Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاست > نظامی - مهر نوشت:فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه کشورهای منطقه هیچ کدام قابل مقایسه با ایران نیستند، گفت: امروز نسبت به گذشته خیلی جلوتر هستیم.

دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برنامه تیتر امشب شبکه خبردر خصوص وظایف سپاه در چهلمین سال انقلاب اسلامی گفت: در سپاه کسانی هستند که در چهلمین سال انقلاب همچنان بعنوان پاسدار به وظایف خود عمل می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهل در تاریخ اسلام یک موضوع خاص است. در قرآن هم عدد چهل بسیار مهم است.

اهم اظهارات فدوی به شرح زیر است:

* امسال یعنی چهلمین سال، سال تکمیل شدن است، سال تکمیل شدن برای همه شئونات است و یکی هم بلوغی است که هم کل انقلاب و هم سپاه از آن برخوردار شده است. انشاالله روند طوری بشود که انقلاب را به صاحب اصلی آن یعنی امام زمان (عج) بسپاریم.

* سپاه در این چهل سال کارنامه ای دارد که در آن دنیا مشخص می شود چگونه عمل شده است. در این چهل سال به دلیل شدت دشمنی ها توسط بزرگترین و قوی ترین دشمنی که در دنیا می توانسته وجود داشته باشد، سپاه خوب عمل کرده است.

* خیلی جلوتر هستیم. اگر به قله برسیم دشمنی ها هم تمام می شود، در زمان دفاع مقدس وقتی بعد از اینکه شیطان بزرگ وارد جنگ شد تا با ما در خلیج فارس بجنگند، ندسا بعد از شلمچه به این منطقه رفت. وقتی که تکلیف بوجود می اید باید پای تکلیف رفت و یک و نیم سال اخر جنگ، انقلاب با امریکا مستقیما درگیر بود و امریکا از ما در لاهه شکایت کرده است.

* خیلی سریع به مرحله بازدارندگی دست پیدا کردیم. سالهای طولانی است که از مرحله بازدارندگی عبور کرده ایم و امریکا به دنبال این است که به بازدارندگی در مقابل ما دست یابد. وزیر دفاع امریکا در ۲۶ اردیبهشت ۹۶ گفت بدنبال این هستیم که توانی ایجاد کنیم که در مقایل ایران بازدارندگی ایجاد کنیم.

*ما در سقف تکنولوژی دنیا در حوزه شناوری هستیم و شناورهای ما بالای ۸۰ نات سرعت دارد که روی آن موشک هم وجود دارد.

*کل کشورهای منطقه مسلمان هستند و ما هیچگاه هیچ کشور مسلمانی را دشمن خود تلقی نکرده ایم. ما خجالت می کشیم که ترامپ نسبت به برخی آن کلمات را بکار گرفته است. کشورهای منطقه هیچ کدام قابل مقایسه با ایران نیستند.

* وضعیت شناوری ما برای دشمن وحشتناک است و بعد از آن موشک. تمام موشک های ساحل به دریا تولید داخلی است.

* مهمترین تهدید در منطقه شیطان بزرگ امریکا است. عباراتی را درباره خلیج فارس بکار می برند که تنها برای سرزمین اصلی امریکاست.

* امریکا بر مبنای زور است و حتی به اروپا زور می گوید. همه نیروهای مسلح متناسب با این دشمنی آماده شده اند.

* توان دریایی یکی از قدرت های ایران است. امروز هزاران کیلومتر آن‌طرف تر با دشمن می جنگیم.

*فرمانده های نیروهای دریایی ارتش و سپاه به مدت هشت سال یک نفر یعنی آقای شمخانی بود و این فرصت خاصی به سپاه و ارتش داد که به فکر هم افزایی باشیم. ما و ارتش در طول هم قرار داریم و این وضعیت خوبی را بوجود آورد و در وضعیت خوبی هستیم.

* میزان اطلاعات آمریکا از توانمندی دریایی ایران خیلی خیلی کم است و وقتی می فهمند که دیر شده و یا شناورهای آنها غرق شده و یا اینکه در وضعیت اسف باری قرار دارد.

* وقتی بیشترین دشمنی را آمریکا با سپاه می کند بعضی مواقع دوستان داخل همین حرفها را می زنند. سپاه خیلی خیلی قدرتمند است. سپاه یک مجموعه ثابت است و دیگران می آیند و می روند. سپاه برای اصل انقلاب خویشتن داری کرده و حرفی نمی زند. سپاه پاسدار است و پاسداری را با جان انجام داده است.

