Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@04:00:54 GMT

اجرای 60برنامه عمده در شهرستان کوهرنگ

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۸۴۷۱۳

اجرای 60برنامه عمده در شهرستان کوهرنگ

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ دوم پاسدار کرم نظری در گفتگو با خبرنگار بسیج، گفت: بنده بعنوان یک رابط و خادم در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ در مدت حدود سه سال مسئولیت خویش از  همکاری آحاد نیروهای پاسدار ، بسیجی و وظیفه و همچنین همراهی مسئولین شهرستان و خانواده معظم شهداء، اعزه روحانی، معتمدین و ریش سفیدان ایلات، طوایف و شوراهای اسلامی شهر و روستا  کمال تشکر را دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ نظری افزود: هرچند نتوانستم همانند وصیت و تذکرات شهدای بزرگوار خدمت شایسته ای داشته باشم، توفیقات حاصله را  مدیون امداد الهی، توسل و تمسک به قرآن مجید و عترت اهلبیت علیهم السلام، منویات مقام معظم رهبری، هدایت و ارشاد فرمانده محترم سپاه استان، پشتیبانی، حمایت و تعامل ویژه مدیران و مسئولین ادارات در سطح شهرستان، سخت کوشی و تلاش و حضور شبانه روزی مجموعه بسیجیان و دعای خیر خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان می دانم.

وی با اشاره به سخنان سردار شهید مهدی باکری، ویژگی های یک پاسدار انقلاب اسلامی را تشریح کرد و ادامه داد: پاسدار انقلاب اسلامی باید شبانه روز در حال کار و جهاد باشد و آنگاه بگوید من در حد توان خود کار کردم و این گونه است که می توان سرباز امام زمان (عج) بود و برای ظهور آن حضرت دعای فرج خواند.

نظری تصریح کرد: در مدت تصدی مسئولیت فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ توسط بنده، بیش از 60 اقدام عمده را در حوزه های عمران و زیرساخت، ایثار و شهادت، محرومیت زدایی و مردم یاری، فرهنگی، آمادگی رزم، اجتماعی، تربیتی و خلاقی و علمی ، سازندگی و خدمات بسیج، با همکاری آحاد بسیجیان و مردم ولایتمدار این خطه از سرزمین اسلامی اجرا شد.

وی گفت: ساخت و راه اندازی 10پایگاه مقاومت بسیج، تکمیل و مرمت سه سالن ورزشی صالحین و ساخت و راه اندازی سالن ورزشی 9دی، ایجاد حوزه مقاومت موگویی با 6پایگاه تابعه، برگزاری بیش از 50 یادواره شهدای پایگاهی، 40 یادواره آبروی محله، سه یادواره شهرستانی و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران شهرستان، اعزام آحاد مردم به مناطق عملیاتی شمال غرب، جنوب غرب و خلیج فارس، ساخت خانه مسکونی برای محرومان و نیازمندان با همکاری کمیته امداد و مرمت و بازسازی برخی زا مدارس شهرستان، ساخت پل شیخ علیخان، کمک به ساخت مساجد، غسالخانه ها و خانه های عالِم، گوشه هایی از اقدامات انجام شده در شهرستان کوهرنگ می باشد.

نظری یادآور شد: برگزاری رزمایش و فراخوان های گوناگون برای ارتقای آمادگی رزمی بسیجیان، ایجاد کانون های تعالی بخش در نقاط گردشگری شهرستان، فعال سازی نظام تربیتی صالحین و ارتباط با اساتید علمی و دانشگاهی و حوزه های علمیه، برگزاری جلسات هم اندیشی با معتمدین و شخصیت های حقوقی و حقیقی پیرامون مسایل اجتماعی شهرستان، ارائه خدمات به بسیجیان در زمینه های مختلف، شمه ای از فعالیت و خدماتی است که در سطح شهرستان انجام شده است.

وی در پایان با تبریک به سرهنگ پاسدار موسایی، فرمانده جدید ناحیه مقاومت شهرستان کوهرنگ و آرزوی موفقیت برای ایشان اظهار کرد: آماده خدمت گزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی در هر سنگری که فرماندهان صلاح بدانند، هستم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۴۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری شهرستان کوهرنگ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، فرماندار کوهرنگ با اشاره به گرفتار شدن ۸۰ خانوار عشایری شهرستان کوهرنگ در بارندگی اخیر گفت: این عشایر به‌علت رعایت نکردن تقویم کوچ و اقدام به کوچ زودهنگام در بارندگی گرفتار و دچار مشکل شدند.
اکبری افزود: نیرو‌های امدادی شهرستان کوهرنگ علاوه بر امدادرسانی، بین حادثه دیدگان مواد غذایی، پتو و چادر توزیع کردند.
وی با اشاره به بروز خسارت در برخی جاده‌های شهرستان تصریح کرد: محور ارتباطی دهستان موگویی بسته، اما بلافاصله با تلاش نیرو‌های راهداری بازگشایی شد.
فرماندار کوهرنگ با اشاره به وارد شدن خسارت به پل دره رزگه دهستان موگویی گفت: نیرو‌های راهداری هم‌اکنون در حال ترمیم این مسیر موقت هستند.
اکبری یادآور شد: به‌دنبال بارش‌های اخیر ۱۶ گروه عملیاتی از جمعیت هلال‌احمر، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران کوهرنگ راهنمایی و کمک به آسیب‌دیدگان به‌ویژه عشایر مناطق مختلف این شهرستان را برعهده داشتند.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق فردا برگزار می‌شود
  • جزئیات مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش | سپاه اطلاعیه داد
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران دردمشق فردا برگزار می‌شود
  • روز شمار هفته بسیج سازندگی کشور
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری شهرستان کوهرنگ