Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش دستورالعملی را خطاب به ادارات کل اموزش و پرورش به شرح زیر اعلام کرد:

در اجرای ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و بند (ذ) ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه کشور و تبصره (۱) ذیل آن اعلام می‌دارد:

۱- تبدیل وضعیت کلیه کارکنان رسمی آزمایشی و پیمانی مشمول قانون مذکور، حداکثر پس از ۳ ماه و موافقت هسته گزینش و رعایت سایر قوانین و مقررات مربوطه به رسمی قطعی بلامانع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افراد مشمول عبارتند از:

- جانبازان

- آزادگان

- رزمندگان با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه

- همسر و فرزندان شهدا

- همسر و فرزندان جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر

- همسر و فرزندان آزادگان یکسال و بالای یکسال اسارت

- همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه

- خواهر و برادر شهید

- فرزندان جانباز زیر ۲۵درصد

- فرزندان آزادگان کمتر از یکسال اسارت

۲- تبدیل وضعیت خدمتی نیروهای قرارداد کار معین، مشمول این قانون دارای شناسه در صورت وجود سهمیه استخدامی، پست بلاتصدی متناسب با شرایط احراز رشته شغلی، تأمین اعتبار مربوطه، اخذ تأییدیه گزینش و سایر شرایط عمومی استخدام صرفاً پس از اعلام بنیاد شهید و امور ایثارگران (مرکز) و در سقف سهمیه قانونی مربوط به ایثارگران با رعایت سایر قوانین و مقررات امکان پذیر است، لیکن تبدیل وضعیت جانبازان معزز و فرزندان گرانقدر شهدای قراردادی نیازی به کسر سهمیه نداشته و استخدام آنان با رعایت سایر موارد اعلام شده بلامانع است.

۳- تبدیل وضعیت خدمتی نیروهای شرکتی طرف قرارداد با آموزش و پرورش مجوزی ندارد و بر اساس ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران تثبیت رابطه کاری نیروهای ایثارگر شرکتی به صورت قرارداد دائم (قطعی) بر عهده شرکت های مربوطه است.

 مهر/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۱۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شورای‌رقابت به افزایش ۱۵۰میلیونی قیمت پرشیا

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، عباس علی آبادی، وزیر صمت دیروز درکمیسیون اصل ۹۰ مجلس در خصوص افزایش قیمت پژو پارس گفت: در مورد قیمت پژو پارس هم شورای رقابت مسؤول است و قانونا ما سیاست گذار نیستیم و ما فقط مجری سیاست‌های ابلاغی هستیم.

در حقیقت علی آبادی عملا شورای رقابت را مسئول شرایط ایجاد شده برای متقاضیان پژو پارس در سامانه یکپارچه خودرو عنوان دانست.

این در حالی است که سپهر دادجوی توکلی، سخنگوی مرکزی ملی رقابت به مهر گفت: شورای رقابت هیچ وقت قیمت گذار خودرو نبوده. بلکه شورای رقابت صرفاً دستورالعمل را طراحی و آن را ابلاغ می‌کند. نهادهایی هم که تنظیم گر فنی هستند بر اساس دستورالعمل و فرمولی که شورای رقابت داده قیمت خودرو را محاسبه و ابلاغ می‌کنند.

وی افزود: اکنون طبق همین روالی که از انتهای سال ۱۴۰۱ وجود داشت، همچنان طبق دستورالعمل شورای رقابت، وزارت صمت قیمت خودرو را محاسبه می‌کند که قیمت تمام شده در سازمان حمایت به عنوان متولی متخصص انجام و ابلاغ می‌شود.

ان فروشی خودروسازان گفت: ۲ هزار شکایت از خودروسازان بررسی و نتایج آن اعلام شده که بخشی از آنها مربوط به گران فروشی است. شورای رقابت باید به عنوان ناظر بر دستورالعمل به این موضوع ورود کند. نهادهای دیگر مانند سازمان حمایت، سامانه ۱۲۴ و تعزیرات هم به موضوع ورود و بررسی کرده اند.

وی تاکید کرد: به اکثر این شکایات رسیدگی و حکم صادر شده. در مراجع قضائی هم همچنان در حال پیگیری است.

دیگر خبرها

  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • واکنش شورای‌رقابت به افزایش ۱۵۰میلیونی قیمت پرشیا
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پژو پارس
  • ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگهداری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد
  • پیگیری تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر در شرکت آبفای استان یزد
  • شورای رقابت قیمت گذار خودرو نیست
  • شورای رقابت قیمت گذار خودرو نیست/ ثبت ۲ هزار شکایت از خودروسازان
  • رسیدگی به ۲ هزار شکایت از خودروسازان در شورای رقابت
  • ابلاغ دستورالعمل تدوین پیش‌نویس مقررات مرتبط با کسب و کار