Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@08:06:37 GMT

ماسک آووکادو مخصوص پوست های خشک در هوای بهاری

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۸۴۳۷۲

ماسک آووکادو مخصوص پوست های خشک در هوای بهاری

رکنا: این ماسک برای پوست های خشک بهترین درمان در فصل بهار است.

ماسک آووکادو و عسل برای پوست‌های خشک، یک ماسک بسیار عالی در بهار است. به طور کلی آوو‌کادو و روغن نارگیل، ۲ مرطوب کننده عالی و طبیعی برای پوست‌های خشک محسوب می‌شوند. علاوه بر این عسل خاصیت ترمیم‌کنندگی بسیاری موثری برای پوست ما دارد.

 هوای فصل زمستان با پوست ما مهربان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با ‌بر خورد برف و تگرگ به پوست حساس گونه‌ها و پیشانی پوست دچار ساییدگی‌های سطحی و حتی گاهی شدید می‌شود. حتی سیستم‌های گرمایشی داخل منزل هم موجب خشک، پوسته‌پوسته شدن و ایجاد خارش در پوست ما خواهد شد. اما خوشبختانه با شروع فصل بهار و گرم‌تر شدن هوا می‌توانیم تنها با ایجاد کمی تغییر در روش‌های مراقبت از پوست خود شرایط بسیار مطلوب‌تری برای پوست‌ صورت‌مان ایجاد کنیم. به همین منظور در ادامه با چند نوع ماسک طبیعی و خانگی آشنا خواهید شد که همگی تشکیل شده از میوه‌های بهاری هستند و در نتیجه برای استفاده در این فصل بسیار مناسب هستند.

۱- ماسک آووکادو و عسل برای پوست‌های خشک

این یک ماسک عالی برای پوست‌های خشک است. به طور کلی آوو‌کادو و روغن نارگیل ۲ مرطوب‌کننده عالی و طبیعی برای پوست‌های خشک محسوب می‌شوند. علاوه بر این عسل خاصیت ترمیم‌کنندگی بسیاری موثری برای پوست ما دارد.

مواد لازم:

آووکادو کاملا رسیده نصف ۱ عدد

عسل ۲ قاشق غذا‌خوری

روغن نارگیل نصف قاشق چای‌خوری

طرز تهیه:

با کمک یک قاشق غذا‌خوری، گوشت داخل آووکادو را خارج کنید. سپس با استفاده از یک چنگال آن را کاملا له، نرم و خامه‌ای شکل کنید. در ادامه سایر مواد را به آن اضافه کنید و بعد از اینکه خوب هم زدید آن را روی صورت خود بمالید. دقت داشته باشید ماسک با ناحیه اطراف چشم‌تان برخورد نداشته باشد. بگذارید ماسک برای مدت زمان ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روی پوست‌تان بماند. بعد از سپری شدن مدت زمان لازم آن را با ۱ دستمال نرم از روی صورت‌تان پاک کنید و پوست خود را با آب‌ولرم آبکشی کنید.

۲- ماسک قهوه موکا ضد پُف و سم‌زدای پوست

کافئین موجود در قهوه آسیاب شده این نوشیدنی خوش‌طعم باعث کاهش تورم و پف صورت خواهد شد. هم‌زمان آنتی‌اکسیدان موجود در کاکائو باعث پیش‌گیری و کاهش اثرات پیری در بدن و پوست ما خواهد شد.

مواد لازم:

قهوه تازه آسیاب شده

پودر کاکائو خالص

عسل ۱ قاشق ‌غذاخوری

ماست یا خامه ترش ۳ قاشق ‌غذا‌خوری

طرز تهیه:

تمامی مواد را با هم مخلوط کنید و کم‌کم روی پوست خود بمالید و بگذارید برای مدت زمان ۱۰ دقیقه روی صورت‌تان بماند. توجه داشته باشید هنگام شستشو، صورت خود را به آرامی ماساژ Massage دهید تا مقداری لایه‌برداری پوست هم انجام شود.

۳- ماسک توت‌فرنگی و لیمو برای شفاف سازی پوست‌های چرب

این ماسک مانند یک اسموتی خوش‌طعم و مزه برای پوست‌تان عمل می‌کند. توت‌فرنگی حاوی اسید سالیسیلیک است که برای رفع آکنه‌های پوستی کمک قابل توجهی خواهد بود.

مواد لازم:

توت‌فرنگی له شده یک‌چهارم فنجان

آب لیمو ۲ قاشق غذا‌خوری

ماست ۱ قاشق غذا‌خوری

عسل ۱ قاشق غذا‌خوری

طرز تهیه:

تمامی مواد را با هم ترکیب کنید ( توجه داشته باشید برای ترکیب این مواد نباید از مخلوط‌کن استفاده کنید) ترکیبات درون این ماسک باید قابل تفکیک باشند و آبکی نباشند. ماسک را برای مدت زمان ۸ تا ۱۰ دقیقه روی صورت خود بگذارید و بعد آن را با حوله نرم و تمیز پاک کنید و با آب سرد آبکشی کنید و مجددا پوست‌تان را خشک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران منزل قهوه ماساژ Massage پوست درمان ماسک اسید عسل عکس حوادث حوادث تهران فیلم قتل پدر زندگی دستگیر شد دختر طلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۴۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید پاک کننده های فاقد مواد سمی، به همت دانشجویان قمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، یک شرکت دانش بنیان، متشکل از دانشجویان قمی، موفق به تولید محصولات پاک کننده سبز شدند.

قدرت پاک کنندگی بالا و عاری بودن از ترکیبات شیمیایی سمی از مهمترین ویژگی‌های این محصولات دوستدار محیط زیست است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   پنج دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی قم در سال ۱۴۰۰ زیر نظر مرکز رشد دانشگاه ثبت کرده و موفق به تولیدات محصولات دوستدار محیط زیست شدند.   محصولات سوپر حلال چند منظوره، لکه بر فرش ابریشم و شیشه پاک کن از مهم‌ترین محصولات این شرکت بوده که در آنها از حلال‌های سمی و خطرناک استفاده نشده است.   مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی قم در دو سال فعالیت خود از بیش از ۳۰ شرکت فناور حمایت کرده است.   این حمایت‌ها شامل حمایت‌های معنوی، اخذ مجوز و اخذ تسهیلات بوده است.   تا الان بیش از یک میلیارد تومان برای شرکت‌های فناور این دانشگاه تسهیلات اخذ شده است.
این محصولات در حال حاضر به صورت کارگاهی تولید شده و در صورت حمایت به صورت تجاری تولید خواهند شد.

دیگر خبرها

  • پروتئین بار خانگی و روش های درست کردن آن در خانه
  • بارش‌های بهاری در چهارمحال‌وبختیاری ادامه دارد
  • بارش‌های بهاری در چهارمحال و بختیاری ادامه دارد
  • دستگاه تحلیل سیگنال‌های الکتریکی در لایه‌های پوست ساخته شد/ امکان بهبود و پایش زخم
  • سفر بهاری به شهرهای خوش آب و هوای شمال
  • سوپ جو دوسر بهترین گزینه برای وعده های کم کالری
  • همه چیز در مورد کرم زینک اکساید
  • تولید پاک کننده های فاقد مواد سمی، به همت دانشجویان قمی
  • کارخانه فرآوری صد‌ها تن انجیر، خرما، انگور و آووکادو را ببینید
  • سه روغن طبیعی برای تسریع رشد مو را بشناسید