29214

کلید واژه‌ها : نیروی دریایی ارتش - نیروی دریایی سپاه - موشک - سپاه پاسداران - برنامه موشکی ایران -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: نیروی دریایی ارتش نیروی دریایی سپاه موشک سپاه پاسداران برنامه موشکی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۷۹۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دفاع ایران با کدام مقام نظامی خارجی دیدار کرد؟ +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ آشتیانی در این دیداربا اشاره به سفر سال گذشته رئیس جمهورایران به حراره و سفر آتی رئیس محترم جمهور زیمباوه به تهران گفت: این تعاملات نشان دهنده اهمیتی است که دو کشور در سطوح عالی برای توسعه روابط فی مابین قائل هستند.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سوابق تاریخی روابط ایران و ونزوئلا گفت: حدود ۱۰ سال پیش وزارت دفاع ایران، میزبان جناب آقای مانانگا گوا رئیس جمهور بود که در آن زمان ایشان به عنوان وزیر دفاع به تهران سفر کردند.

امیر سرتیپ آشتیانی با بیان اینکه بعد از انقلاب اسلامی، قاره آفریقا در سیاست خارجی کشور ما از جایگاه ویژه‌ای برخوردار شده است گفت: این جایگاه متاثر از جوهره انقلاب اسلامی مبنی بر حمایت از کشورهای مستقل و انقلابی از یک سو و تلاش کشورهای آفریقایی جهت کسب استقلال از کشورهای استعمارگر و سلطه طلب بوده است.

وی ادامه داد: در میان کشورهای انقلابی، کشور زیمباوه به دلیل رهبران و مردم انقلابی، حفظ روحیه استقلال طلبی، مبارزه با استعمار نقش مثبت و سازنده‌ای که در منطقه جنوب آفریقا ایفا می‌نماید، از اهمیت بسزای برخوردار است.

آشتیانی تاکید کرد: وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران اراده خود را جهت برقراری روابط دوستانه با تمامی کشورهای آفریقایی به ویژه کشورهای مستقل و انقلابی زیمباوه اعلام می‌کند.

وزیر دفاع ایران با اشاره به پدیده تروریسم به عنوان یکی از مهمترین تهدیدات امنیت منطقه و محیط بین الملل اظهار کرد: متاسفانه شاهد استانداردهای دوگانه دنیای غرب در قبال تروریسم هستیم.
آشتیانی با اشاره به کشتار وحشیانه و قتل عام نزدیک به ۴۰ هزار نفر از مردم و به ویژه کودکان فلسطین توسط رژیم صهیونیستی به سبب حمایت آمریکا و کشورهای غربی و همچنین سکوت نهادها و مجامع بین المللی گفت: بر همه کشورهای آزاد و مستقل لازم است تا ضمن اعلام انزجار خود از اقدامات این رژیم، اقدامات عملی خود را در خصوص توقف ماشین کشتاررژیم صهیونیستی به کار گیرند.
معاون رئیس جمهور زیمباوه نیز در این دیدار با ابراز تسلیت بابت شهادت جمعی از مستشاران نظامی ایران در حمله به کنسولگری ایران و محکوم کردن این اقدام توسط رژیم صهیونیستی گفت: حمله اخیر اسرائیل به فلسطین نیز نشان دهنده سیاست های دو گانه و یک بام و دو هوای غرب است.

آقای کنستانتینو چیونگا با بیان اینکه ایران و زیمباوه تحت تاثیر تحریم های کشورهای غربی هستند گفت: ایران از شرکای زیمباوه است و آمادگی داریم در زمینه همکاری های دفاعی و اقتصادی روابط خود با ایران را توسعه دهیم.

وی با اشاره به سفر آتی رئیس جمهور زیمباوه به تهران گفت: این سفر نقطه عطفی در توسعه روابط بین ایران و زیمباوه خواهد بود.

معاون رئیس جمهور زیمباوه با اشاره به ریاست زیمباه بر اتحادیه اقتصادی جنوب غرب آفریقا( سادَک) گفت: این موضوع ظرفیت های زیمباوه را برای توسعه همکاری های اقتصادی با ایران بیشتر می کند.

در پایان این دیدار هر دو طرف با اشاره به ظرفیت های اقتصادی و دفاعی و امنیتی دو طرف آمادگی خود را برای تبادل هیئت در زمینه های مختلف اعلام کردند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901020

دیگر خبرها

  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می شود
  • ۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • وزیر دفاع ایران با کدام مقام نظامی خارجی دیدار کرد؟ +جزئیات
  • فرمانده ارشد سپاه : اسم خلیج فارس را با کسی قسمت نمی کنیم/ اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • بیش از ۵۰ مربی و معلم خوزستانی با رهبری دیدار می‌کنند