Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا به همراه جمعی از پاسداران عاشورایی شب گذشته در بیمارستان تخصصی اعصاب و روان فجر تبریز حضور یافته و با بیماران بستری که غالبشان جانبازان دوران دفاع مقدس هستند، به گفت‌وگو پرداخت.

وی در حاشیه این دیدار، اظهار کرد: روز جانبار و ولادت قمر بنی‌هاشم(ع) را خدمت تمام جانبازان و کسانی که حضرت ابوالفضل(ع) را الگوی خود قرار داده و تبریک می‌گوییم و درود و سلام می‌فرستیم برای انسان‌هایی که در دوران دفاع مقدس جان، جوانی و همچنین سلامتی خود را تقدیم انقلاب کردند تا کشور استوار و محکم در مسیر اصلی خود حرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار عابدین خرم افزود: امروز به مناسبت روز گرامیداشت مقام جانباز به همراه جمعی از مسئولان برای عرض ادب و ارادت و همچنین قدردانی و تعظیم در برابر فداکاری و جانفشانی جانبازان در این مکان گردهم آمده‌ایم.

وی با تاکید بر اهمیت تبیین فداکاری‌ها و دلاوری‌های جانبازان طی دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: جامعه، مدیون ایثار و از خودگذشتگی جانبازان است.

کنعانی، مدیر بیمارستان اعصاب و روان فجر نیز در حاشیه این دیدار با تاکید بر این‌که فرآیند ساخت و ساز این بیمارستان از سال ۷۵ شروع شد و پس از اتمام عملیات عمرانی فعالیت رسمی خود را با کسب مجوز از وزارت بهداشت با ۳۶ تخت شروع کرده است، افزود: گروه‌های هدف مختلفی اعم از "جانبازان قطع نخاع، جانبازان قطع عضو و یک سری هم بیماران آسیب‌دیده در نتیجه‌ی موج انفجار" و همچنین خانواده‌ی جانبازان در این بیمارستان تحت پوشش هستند.

به گفته‌ وی، صرفا جانبازان آسیب دیده توسط موج انفجار در این مکان بستری نبوده و هر جانباز و خانواده‌ وی که دارای مشکلات اعصاب و روان باشد تحت پوشش این بیمارستان است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۰۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد

فرمانده سپاه تهران بزرگ با حضور در ستاد ارتش با امیر سرلشکر موسوی دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز 9 اردیبهشت ماه، نشست هم اندیشی امیر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ برگزار شد.

در این نشست که در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، سردار حسن زاده ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گزارش اجمالی پیرامون گنگره ملی 24000 شهید پایتخت ارائه و در این خصوص بین فرماندهان سپاه تهران بزرگ و ارتش تبادل نظر بعمل آمد.

در ادامه، امیر موسوی زحمات و تلاش‌های سپاه تهران بزرگ را در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدای شهر تهران ارج نهاد.

در پایان، سردار حسن زاده تابلوی منقّش به تمثال فرماندهان شاخص و شهید ارتش جمهوری اسلامی را به امیر سید عبدالرحیم موسوی اهدا کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دمنوش‌هایی برای آرامش اعصاب
  • دمنوش هایی برای آرامش اعصاب
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان