Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،مرکز خراسان رضوی،رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی گفت: تحقیقات مقدماتی از رئیس اداره ارشاد مشهد انجام شده و هنوز وثیقه صادره، تامین نشده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مظفری در رابطه با اتفاق برج سلمان و دستگیری رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد، اظهار کرد: مجوزی برای اجرای مراسم جشن در قالب کنسرت گرفته شد که ما مکرر به اداره ارشاد تذکر دادیم قبل از صدور مجوز برای برگزاری این مراسم، حتماً از بانیان و برگزارکنندگان از جهت رعایت مسائل امنیتی و اخلاقی تعهد بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان مثال محلی که قرار است مراسم در آن برگزار شود و مردم در آن حضور یابند طوری نباشد که ساختمان بر سر مردم بریزد و خسارت جانی به بار آورد و یا آتش‌سوزی رخ دهد و همچنین از نظر مسائل منکراتی نیز اختلاطی بین زن و مردم به وجود نیاید.

وی افزود: با وجود تذکرات ما به اداره ارشاد، آنها چند مجوز صادر کردند از جمله مجوزی که مربوط به برج سلمان است که متاسفانه کلیپ آن منتشر شد و مشخص شد که مراسم بدون رعایت تذکرات واحد پیشگیری دادگستری انجام شده و تضمین و تعهدی گرفته نشده و فقط مجوز اجرای آن صادر شده است.

مظفری گفت: در حاشیه این مراسم نیز اختلاط زن و مرد و کشف حجاب صورت گرفته و شئونات اسلامی رعایت نشده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به رعایت نکردن تذکرات، رئیس اداره ارشاد شهر مشهد احضار و با صدور قرار بازداشت شد که البته هنوز قرار وثیقه تأمین نشده تا وی آزاد شود.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: بانیان این مراسم نیز احضار شدند و احتمالاً امروز یا فردا تشکیل پرونده خواهد شد که در صورت کامل شدن پرونده به آن رسیدگی می‌شود.

مظفری در خصوص روند رسیدگی به پرونده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد مشهد اظهار کرد: تحقیقات مقدماتی در این خصوص تکمیل نشده و در انتظار تامین وثیقه هستند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۲۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد

دریافت 60 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6098670

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی شعر رضوی در ارومیه برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه جمعیتی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی
  • ۳ پرونده در دادسرای مشهد در خصوص جرایم انتخاباتی تشکیل شد
  • تشکیل ۳ پرونده جرایم انتخاباتی خراسان رضوی در دور اول
  • نشست خبری جشنواره سرود فجر
  • رانندگان با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند
  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • وضعیت تولید داروی بیماران SMA در کشور