Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@11:48:00 GMT

محمود آل بویه مسؤول استقرار استاندارد ICH شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۷۹۶۲۷

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اکبر برندگی مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو طی حکمی محمود آل بویه را به عنوان فوکال پوینت و مسئول استقرار استاندارد ICH در فرآیندهای مرتبط به بخش دارویی کشور منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: «با توجه به اهمیت و لزوم اجرای برنامه " استقرار استانداردهای بین المللی ICH و بکارگیری دستورالعمل های مربوطه در تمامی فرآیندهای مرتبط در بخش دارویی کشور" که در برنامه های عملیاتی مصوب سازمان در سال جاری پیش بینی شده است و با توجه به دانش و تجربیات ارزشمند جنابعالی بدینوسیله بعنوان فوکال پوینت و مسؤل اجرای این برنامه منصوب می شوید تا با تشکیل کارگروه مربوطه با حضور و مشارکت ذینفعان نسبت به اجرای فعالیت های مرتبط و عملیاتی شده اهداف پیش بینی شده اقدامات و پیگیری های لازم را بعمل آورید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه حکم آمده است:

وظایف جنابعالی بر اساس برنامه پیش بینی شده به شرح زیر است:

۱- تشکیل کارگروه تخصصی متشکل از ذینفعان داخلی و خارج از سازمان

۲- تشکیل جلسات کارگروه با هدف تدوین نقشه راه، اولویت بندی ریز فعالیت ها، تأمین منابع و تقسیم کار

۳- اعلام آمادگی و مکاتبه با کمیسیون بین المللی یکنواخت سازی تولید دارو (ICH) به منظور آغاز فرآیند الحاق با رعایت الزامات مربوطه

۴- انجام آموزش های لازم برای توانمند سازی ذینفعان با استفاده از مشاوران داخلی و یا خارج از سازمان

۵- برنامه ریزی و انجام پیگیری های لازم برای انجام بازرسی ها توسط نمایندگان کمیسیون بین المللی یکنواخت سازی تولید دارو (ICH)

۶- ارائه گزارشات لازم بر اساس برنامه عملیاتی سال 97

بدون شک ذینفعان مرتبط در داخل و خارج از سازمان ، حمایت و همکاری های همه جانبة خود را در اجرای این برنامه مهم منظور خواهند داشت. توفیق جنابعالی را از خداوند بزرگ مسئلت می کنم.»

انتهای پیام/

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت غذا و دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۷۹۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی نوار غزه از آوار و بمب‌های منفجر نشده احتمالا ۱۴ سال طول بکشد

به گزارش جام جم آنلاین، پی‌یر لودهامار، مسؤول عملیات مین‌یابی در سازمان ملل، روز جمعه اعلام کرد که برداشتن حجم عظیمی از آوار، از جمله مهمات منفجر نشده که در اثر جنگ ویرانگر اشغالگران در نوار غزه بر جای مانده است، «ممکن است حدود ۱۴ سال طول بکشد تا پاکسازی شود».

لودهامار طی یک کنفرانس مطبوعاتی در ژنو افزود که جنگ «تقریباً ۳۷ میلیون تُن زباله در منطقه مسکونی پرجمعیت و گسترده بر جای گذاشته است».

وی توضیح داد: «پیش‌بینی می‌شود که برداشتن آوارها، از جمله آوار ساختمان‌های تخریب‌شده، تحت شرایط خاصی ۱۴ سال طول بکشد.»

وی ادامه داد: ما می‌دانیم که معمولاً حداقل ۱۰ درصد مین‌هایی که پرتاب می‌شوند عمل نمی‌کنند و ضریب خرابی دارند... صحبت از ۱۴ سال کار با ۱۰۰ کامیون در روز است.

جوزپ بورل، مسؤول سیاست خارجه اتحادیه اروپا پیش از این تاکید کرد که جنگ اسرائیل علیه غزه، شهرهای نوار غزه را در معرض «ویرانی بیشتر از آنچه شهرهای آلمان در طول جنگ جهانی دوم در معرض آن قرار داشتند» قرار داد.

دیگر خبرها

  • وظیفه پلتفرم‌ها در عرضه دارو/ ۶ ماه اجرای آزمایشی در یک استان
  • آیین‌نامه عرضه اینترنتی دارو ابلاغ شد/اجرای آزمایشی در ۶ ماه
  • افزایش دوبرابری سهم اقتصاد دیجیتال در کشور با اجرای برنامه هفتم
  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات
  • راه‌اندازی سامانه برخط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • راه‌اندازی سامانه بر خط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • تغییر نام «مثبت آموزش» به «استودیو معلم»/ سیروس همتی مجری شد
  • تسریع در جهش تولید با مشارکت مردم با اجرای کامل برنامه هفتم توسعه
  • پاکسازی نوار غزه از آوار و بمب‌های منفجر نشده احتمالا ۱۴ سال طول بکشد