۷۸۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

BVB در نیمه نهایی، این یک جنون محض بود!

به گزارش "ورزش سه"، ما می‌خواهیم این بازی را به یک شب خاص تبدیل کنیم: سباستین کل، مدیر ورزشی دورتموند، قبل از بازی برگشت مقابل اتلتیکو مادرید این جمله را گفت و دقیقا همین شد!

اکنون تنها دو بازی بین دورتموند و فینال لیگ قهرمانان اروپا در ومبلی فاصله وجود دارد. دورتموند در بازی برگشت یک چهارم نهایی 4-2 اتلتیکو را شکست داد.

جنون اروپایی دورتموند!

شکست 2-1 در بازی رفت؟ برعکس شد! دورتموند برای اولین بار از سال 2013 در بین 4 تیم برتر اروپا قرار گرفت! 11 سال پیش، دورتموند به فینال راه یافته بود و همانند امسال، فینال در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار شد. حریف آن زمان دورتموند: بایرن که فینال تمام آلمانی را 2-1 برد. مونیخی‌ها هم می‌توانند شب چهارشنبه مقابل آرسنال به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.

دورتموند در بازی امشب مقابل اتلتیکو یک درام واقعی را به نمایش گذاشت - در ابتدا نیمه اول درخشانی را رقم زدند. دقیقه 34: متس هوملس با ارسال بیرون پا به سمت چپ محوطه جریمه توپ را به یولیان برانت پاس داد و او با ضربه به گوشه دروازه، نتیجه را 1-0 کرد.

دقیقه 39: مارسل سابیتزر به یان ماتسن پاس داد و این دفاع چپ مانند برانت به گوشه دروازه ضربه زد تا یان اوبلاک را تسلیم خود کند.

و گل به خودی تلخ! دقیقه 49: هوملس ضربه سر هرموسو از اتلتیکو را به سمت دروازه خودی دفع کرد و نتیجه 2-1 شد.

ناگهان اتلتیکو به بازی برگشت و در فاصله 15 دقیقه آن‌ها شانس صعود به نیمه نهایی را تغییر دادند. دقیقه 64: آنخل کوره‌آ روی یک ریباند نتیجه را 2-2 کرد. با این نتیجه، تیم مادریدی به دور بعدی می‌رسید.

در نهایت، دو ضربه دیدنی یک پایان شگفت انگیز را برای دورتموند رقم زد. نیکلاس فولکروگ در دقیقه 71 با ضربه سر تیمش را پیش انداخت و 142 ثانیه بعد، مارسل سابیتزر با یک ضربه محکم پای چپ، در دقیقه 74 نتیجه را 4-2 کرد.

گلی برای صعود به نیمه نهایی! و پایان یک شب جادویی دیگر دورتموند در اروپا. دورتموند با این نتیجه در مرحله نیمه نهایی به مصاف پاری سن ژرمن خواهد رفت.

با این نتیجه رویای فینال آلمانی در ومبلی زنده است...

یولیان برانت پس از بازی به دازن گفت:"این یک بازی عالی برای همه آن‌هایی بود که به استادیوم آمدند. نیمه اول عالی بازی کردیم. در نیمه دوم 5 یا 10 دقیقه طول کشید، ما باید این را بپذیریم اما واکنش به نتیجه بازی هیجان انگیز بود."

نیکلاس فولکروگ:"امروز ما بسیاری از کارهایی را که می‌خواستیم در بازی اول انجام دهیم، در زمین به نمایش گذاشتیم. امروز واقعاً روز خوبی بود و ما مشتاقانه منتظر مراحل بعدی هستیم."

ادین ترزیچ:"نیمه اول فوق العاده خوبی را به نمایش گذاشتیم. سپس گل بدی دریافت کردیم. چطور برگشتیم، وای."

دیگر خبرها

  • ناصر الخلیفی: پاری سن ژرمن بهترین هواداران دنیا را دارد؛ به دستاورد خود در بارسلونا افتخار می‌کنیم
  • BVB در نیمه نهایی، این یک جنون محض بود!
  • آرائخو یک تنه باعث حذف بارسلونا شد
  • گئورگی سوداکوف، هدف نقل و انتقالاتی تاتنهام در تابستان ۲۰۲۴
  • لژیونر ایرانی در آستانه فینالیست شدن
  • نمایش درخشان شاگردان رنگرز در بیشکک/ ۴ فینالیست ایران در ۵ وزن دوم
  • ۴ فینالیست ایران در ۵ وزن دوم
  • پایان هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس با جشنواره گل چلسی
  • تیم زنان منچستریونایتد زودتر از تیم مردان به فینال جام حذفی انگلیس رسید
  • باخت خانگی لیورپول و آرسنال؛ هدیه آسمانی پپ!