Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم طبس، فردوس و سرایان و بشرویه در مجلس از روند برگزاری جلسات شورای اشتغال استان گلایه کرد وگفت: در این جلسات یا بنده دعوت نمی‌شوم و یا اینکه دیر دعوت نامه می‌فرستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، محمدرضا امیرحسنخانی شامگاه (۱ اردیبهشت) در کارگروه اشتغال استان با بیان اینکه متاسفانه علی رغم جلسات متعدد شورای اشتغال در استان اما ما را برای حضور در جلسات دعوت نمی کنند و یا اینکه دیر دعوت نامه می فرستند، گفت: جلسات باید طوری برنامه ریزی شود که در یک روز مشخص برگزار شود تا ما برای حضور در جلسه از قبل برنامه ریزی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهارداشت: برای بررسی طرح های اشتغالزایی باید طوری برنامه ریزی شود که طرح ها؛ قبل از قرار گرفتن در روند اداری و صرف هزینه توسط افراد، پایش ابتدایی صورت گیرد و طرح هایی که قابلیت ندارند حذف شود تا افراد متحمل هزینه اضافی نشود.

 

نماینده مردم طبس، فردوس و سرایان  و بشرویه در مجلس با اشاره به اینکه نباید طوری رفتار کنیم که مردم ناراضی باشند و نارضایتی بین مردم ایجاد شود، گفت: طرح هایی که توجیه اقتصادی ندارد، همان اول به صاحبان طرح بگویند تا متحمل زمان و هزینه نشوند.

 

امیرحسنخانی با بیان اینکه مسئولان موضوع سرمایه گذاری در زمینه طرح اصلاح نژاد دام سبک و سنگین را جدی بگیرند، اظهارداشت: در این زمینه هر کاری از دست بنده برآید انجام می دهیم.

 

وی با بیان اینکه باید مزرعه ای در یکی از شهرهای استان راه اندازی شود و در آن دو سه هزار دام نژاد اصلاح شده برای پرورش آورده شود، گفت: این دام ها بدلیل خواصی که در شیر آنها است سود بالایی دارند.

 

نماینده مردم طبس، فردوس و سرایان  و بشرویه در مجلس با اشاره به اینکه تاکنون سهم خراسان جنوبی از صندوق توسعه ملی صفر بوده است، افزود: در این زمینه تاکنون ضعیف عمل کردیم.

 

 

 

پایان پیام/404

منبع: شبستان

کلیدواژه: سپاه پاسداران دولت نماز جمعه اردبیل سبک زندگی اسلامی قرآن کریم نکوداشت سعدی شیرازی سعدی شیرازی یادروز سعدی بزرگداشت سعدی دام اصلاح نژاد امیرحسنخانی نماینده مردم طبس فردوس بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی ایجاد اشتغال کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۰۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد

                                                                            به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ دکتر سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با حضور بر مزار شهید گمنام استانداری، ضمن قرائت فاتحه به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.   رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در این برنامه همچنین با اهدای گل به خانواده شهید محمد‌شفیع فیضی‌زاده، به این شهید والامقام تازه تفحص‌شده جنگ تحمیلی ادای احترام کرد.   حضور در نشست شورای اداری استان با موضوع "تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت" و نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و فعالین مجازی از برنامه‌های سفر دکتر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام است.

دیگر خبرها

  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟
  • گزارش برنامه توسعه سازمان ملل و کمیته «اسکوا» از اوضاع غزه
  • فرصت سوزی و خستگی برای امروز کشور ممنوع است
  • دعوت استاندار لرستان از رسانه‌ها برای مشارکت در سرمایه‌گذاری
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد
  • گلایه مدیر کل برای استفاده نکردن نهادها از صندوق ملی محیط‌زیست
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست / در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید