Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - سخنگوي سازمان هواپيمايي کشوري گفت: تمام پروازهاي برنامه اي شرکت هاي ايراني به مقصد ترکيه بدون هيچ مشکلي همچنان ادامه دارد، تنها پروازهاي فوق العاده يک شرکت ايراني به سه شهر ترکيه لغو شده است .

« رضا جعفرزاده » روز يکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: پروازهاي برنامه اي بين ايران و ترکيه بر اساس قرارداد متقابل بين سازمان هواپيمايي کشوري دو طرف انجام مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدير روابط عمومي سازمان هواپيمايي کشوري بيان کرد: البته برخي از پروازهاي فوق‌العاده به مقصد ترکيه به دليل صادر نشدن مجوز از سوي طرف ترک لغو شده است.
وي تاکيد کرد: تعداد پروازهاي برنامه‌اي مشخص است و اکنون اين پروازها بدون هيچ مشکلي بين دو کشور در حال انجام است.
سخنگوي سازمان هواپيمايي کشوري با اشاره به اخباري که درباره لغو برخي پروازها منتشر شده است، اظهارداشت: تنها پروازهاي فوق‌العاده شرکت‌ هواپيماي قشم اير به سه شهر ازمير، اسپارتا و دنيزلي لغو شد است.
از طرفي مشاور مديرعامل شرکت هواپيمايي قشم‌اير نيز به خبرنگار ايرنا گفت: شرکت هواپيمايي قشم اير در هفته چند پرواز فوق العاده به شهرهاي ازمير، اسپارتا و دنيزلي داشت و سازمان هواپيمايي کشوري ترکيه اخيرا اعلام کرده است که انجام اين پروازها به اين سه شهر ترکيه متوقف شود.
‌عباس مسيبي با بيان اينکه هم اکنون اين پرواز ها به مقصد اين سه شهر ترکيه متوقف شده است، گفت: آخرين پرواز قشم اير به اين سه شهر ترکيه انجام شد تا مسافران اين شرکت از اين شهرها به ايران منتقل شوند.
وي بدون اشاره به علت لغو اين پروازها از سوي ترکيه تاکيد کرد: مسافراني که بليط پروازهاي آينده اين شرکت را به مقصد ازمير، اسپارتا و دنيزلي دريافت کرده اند قبل از هر اقدامي به آژانس هاي مربوطه مراجعه کنند.
اخبار اقتصادي ايرنا در تلگرام: IRNAeco@
اقتصام**1108**6075
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۲۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی

تین نیوز

بر اساس آمار سازمان هواپیمایی کشوری، در بازه زمانی نوروز، نزدیک به ۲۷ هزار پرواز در ۵۶ فرودگاه مختلف کشور انجام شده که در مقایسه با سال گذشته رشد قابل توجه ۷ درصدی داشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه سال جاری، نزدیک به ۲۷ هزار پرواز در ۵۶ فرودگاه مختلف کشور انجام شده که در مقایسه با سال گذشته رشد قابل توجه ۷ درصدی داشته است.

همچنین پنج فرودگاه پرتردد در این ایام به ترتیب فرودگاه های مهرآباد، مشهد، تبریز، شیراز و اصفهان بوده و شهرهای مشهد و کیش بعنوان محبوب ترین مقاصد در نوروز ۱۴۰۳ معرفی شدند.

در بین شرکت های هواپیمایی نیز آتا ایر با جابجایی ۱۸۷۹۴۸ مسافر در مسیرهای پروازی داخلی و خارجی، مقام اول کشور در پروازهای نوروزی را به خود اختصاص داد همچنین این ایرلاین با اختصاص ۲۳۷۶۳۲ صندلی در فروردین ماه ۱۴۰۳ سهم قابل توجهی را در جابه جایی مسافر به خود در ماه اول سال جاری اختصاص داده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اضافه شدن ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور
  • ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه شد
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • از سرگیری پروازهای ترکیش ایرلاین به افغانستان
  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست
  • هواپیمایی لوفت‌ هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • حضور ۲۵۰ جت نیمه سبک آموزشی در ایران/ هیچ جت شخصی مالکیت فردی ندارد
  • بازدید هیئت‌های تجاری قطر و ترکیه از دستاورد‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی
  • دو محصول ایرانی به جمع فینالیست‌های جشنواره صنعت بازی منا پیوست