Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-07@16:28:07 GMT

واکنش وزیر ارشاد به حضور ۲ ایرانی در جشنواره کن

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۷۸۹۶۴

رویداد۲۴-نگاه و تعامل ما یک نگاه و تعامل حداکثری با جهان و سینمای جهان است و با این رویکرد ارتباطات جهانی خود را تنظیم کردیم و نگاه ما حضور حداکثری است البته قطعا پاره‌ای از قواعد و قوانین وجود دارد که آن‌ها نیز باید رعایت شود.

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره حضور اصغر فرهادی و جعفر پناهی در جشنواره فیلم کن واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز شنبه 1 اردیبهشت در حاشیه بازدید از سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر در پاسخ به سوالی پیرامون حضور جعفر پناهی و اصغر فرهادی در هفتادو یکمین دوره جشنواره فیلم کن گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هنوز به هیچ موضع رسمی درباره حضور این دو هنرمند در جشنواره فیلم کن نرسیده است.

وی ادامه داد: نگاه و تعامل ما یک نگاه و تعامل حداکثری با جهان و سینمای جهان است و با این رویکرد ارتباطات جهانی خود را تنظیم کردیم و نگاه ما حضور حداکثری است البته قطعا پاره‌ای از قواعد و قوانین وجود دارد که آن‌ها نیز باید رعایت شود.

صالحی درباره ارتباط و تعامل وزارت ارشاد با دستگاههای امنیتی و وزارت امور خارجه و حضور هنرمندان خارجی در ایران گفت : خوشبختانه در سه سال گذشته به نگاه مشترک و مورد نظر حوزه فرهنگ و حوزه های امنیتی رسیده ایم و سال به سال این مشترکات افزایش یافته است و هر قدر ارتباطات قوی تر بشود به نفع سینمای ایران است.

وی درباره نامه نگاری سینماگران با رئیس جمهور درباره مشکلات سینما گفت : اهالی سینما حق دارند با هر فردی مکاتبه کنند و حق دارند که افراد مختلف را طرف خطاب قرار بدهند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۷۸۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان بروجن میزبان نخستین جشنواره اقوام و سنن ایرانی

فتاح کرمی اظهار داشت: در این جشنواره هنرمندانی از استان‌های گیلان، لرستان، بوشهر، مازندران و چهارمحال و بختیاری حضور دارند.

وی افزود: اتحاد اقوام و مذاهب، ایجاد شور و نشاط اجتماعی و اشتغالزایی، تعامل فرهنگی و گسترش شبکه فروش صنایع دستی و سوغات استان ها، کشف استعداد‌های خلاق و اتصال تولیدکنندگان به زنجیره بازاریابی و فروش و توسعه اقتصادی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

بیشتر بخوانید

حضور بیش از هزار و ۵۰۰ تماشاگر در جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی

کرمی اضافه کرد: نمایشگاه سوغات، صنایع دستی، اقتصاد مقاومتی نیز با بیش از ۸۰ غرفه و اجرای موسیقی آیینی و سنتی استان‌ها از جمله برنامه‌های این جشنواره است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • عبور از نگاه سنتی به رسانه با پدیده‌ دانشجو ـ خبرنگار
  • نشست خبری جشنواره سرود فجر
  • نوای خوشِ هزار دف؛ از کردستان تا سراسر ایران
  • شهرستان بروجن میزبان نخستین جشنواره اقوام و سنن ایرانی
  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • ترویج فرهنگ دینی و اسلامی بهترین خدمت به جامعه است
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه