Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

محمدرضا بادامچی در گفت‌وگویی با اشاره به اظهارات اخیر رییس‌جمهور که در نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد دولت تدبیر و امید در مذمت سکوت مدیران دولتی بیان شده، گفت: این مطالب بسیار خوبی بود که مطرح شد. وقتی مدیر طراز اول یک کشور می‌خواهد در پیشبرد اهداف یک جامعه اقدام کند در گوشه‌ای هم به بحث مدیریتی و جایگاه و تیزهوشی مدیران اشاره می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنقدر جامعه به این مسائل نپرداخته، این اطاعت‌های بی‌چون و چرا باعث شده خیلی از استعدادهای درون جامعه ما نهفته بماند.

وی افزود: شاید آقای رییس‌جمهور از بیان این موضوعات به جایی رسیدند که می‌خواهند هر کسی در جایگاه خود از مدیران ارشد جامعه طبق قانون اساسی عمل کند و این موضوع، موضوع خوبی است.

بادامچی با تاکید بر اینکه ما در هر کاری قبل از محافظه‌کاری و رعایت جوانب باید قانون را اجرا کنیم، گفت: چرا که قانونگذار چشم‌انداز میان مدت و بلند مدت را در نظر می‌گیرد. اشاره ایشان به دقت در اجرای قوانین و توجه به این قوانین به ویژه قانون اساسی است، قانونی که ظرفیت‌های بزرگ دارد، بدون تحلیل‌های بدون کارشناسی باید به آن عمل شود، در این صورت مشکل در جامعه برطرف می‌شود.

این عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: ما در تمام زمینه‌ها قانون داریم، ۱۲ هزار قانون داریم، مثلا هوای پاک که اواخر سال پیش از سوی دولت لایحه آن فرستاده شد و تصویب شد و تمام ابعاد محیط زیستی ما در آن لحاظ شد که اگر ناقص است مدیران باید اعلام کنند و بازنگری شود منتها می‌بینیم در خیلی جاها مسائل کوچکی مورد بی‌توجهی قرار گرفته است.

بادامچی در پایان تاکید کرد: اما نتیجه‌گیری اصلی من از سخنان رییس‌جمهور این است که مدیران و آنان که نسبت به پیگیری اهداف دولت تعهد دارند باید به قانون عمل کنند.

انتهای پیام

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۴۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان قطعی پخش فصل سوم «زخم کاری»

فصل جدید این سریال هم مراحل پایانی خود را طی می‌کند و از تابستان ۱۴۰۳ از فیلیمو پخش خواهد شد.

به گزارش پنجره نیوز، سریال زخم کاری برای بخش چهارم هم ادامه خواهد داشت و احتمالا مراحل تولید آن همزمان با پخش فصل سوم خواهد بود.

دیگر خبرها

  • اعلام زمان قطعی پخش فصل سوم «زخم کاری»
  • آخرین خبرها از لایحه اصلاح قانون کار برای قراردادهای کاری
  • حقوق فرهنگی خانواده در نظام حقوقی ایران
  • پیشنهاد دائمی شدن قراردادهای موقت مشاغل پنج ساله به کجا رسید؟ | آخرین وضعیت لایحه اصلاح قانون کار برای قراردادهای کاری
  • آخرین وضعیت لایحه اصلاح قانون کار برای قراردادهای کاری
  • افزایش سرعت سقوط آزاد سوناک بعد از انتخابات محلی انگلیس
  • صادق خان باز هم شهردار لندن شد
  • نتایج فاجعه بار سوناک و محافظه کاران در انتخابات محلی انگلیس
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال
  • شکست حزب حاکم محافظه‌کار انگلیس در انتخابات محلی