Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@12:00:44 GMT

روکش مضجع شریف علمدار کربلا در اراک رونمایی شد+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۸۱۶۴۸

روکش مضجع شریف علمدار کربلا در اراک رونمایی شد+تصاویر

طرح روکش مضجع شریف و نورانی مزار مطهر قمر بنی هاشم(ع) در چهارمین روز از ماه شعبان و همزمان با سالروز میلاد باسعادت علمدار کربلا در اراک رونمایی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ طرح روکش مضجع شریف و نورانی مزار مطهر قمر بنی هاشم(ع) در چهارمین روز از ماه شعبان و همزمان با سالروز میلاد باسعادت علمدار کربلا با حضور مسئولان استان و جمعی از عاشقان و ارادتمندان اهل بیت(ع) در مصلی بیت‌المقدس اراک رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح روکش مضجع شریف و نورانی مزار مطهر قمر بنی هاشم(ع) برای اولین بار در کشور و به دست بانوان اراکی در مسجد حجت بن الحسن(ع) کوی هجرت این شهرستان دوخته شد. طراحی و دوخت این روکش دفعات قبل در کشور‌های سوریه، لبنان، هند و پاکستان انجام شده بود.

روکش قبر مطهرحضرت ابولفضل (ع) با اسماء متبرکه چهارده معصوم علیه السلام، زیارت‌نامه حضرت عباس(ع)، ۱۲ لقب از القاب قمر بنی هاشم(ع) و شعری در مدح حضرت ابولفضل عباس (ع) در مرکز این طرحخطاطی شده است.

برای دوخت و تزئین این طرح ۱۰۰ میلیون تومان صرف شده است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۱۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور بوشکان-فراشبند روکش آسفالت می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی سه شنبه شب در بازدید از از محورهای مواصلاتی بخش بوشکان با حضور مدیرکل راهداری استان بوشهر، گفت با توجه به مطالبات مردمی، برنامه ریزی لازم برای بهسازی راه‌های این بخش از سال گذشته آغاز شده و در سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد یافت.

فرماندار دشتستان گفت: در این خصوص محور بوشکان- فراشبند روکش آسفالت خواهد شد و در حال حاضر اعتبار آن تأمین شده و پیمانکار این پروژه عملیات اجرایی آن را آغاز کرده است.

کد خبر 6087092

دیگر خبرها

  • محور بوشکان-فراشبند روکش آسفالت می‌شود
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • آمار خوبی از میزان موالید و جوانی جمعیت در کشور مشاهده نمی‌شود
  • هفته کار و کارگر در البرز با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • تصاویر فاتحه خوانی رئیسی بر مزار اقبال لاهوری | ویدئو
  • مجتبی رحماندوست: اشعاری برای ردپای انبیا در کربلا نوشتم
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • تفاهم‌نامه‌های خواهرخواندگی به انتقال تجربیات منجر شود
  • ۵۰ درصد بناهای تاریخی تایباد خراسان رضوی نیازمند مرمت است
  • جمع آوری متکدیان درخواست شهروندان تهرانی از بهشت زهرا