Web Analytics Made Easy - Statcounter

مبینا حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط اردوی مرحله چهارم تیم ملی کاراته پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار داشت: اردوی مرحله چهارم تیم ملی به خوبی پیگیری شد و خوشبختانه همه چیز به خوبی پیش می رود. اردوها با برنامه ریزی خوش قدم طبق روال پیش میرود و با توجه به زمان باقی مانده تا اعزام همه بچه‌ها شرایط مساعدی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این  سوال که گویا شما تجربه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را دارید و آیا تجربیات گذشته می‌تواند به موفقیت شما در این رقابت‌ها کمک کند یا خیر گفت: بله من تجربه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را دارم و مطمئن هستم از تجربیات گذشته خودم در تاتامی ژاپن به خوبی استفاده خواهم کرد. مهمترین نکته‌ای که وجود دارد این است که مسابقات در مهد کاراته دنیا برگزار خواهد شد و قطعا این موضوع شرایط را برای همه کاراته‌کاها سخت خواهد کرد.به هر حال کشوری مثل ژاپن که حریف سرسخت ما محسوب می‌شود در این رقابت‌ها میزبان است و قطعا میزبانی روی نتایج می‌تواند تاثیر گذار باشد.  

دارنده نشان طلای مسابقات آسیایی اندونزی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به شرایط مسابقات و میزبانی ژاپنی‌ها حریفان خود را در این مدت باقی مانده تا آغاز مسابقات آنالیز کرده‌ای یا خیر، عنوان کرد: در گذشته من با حریفانی سرشناسی مبارزه کرده‌ام و قطعاً برای موفقیت در "اوکیناوا" با توجه به شناختی که از حریفانم دارم، برای شکست همه آنها برنامه دارم. همه ما کار سختی را پیش رو داریم اما این طور نیست که در تاتامی ژاپن دست خالی باشیم؛ امیدوارم که از پس همه حریفانمان بر بیاییم.

حیدری در پاسخ به این سوال که چقدر شانس حضور در المپیک آرژانتین را برای خود در نظر داری، اظهار داشت: ابتدا حضور و کسب بهترین نتیجه در ژاپن برایم مهم است، البته این موضوع برای همه تیم مهم است. پس از آن با توجه به رویداد‌های پیش رو در تلاشیم تا حضور در المپیک آرژانتین را مسجل کنیم. به هر حال در گام نخست حضور در مسابقات قهرمانی آسیا برای ما مهم است و در گام دوم باید تلاش کنیم که با موفقیت در اوکیناوای ژاپن و رویدادهای بعدی سهمیه حضور در المپیک آرژانتین را کسب کنیم.

وی در پایان صحبت‌های خود، گفت: از سمانه خوش قدم سرمربی تیم ملی، قاسمی مربی تیم ملی تشکر می‌کنم. از خانواده‌ام و بغلانی مربی خودم که در طول این سال ها برای من زحمت کشیده‌اند تشکرمی‌کنم و امیدوارم که بتوانم با حضور در مسابقات قهرمانی آسیا بهترین مدال را کسب کنم و مزد زحمات همه انها را بدهم.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۳۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ نشان طلا، ۱ نقره و ۲ برنز حاصل تلاش شاگردان محمدی در روز نخست

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام قهرمانان ترکیه امروز شنبه در اوزان (۵۷, ۷۰, ۷۹, ۹۷) برگزار و نفرات برتر شناخته شدند.   نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:   در وزن ۵۷ کیلوگرم علی مومنی پس از کسب دو پیروزی مقابل رقبای خود راهی فینال شد. وی در این مسابقه با نتیجه ۵ بر ۳ حریف خود را شکست داد و طلایی شد. علی یحیی پور دیگر نماینده کشورمان در این وزن نیز پس از پیروزی در دو مسابقه به نیمه نهایی رسید. وی در این مرحله مغلوب کشتی گیری از قرقیزستان شد و راهی رده بندی شد. یحیی پور در این دیدار حریف خود را با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب کرد و به نشان برنز رسید.   در وزن ۷۰ کیلوگرم علی کرمپور پس از پیروزی در سه مسابقه راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با پیروزی مقابل حریف خود راهی فینال شد. کرمپور در فینال حریف خود را ضربه فنی کرد و به مدال طلا رسید.   در وزن ۷۹ کیلوگرم مجید باقری پس از پیروزی در دو مسابقه در مرحله نیمه نهایی در مقابل مسعود آسترکی دیگر نماینده کشورمان در این وزن به پیروزی رسید و فینالیست شد. باقری در فینال با نتیجه ۸ بر صفر حریف خود از کشور ترکیه را مغلوب کرد و صاحب گردن آویز طلا شد. آسترکی دیگر نماینده کشورمان نیز در دیدار رده بندی ۸ بر ۵ کشتی گیری از آذربایجان را شکست داد و برنزی شد.   در وزن ۹۷ کیلوگرم آرین سجادی پس از پیروزی در مقابل حریفش راهی نیمه نهایی شد. وی با مغلوب کردن حریف خود راهی فینال شد. ابوالفضل بابالو دیگر نماینده کشورمان نیز که در آنسوی جدول قرار دارد با یک پیروزی به نیمه نهایی رسید. وی در این مرحله از سد کشتی گیری از ترکیه گذشت و فینالیست شد. بابالو در فینال با نتیجه ۸ بر ۵ سجادی را مغلوب و به مدال طلا رسید.

دیگر خبرها

  • ایران میزبان مسابقات کوراش قهرمانی آسیا شد
  • اخبار ورزشی بیست و هفتم اسفند استان قزوین
  • نگاهی به چند خبر ورزشی بیست و هفتم اسفند استان قزوین
  • حضور در قهرمانی آسیا حکم مدال را دارد/برای المپیک بعدی شروع کردیم
  • هادی چوپان قهرمان مسابقات جهانی بدن سازی انگستان
  • قهرمانی فرنگی کاران خوزستان در مسابقات بین المللی ترکیه
  • ۴ طلا، یک نقره و ۲ برنز شاگردان محمدی در تورنمنت ترکیه/ ۳ طلا و یک نقره فرنگی‌کاران ایران
  • اهدای پاداش کسب نشان‌های طلا و برنز مسابقات قهرمانی جهان به صفدریان و بهشتی راد
  • ۴ نشان طلا، ۱ نقره و ۲ برنز حاصل تلاش شاگردان محمدی در روز نخست
  • قهرمان جهان در مسابقات انتخابی تیم ملی شکست خورد!