Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-18@22:58:09 GMT

اشک‌های اینیستا در فینال کوپا دل ری

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۸۲۵۷۸

اشک‌های اینیستا در فینال کوپا دل ری

خبرگزاری میزان- آندرس اینیستا کاپیتان باتجربه بارسلونا، بعد از تعویض شدن در دیدار برابر سویا، با چشمانی گریان روی نیمکت نشست.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، آندرس اینیستا کاپیتان باتجربه بارسلونا، بعد از تعویض شدن در دیدار برابر سویا، با چشمانی گریان روی نیمکت نشست؛ به‌تازگی شایعاتی در مورد رفتن اینیستا به لیگ چین منتشر شده و او نیز تلویحا تایید کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۲۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صداقت: مشکلی با نیمکت‌‌نشینی ندارم

به گزارش ورزش سه، افشار صداقت، گلر ملوان بندرانزلی، در نیم فصل اول و پیش از حضور حبیب فرعباسی در این تیم، در نیم فصل اول یکی از مهره‌های اصلی تیم مهدی تارتار بود اما در نیم فصل دوم فرصتی برای بازی پیدا نکرده است. او که بازیکن امیدهای ملوان بود و در دوره مازیار زارع به تیم بزرگسالان اضافه شد، حالا امیدوار است در ادامه فرصت بیشتری برای بازی پیدا کند.

صداقت در خصوص عملکرد ملوان در فصل جاری به خبرنگار ما گفت: به لطف خدا تا به اینجای فصل نتایج خوبی گرفتیم و به همه ثابت کردیم که تیم‌مان پتانسیل بالایی دارد و این نتایج شانسی و اتفاقی نبوده است. به هر حال نمی‌شود یک تیم تا هفته ۲۲ به صورت شانسی بالای جدول باشد. شاید خودمان هم قبل از شروع لیگ این فکر را نمی‌کردیم اما رفته رفته و بازی به بازی به این خودباوری رسیدیم که از تیم‌های بالای جدول چیزی کم نداریم، کما اینکه از تمامی تیم‌های مدعی هم امتیاز گرفتیم.

او که در نیم فصل اول فیکس بازی کرد و در نیم فصل دوم جای خود را به فرعباسی درون دروازه داد عنوان کرد: نیم فصل اول با نظر کادرفنی بازی به من رسید و خدا را شکر هم‌ خودم و هم کادر از شرایطم راضی بودند. یکی دو بازی اول کمی استرس داشتم که طبیعی است ولی بعد از گذشت چند بازی راحت‌تر و سبک‌تر بودم.

صداقت در خصوص نیمکت‌نشینی‌اش در نیم فصل دوم عنوان کرد: سیستم چرخشی برای تیمی مثل ما که برای سهمیه می‌جنگد سخت است. به هر حال باید به سرمربی هم حق داد که در شرایط حساس جدولی به گلر موفق خودش دست نزند. البته که خودم در شرایطی نیمکت نشین شدم که خوب کار میکردم ولی نظر کادرفنی این بود و من هم احترام ‌می‌گذارم. البته که کار کردن و رقابت با حبیب فرعباسی لذت بخش و برای خودم خیلی مفید است.

گلر ملوان که پنج کلین شیت در یک نیم فصل ثبت کرد گفت: ۵ کلین شیت در ۱۱ بازی داشتم ولی کلین شیت آمار مناسبی برای قضاوت درباره یک گلر نیست و تعداد سیو مهم‌تر است. من از لحاظ تعداد سیو هم آمار خوبی دارم و در هر بازی حدودا ۳-۴ سیو داشتم.

بازیکن ملوان درباره پیشنهاداتی که در نیم فصل از پرسپولیس و گل گهر دریافت کرده بود، توضیح داد: از دو تیم پیشنهاد داشتم، ولی با مهندس فهمیده و آقای اینانلو و آقای تارتار که صحبت کردم، از من خواستند که تا پایان فصل بمانم.

صداقت در پایان گفت: از مردم‌خوب انزلی تشکر می‌کنم که همیشه به هر طریقی از من حمایت می‌کنند. امیدوارم تا پایان فصل حمایت از تیم را ادامه بدهند تا بتوانیم یک فصل به یاد ماندنی را با یک‌ رتبه خوب به پایان برسانیم.

دیگر خبرها

  • آمار مخاطبان در نوروز و رمضان ۸ درصد افزایش داشته است
  • افزایش مخاطبان ویژه برنامه‌های رمضانی رسانه ملی
  • پیام به نیمکت رسید ولی به ترکیب نه!
  • صداقت: مشکلی با نیمکت‌‌نشینی ندارم
  • خبر عجیب در مورد سرپرست استقلال که تایید نشد
  • حرف‌های رئیس الامارات درباره اینیستا: یوسف ترکاندی!
  • مربی آینده بارسلونا از امارات می‌آید!
  • احتمال ورود آندرس اینیستا به عرصه مربی‌گری
  • نوزدهمین قهرمانی رئال مادرید در کوپا دل ری با برتری 2-1 مقابل بارسلونا (2014/4/16) / فیلم
  • اردن کمک به اسرائیل را تایید کرد