Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@19:30:29 GMT

بازگشت فرزاد حسنی با یک برنامه جدید روی آنتن شبکه 3

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۸۲۸۴۴

ناصر کریمان مدیر گروه اجتماعی شبکه سه در خصوص برنامه های جدید شبکه سه سیما کفت: برنامه تلویزیونی «حالا خورشید» را بعد از ماه مبارک با شکل، آیتم و دکور جدید خواهیم داشت، قبل از ماه مبارک رمضان برنامه به اتمام می رسد و ما در ماه رمضان برنامه صبحگاهی حالا خورشید پخش نمی شود.

وی در خصوص برنامه فرزاد حسنی عنوان کرد: فرزاد حسنی دو روز در هفته برنامه ای به نام «پدر من» خواهد داشت که تهیه کنندگی برنامه به عهده خود اوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوار هستیم که برنامه بعد از عید فطر  پخش شود.

کریمان ادامه داد: این برنامه به برخی پدران می پردازد، اما هیچ پدری در برنامه حضور ندارد. روایتی از پدران را از نگاه فرزندان و نزدیکان چهره برتر به او می پردازیم.

مدیر گروه اجتماعی شبکه سه در خصوص برنامه سینمایی «هفت» کفت: آخرین مذاکرات برای مجری در حال انجام است و برنامه قبل از ماه مبارک رمضان روی آنتن می رود.

وی در خصوص برنامه «ماه عسل» اظهار داشت: دو روز قبل از ماه مبارک رمضان برنامه را قبل از اذان مغرب پخش خواهیم کرد. در این دو برنامه یک جمع بندی از مهمانان سال گذشته «ماه عسل» داریم و با سوژه های جدید به استقبال ماه رمضان خواهیم رفت .

مدیر گروه اجتماعی شبکه سه از تولید یک مسابقه بزرگ خبر داد و گفت: شبکه سه سیما مسابقه ویژه ای را در شبکه سه به نام «برنده شو» تدارک دیده و بعد از نیمه شعبان تیزر برنامه را پخش خواهیم کرد. به نظر من مردم از این مسابقه استقبال خواهند کرد و  قطعا یک چهره سرشناس مجری این برنامه خواهد بود.

کریمان خاطر نشان کرد: مسابقه «برنده شو» در حوزه اطلاعات عمومی و محک زدن توانایی های علمی مردم خواهد بود. البته مخاطب ابتدا از طریق اپلیکیشنی که در تیزر برنامه معرفی می کنیم، در مسابقه شرکت می کند و برندگان در این مسابقه به برنامه دعوت می شوند. این برنامه نیز از عید فطر پخش خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ماه رمضان عید فطر فرزاد حسنی حالا خورشید ماه عسل 97 برنده شو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۲۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشیدپور همچنان دنبال جایی برای انتشار «ساعت صفر» است

رشیدپور که مدتی است به دنبال انتشار «ساعت صفر» است، به تازگی در حال مذاکره با سه پلتفرم است.

 طبق پیگیری خبرنگار ایسنا از برخی فعالان شبکه نمایش خانگی، رشیدپور همزمان در حال رایزنی با پلتفرم‌های مختلف بوده است و احتمالا به زودی یکی از این سه پلتفرم در حال مذاکره به عنوان پلتفرم پخش برنامه ساعت صفر مشخص خواهد شد.

به گزارش ایسنا، رضا رشیدپور که این روزها به دنبال مقدمات پخش «ساعت صفر» برای پخش از یکی از پلتفرم‌هاست، به گفته‌ خودش برای دریافت مجوز این برنامه با ۱۲ مدیر فرهنگی مواجهه داشته است. این مجری اخیرا هم با حاشیه‌ای از جنس اعلام خبر فوتش درگیر شد اما واقعیت ماجرا از این قرار بوده که این حاشیه مربوط به سکانسی از فیلم «سال گربه» بوده.

به گفته‌ی رشیدپور «ساعت صفر» یک برنامه گفت‌وگو محور با فضای متفاوت از «دید در شب»، «عبور شیشه‌ای» و «شب شیشه‌ای» است. موضوع همان است، یعنی گفت‌وگو، اما نوع گفت‌وگو و نتایج آن با «دید در شب» متفاوت خواهد بود. نگاه این برنامه به حوزه بین‌الملل اختصاص دارد و اولین‌ بار است که ما در حوزه فرهنگی، هنری و اجتماعی قصد داریم مهمان‌هایی غیر از جغرافیای ایران داشته باشیم.

این برنامه حکایت از آن دارد که او در کنار هنرمندان ایرانی، سراغ هنرمندان مطرح خارجی مثل ابراهیم تاتلیس هم رفته و با آنها به گفت‌وگو پرداخته است.

به گزارش ایسنا، رضا رشیدپور قرار بود پس از مدت‌ها دوری از قاب تلویزیون با اجرای یک مسابقه به آنتن صداوسیما بازگردد اما به دنبال حاشیه‌های پیش‌آمده پیرامون بازگشت او و محمدرضا گلزار به تلویزیون و انتقاد و خط و نشان کشیدن برخی مجریان فعال روی آنتن، رشیدپور با انتشار ویدئویی از اجرای این مسابقه انصراف داد. در پی این اتفاق، خط و نشان‌ها تمام شد اما برنامه‌های گلزار و رشیدپور هم پخش نشدند. هرچند پس از مدتی محمدرضا گلزار با «پانتولیگ» به تلویزیون بازگشت ولی از بازگشت رشیدپور همچنان خبری نبود.

این مجری باسابقه تلویزیون که اجرای برنامه‌های گفت‌وگومحور قابل توجهی همچون «شب شیشه‌ای» و «مثلث شیشه‌ای» را در ساختار هاردتاک برای تلویزیون برعهده داشت، پیش از انصراف از اجرای برنامه در تلویزیون، قرار بود اجرای سری جدید مسابقه «سیم آخر» در شبکه سه سیما را بر عهده بگیرد؛ یک مسابقه اطلاعات عمومی که پخش خود را از سال ۹۹ آغاز کرد و پس از سه فصل، در اسفند سال ۱۴۰۰ به پایان رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ️شیخ غلامرضا حسنی نماد هویت و تاریخ مجاهدت در شهر ارومیه است
  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • بازگشت سریع موعود از قطر: سلام پرسپولیس!
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۱۶‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت
  • رشیدپور همچنان دنبال جایی برای انتشار «ساعت صفر» است
  • «هفت» دوباره روی آنتن