Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست هم‌اندیشی معاونان وزرای ورزش و ارشاد با حضور رییس فدراسیون فوتبال به منظور تصمیم‌گیری درباره حضور حداکثری خبرنگاران و عکاسان در جام‌جهانی و حمایت رسانه ای از تیم ملی فوتبال برگزار شد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، این نشست هم‌اندیشی شنبه (اول اردیبهشت ماه) با حضور عبدالحمید احمدی ـ معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزیر ورزش و جوانان، محمد سلطانی‌فر ـ معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مهدی تاج ـ رییس فدراسیون فوتبال برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«محمدرضا دربندی» مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی، احسان الله حجتی و علیرضا ملکیان مشاوران معاون مطبوعاتی ار حاضران دیگر در این نشست بودند.
نشست هم‌اندیشی معاونان وزرای ورزش و ارشاد با هدف بررسی مسیرهای حمایت از حضور حداکثری خبرنگاران و عکاسان رسانه‌ها در جام جهانی و حمایت رسانه‌ای از تیم ملی در ساختمان معاونت مطبوعاتی برگزار و مقرر شد نتایج نشست تا پایان هفته اعلام شود.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۴۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» با هدف بررسی بازنمایی رسانه‌ای ایران در جهان بعد از حملات موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

در این‌نشست هادی البرزی دکترای مدیریت رسانه و مدرس دانشگاه، ابوالفضل ولوی پژوهشگر رسانه و مدرس دانشگاه و دبیری بردیا عطاران مدیر گروه تصویر ایران اندیشکده جریان حضور دارند.

برنامه مورد اشاره روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات به نشانی خیابان ولیعصر (ع)، نرسیده به میدان ولیعصر، خیابان دمشق، پلاک ۹ برگزار و به‌طور زنده از نشانی https://www.skyroom.online/ch/ricac/communication پخش می‌شود.

کد خبر 6093311 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • «شهرگاه» فرصتی برای هم‌اندیشی دانشگاه و مدیریت شهری است
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» برگزار می‌شود
  • آمریکا مانع حضور نماینده روسیه در نشست کمیته اطلاعات سازمان ملل شد
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان و مدیران رسانه‌ای برگزار شد
  • نشست هم‌اندیشی وزیر امور خارجه با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت