Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش تجلیل و تکریم از جانبازان سرافراز، اسوه های صبر و استقامت همزمان با میلاد قمر بنی هاشم (ع) و روز جانباز در سالن ثامن الحجج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خلیل آباد برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، همایش تجلیل و تکریم از جانبازان سرافراز، اسوه های صبر و استقامت، شب گذشته، همزمان با میلاد قمر بنی هاشم (ع) و روز جانباز در سالن ثامن الحجج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خلیل آباد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن رزمی در این مراسم با بیان اینکه امنیت و اقتدار امروز جامعه، مدیون از خود گذشتگی و جان فشانی جانبازان، ایثارگران و شهدا است، اظهار داشت: تجلیل و تکریم جانبازان به عنوان یادگاران دفاع مقدس از جمله برترین کارهاست که می تواند نقش به سزایی در انتقال فرهنگ ایثار و جهاد داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه جانبازان در بهترین دوران از عمر خود با بذل جان، افتخارات بزرگی برای کشور و نظام به وجود آوردند، خاطرنشان کرد: جانبازان همچنین بعد از جبهه با تحمل درد و رنج حاصل از مجروحیت دست از آرمان ها، ارزش ها و اهداف خود بر نداشتند.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خلیل آباد با تاکید بر اینکه جانبازان در حوزه بهداشت و درمان و اشتغال بیشترین مراجعه را به بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان داشته اند، تصریح کرد: یکی از مهمترین قسمت هایی که در بنیاد شهید پیگیری می شود حوزه بهداشت و درمان است.

وی همچنین در ادامه اذعان کرد: تامین سلامت و برطرف کردن دغدغه جانبازان در حوزه بهداشت و درمان یکی از کمترین اقداماتی است که می تواند در حوزه جانبازان انجام داد.

در پایان این مراسم از تعدادی از جانبازان شهرستان خلیل آباد با اهداء جوایزی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۴۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۱۳ مورد عمل جراحی در ایام نوروز در بیمارستان امام حسین هریس

یوسف ساجد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: در یک هفته گذشته تعداد مراجعات به اورژانس بیمارستان ۳۰۸۵ مورد بوده که تعداد ۲۹۳۴ مورد آن به صورت سرپایی و ۱۵۱ مورد آن به صورت تحت نظر بوده است.

ساجد ادامه داد: تعداد تماس با اورژانس ۷۵ مورد بوده که از این تعداد ۲۳ مورد بیماران تصادفی و ۵۲ مورد غیر تصادفی می‌باشد.

ساجد در ادامه افزود: در حوزه بهداشت نیز از ۲۴ اسفند و همزمان با شروع طرح تشدید نظارت نوروزی و مقارن با ماه مبارک رمضان نظارت‌های مستمر و اثربخشی از سوی همکاران بهداشت محیط بر اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی و با هدف تأمین سلامت شهروندان صورت گرفته است، به طوری که در مجموع ۳۸۴ بازدید صورت گرفته در قالب تیم‌های نظارتی دو نفره بهداشت و ۶ بازدید مشترک در قالب همکاری با اتاق اصناف شهرستان و تعزیرات از شروع طرح تا به امروز برای ۱۷ واحد که ضوابط بهداشتی را رعایت نکرده بودند اخطاریه صادر گردیده و ۶ واحد نیز علیرغم تمایل همکاران بازرس و به جهت اهمیت تأمین سلامتی مردم پلمپ گردیده است.

ساجد افزود: همچنین در طی این بازدید حدود ۵۱۲ کیلو مواد غذایی غیربهداشتی نیز توقیف و پس از طی روند قانونی معدوم گردیده است.

ساجد گفت: در طی این مدت ۲۴۳۲ نفر از شهروندان و مهمانان نیز به مراکز شبانه روزی خواجه و بخشایش و مرکز بیتوته کلوانق مراجعه و از خدمات موجود در مرکز شامل ویزیت پزشکی و خدمات پرستاری استفاده نموده‌اند.

ساجد در پایان ضمن تشکر از همکاران بهداشت و درمان شهرستان به جهت تلاش شبانه روزی، از مساعدت و همراهی مسئولین و کارشناسان ادارات شهرستان در اجرای طرح نوروزی تشکر و قدردانی نموده و اظهار امیدواری کردند: با تلاش شبانه روزی همکاران بهداشت و درمان و با توجه به رسالت شبکه بهداشت و درمان شهرستان مبنی بر نظارت بر تأمین و توزیع مواد غذایی سالم، طرح مذکور در شهرستان هریس تا زمان اتمام آن یعنی ۱۵ فروردین با تمام توان و قوت ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6064066

دیگر خبرها

  • انجام ۱۳ مورد عمل جراحی در ایام نوروز در بیمارستان امام حسین هریس
  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • پاک مهر: تورم در حوزه دارو و درمان نباید بر گرده مردم قرار گیرد + فیلم
  • بازدید بیش از ۳ هزار نفر از بقاع متبرکه شهرستان خلیل آباد
  • انجام ۱۸۲ هزار ماموریت توسط اورژانس در کشور
  • زائران بقاع متبرکه خلیل‌آباد به ۳ هزار نفر رسید
  • گویش و لهجه خلیل‌آبادی از نمونه‌های زبان کهن فارسی است
  • ۵۵ نفر از جهادگران برتر بیرجند تجلیل شدند
  • تجلیل از ۵۵ جهادگر برتر شهرستان بیرجند
  • پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در سیریک