Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-02@03:27:25 GMT

جشن تولد شهید ابراهیم هادی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۸۰۱۳۸

جشن تولد شهید ابراهیم هادی برگزار شد

به گزارش پارس نیوز، 

برنامه «تولد دوست آسمانی من» ویژه شهید ابراهیم هادی در فضایی شاد و مطابق روحیات نوجوانان و جوانان با توزیع کیک و کارت‌های کوچک فانتزی منقش به وصیت شهدا برگزار شد.

رضا هوشیار راوی دفاع مقدس در این برنامه با بیان اینکه شهید هادی ورزشکار بود، گفت: زمانی روی تشک کشتی حریف به او گفته بود؛ زانویم درد می‌کند و مادر و خواهرم اینجا هستند، مرا رعایت کن و ابراهیم به طرز غیر قابل باوری از او باخت، بعدا آن فرد به ما گفت من به پول آن جایزه نیاز داشتم و ابراهیم را نمی‌شناختم اما او برنده واقعی آن مسابقه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که زندگی ما مملو از این مسابقات است، گفت: هوای نفس را کنار گذاشتن و برای دیگران خواستن و ایثار کردن عامل پیروزی ما در جنگ بود و آنچه اکنون بزرگترین هجمه علیه کشور ما محسوب می‌شود خودخواهی است.

این راوی دفاع مقدس تصریح کرد: اکنون برای ما خانه من، زندگی من، شغل من، پول من و ... مطرح شده در حالی که شهدایی چون ابراهیم هادی از این «من» گذشتند.

هوشیار بیان کرد: در یک نشست با ارتش و سپاه به ناگاه نارنجکی به میان اتاق افتاد و آن کس که بر روی نارنجک پرید ابراهیم هادی بود و البته بعد مشخص شد نارنجک آزمایشی و مشقی بوده اما ابراهیم نمی‌دانست نارنجک واقعی نیست اما روی آن پرید.

وی تشریح کرد: الان ما به افرادی مانند شهید هادی نیاز داریم که از خود بگذرند و بخواهند گمنام خدمت کنند که این خود را مخفی کردن او را به جایگاهی رساند که حاج اسماعیل دولابی معلم اخلاق به او گفت: «ابراهیم ما را نصیحت کن».

این راوی دفاع مقدس با اشاره به اینکه ابراهیم حقوق خود را به فقرا می‌داد و بسیار انفاق می‌کرد، ادامه داد: در عملیات زین‌العابدین وقتی رزمندگان در شرایط بسیار سختی قرار داشتند و زیر باران گلوله امکان حرکت نداشتند، ابراهیم شروع به اذان گفتن کرد و در حین اذان تیر خورد و به شهادت رسید اما اندکی بعد تعدادی عراقی آمدند و خود را تسلیم کردند و معادلات جنگ عوض شد.

هوشیار تشریح کرد: عراقی‌هایی که تسلیم شدند مرتب می‌پرسیدند «موذن» کجاست و بعد برای ما گفتند که به آنها گفته بودند ایرانیان دین ندارند اما وقتی با آن لحن خوش «اشهد ان علی ولی الله» را شنیده بودند منقلب شده و خود را تسلیم کرده بودند که بعدا همه این 18 عراقی که تسلیم شدند در شمار سپاهیان بدر به جبهه مقاومت پیوستند و همه شهید شدند.

وی یادآور شد: ما اکنون در همان شرایط کپ کردن فرهنگی هستیم تیرها از همه سمت می‌آید جوانان ما یکی یکی از دست می روند و حالا زمانش است که بگوییم «آقا ابراهیم بیا» بیا و اذان بگو تا از این وضعیت بیرون بیاییم.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پارس پارس نیوز شهید ابراهیم هادی دوست آسمانی من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۰۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم عمومی به مناسبت سالگرد شهادت استاد از طرف خانواده شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می‌شود.

این مراسم در مسجد جامع نارمک فردا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه، بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام سید محمد رضا هاشمی تهرانی برپا خواهد شد.

یاد آور می‌شود مسجد نارمک در تهران، نارمک بلوار شهید ثانی، خیابان سمنگان واقع شده است.

کد خبر 6093915 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • مادر شهید «ابراهیم دادگری» در همدان آسمانی شد
  • درباره یحیی سنوار رهبر حماس در غزه؛ مردی که تسلیم نمی‌شود
  • مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود
  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان
  • هشدار مهم: تسلیم شدن در DNA رئال نیست
  • حتی با تولد فرزندش هم جبهه را ترک نکرد
  • شهید مطهری طلایه دار مبانی فکری انقلاب اسلامی بود
  • اگر موشک و دانشگاه قوی داشته باشیم اقتصاد تسلیم می‌شود
  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد