Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-07@22:01:44 GMT

پنجعلی: پرسپولیس هنوز حکمم را نداده است

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۷۹۰۸۳

به گزارش وانانیوز، 

 روز گذشته این خبر منتشر شد که محمد پنجعلی بار دیگر به سمت ریاست آکادمی فوتبال باشگاه پرسپولیس انتخاب شده است. پنجعلی طی سال های اخیر در چند مقطع این سمت را به عهده داشته و گفته می شود باردیگر نیز این مسئولیت را بپذیرد با این حال او در گفت و گو با ورزش سه گفت:« صحبت هایی در این رابطه شده اما هنوز باشگاه حکمی را صادر نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» کاپیتان سابق پرسپولیس و تیم ملی گفت:« ما جلسه ای داشتیم و در این جلسه به من پیشنهاد دادند که مسئولیت آکادمی باشگاه را بپذیرم. اما هنوز نتیجه نهایی مشخص نیست و حکمی هم صادر نشده است.»


او درباره شرایط این روزهای رده های پایه پرسپولیس گفت:« یک مشکل بزرگی که وجود دارد این است که ما در رده سنی امیدها نیز با مشکل نقل و انتقالات روبرو هستیم و نمی توانیم به خاطر حکم فیفا بازیکن بگیریم. ما تنها می توانیم در رده های جوانان و نوجوانان بازیکن بگیریم و این خودش یک موضوع مهم است.»


پنجعلی در این رابطه که چرا پرسپولیس در این سال ها خیلی کم از بازیکنان رده های پایه اش استفاده کرده است گفت:« این به این خاطر است که تیم ها مجبورند نتیجه گرا باشند و فرصت نمی شود به بازیکنان جوان میدان بدهند. با این حال یکی دو بازیکن تیم امید ما با بزرگ ها تمرین می کنند و آینده خوبی دارند.»


اون در پایان در رابطه با این که چه زمانی تکلیف مسئولیت او در آکادمی فوتبال پرسپولیس مشخص خواهد شد گفت:« فکر می کنم به امید خدا در این هفته تکلیف این موضوع مشخص شود.»

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۷۹۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه مصری طلائع التحریر مسئولیت قتل تاجر اسرائیلی در اسکندریه را بر عهده گرفت

منابع خبری سه‌شنبه شب گزارش دادند، یک گروه مصری مسئولیت قتل تاجر اسرائیلی در شهر اسکندریه را برعهده گرفته است.

به گزارش ایرنا از المیادین، گروه موسوم به «طلائع التحریر؛ مجموعه الشهید محمد صلاح» مسئولیت این عملیات را بر عهده گرفت و تأکید کرد که در جریان آن، یکی از عناصر ارشد موساد به نام «زیف کیبر» به هلاکت رسیده است.

گروه مصری طلائع التحریر در بیانیه‌ای اعلام کرد که در فرصت مناسب جزئیات نحوه شناسایی و قتل این جاسوس موساد که در پوشش تاجر فعالیت می‌کرد را اعلام خواهد کرد.

پیش تر رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داده بودند که یک تاجر اسرائیلی در شهر اسکندریه واقع در شمال مصر به هلاکت رسیده است.

بر اساس گزارش شبکه ۱۲ تلویزیون این رژیم، این تاجر اسرائیلی که هنوز هویتش مشخص نیست به ضرب چاقوی یک جوان مصری کشته شده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که وزارت خارجه این رژیم در حال بررسی این موضوع است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • یک گروه مصری مسئولیت قتل تاجر اسرائیلی را بر عهده گرفت
  • گروه مصری طلائع التحریر مسئولیت قتل تاجر اسرائیلی در اسکندریه را بر عهده گرفت
  • مسئولیت‌های اجتماعی نفت را به حوزه فرهنگ بوشهر تزریق می‌کنیم
  • مُلک و مِلک مولود مانای معلم است
  • افتتاح بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی انشعابی استان تهران به دست هایپراستار
  • عدم تامین معیشت؛ مانع استقبال روحانیون از مسئولیت امامت جماعت
  • حزب الله مسئولیت حمله موشکی به «کریات شمونه» را به عهده گرفت
  • حزب الله مسئولیت حمله موشکی به «کریات شمونه» را به عهده گرفت
  • دستگاه‌ها به مسئولیت‌ در قبال آموزش و پرورش عمل نمی‌کنند
  • بخش خصوصی؛ امید ایران توانمند