Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس شورای شهر تهران گفت: اعضای شورای شهر تهران بر اساس هم اندیشی و خرد جمعی شهردار آینده پایتخت را انتخاب خواهند کرد .

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، محسن هاشمی در پنجاه و هفتمین جلسه شورای شهر تهران گفت: شورای پنجم شهر تهران فرایند انتخاب شهردار را براساس هم اندیشی و خرد جمعی آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امیدوار هستیم بتوانیم در کمترین زمان ممکن، این فرایند را به نتیجه برسانیم و مدیریت شهری دوره جدید خود را آغاز کنیم.

رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه انتخاب شهردار نباید منشا تخریب و بداخلاقی شود اظهارکرد: انتخاب شهردار نباید منشا تخریب و بداخلاقی قرار گیرد. از همه فعالان سیاسی و رسانه ای می خواهم که در موضوع انتخاب شهردار تهران با ایجاد فضایی چند صدایی اما در بستری سالم، کارشناسی و سازنده، اعضای شورا را در توجه به ابعاد گوناگون ومسایل ومصالح شهر یاری کنند و از هرگونه تخریب به له یا علیه کاندیداها یا چهره های مختلف بپرهیزند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۲۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون مالیات بر سوداگری منجر به تشویق بخش واقعی اقتصاد می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورابراهیمی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی، اظهار کرد: قانون مالیات بر سوداگری از مهم‌ترین قوانین ما در مجلس یازدهم است که باعث تضعیف سوداگری و رساندن آن به کمترین میزان و تشویق بخش واقعی اقتصاد می‌شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هدف از تصویب این قانون آن است که بخش غیرواقعی و سوداگری در بازارهای سکه، طلا، ارز، خودرو و املاک کم و جمع شود.

کد خبر 6086213 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها
  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی
  • آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • چمران از آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران خبر داد
  • قانون مالیات بر سوداگری منجر به تشویق بخش واقعی اقتصاد می‌شود
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا