Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@03:11:14 GMT

آخرین وضعیت بارش برف و باران در کشور

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۸۳۶۳۶

رکنا: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز در 18 استان شاهد بارش برف و باران خواهیم بود.

محمد اصغری اظهار کرد: امروز در استان های کردستان، لرستان،ایلام، کرمانشاه،شمال خوزستان،چهارمحال و بختیاری،کهگیلو و بویر احمد، مرکزی، همدان،زنجان، قزوین،البرز، تهران، گیلان، مازندران، آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل شاهد بارش باران همراه با آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها و وزش با و رعد و برق هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با بارش باران گرد و غبار از غرب کشور می رود، با این وجود آلوده ترین منطقه کردستان است.

کارشناس سازمان هواشناسی Meteorology تاکید کرد: امروز در ارتفاعات تهران، آذربایجان شرقی، اردبیل،گیلان و مازندران شاهد بارش برف خواهیم بود. بهتر است هموطنان تا سه روز آینده از مسافرت در جاده ها خودداری کنند و در صورت ضرورت سفر، تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

اصغری افزود: فردا بارش ها به مرکز کشور کشیده شده و علاوه بر استان های اعلام شده در خوزستان، بوشهر، اصفهان، سمنان،فارس و خراسان جنوبی هم بارش باران خواهیم داشت.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران هواشناسی Meteorology مسافرت بارش برف و باران سازمان هواشناسی کارشناس استان شاهد عکس حوادث حوادث تهران قتل زندگی دستگیر شد فیلم پدر طلاق دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۳۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در ایلام ادامه دارد

کارشناس سازمان هواشناسی استان ایلام گفت: بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و الگوهای هواشناسی فعالیت سامانه بارشی تا روز شنبه در استان ایلام تداوم دارد.

ساسان رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در ایلام اظهار کرد: بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و الگوهای هواشناسی، فعالیت سامانه بارشی تا روز شنبه در استان ایلام در قالب وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق، طوفان تندری و در نقاط مستعد تگرگ ادامه دارد.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط همرفتی بارش‌ها به صورت نقطه‌ای تقویت می‌شوند، افزود: بارش شدید باران باعث سیلابی شدن مسیل‌ها و اختلال در تردد شده و طغیان رودخانه‌ها را به دنبال خواهد داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی ایلام ادامه داد: در ارتفاعات صاعقه پیش‌بینی می‌شود و بارش باران ممکن است منجر به ریزش جاده‌ها شود.

کد خبر 750282

دیگر خبرها

  • رگبار و رعد و برق، عصر امروز در قم 
  • بارش شدید باران در ایلام ادامه دارد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی
  • آخرین وضعیت راه و جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده های ٢٠ استان کشور
  • آسمان قم امروز و فردا ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت بارانی است
  • پیش بینی بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی
  • پیش بینی بارش رگبار باران در استان یزد
  • تداوم بارش‌ در ۲۴ استان کشور/
  • بارش باران در استان‌های غربی و جنوبی کشور | احتمال وقوع سیلاب در این استان ها + ویدئو
  • تداوم بارش‌ در ۲۴ استان کشور/ از سفر به این مناطق خودداری کنید