Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی نیمه شعبان در کرمانشاهز لب آب به سمت امامزاده ابراهیم طاقبستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام «آیت‌الله عباسیان» در نشست هماهنگی برنامه های عید بزرگ شعبان، ضمن تبریک اعیاد این ماه عظیم و روز پاسدار ابراز داشت: عزت و افتخار ایران اسلامی همواره در گرو رشادت های سپاه بوده و هرجا مشکلی پیش آمده سپاه بدرستی درخشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به دلیل این رشادتها دشمنان اسلام از رنگ سبز لباس پاسداران هم واهمه دارند و خاری در چشم دشمنان شده است.

حجت الاسلام عباسیان در ادامه بر اجرای برنامه های متنوع و شاد در اعیاد شعبانیه به خصوص نیمه شعبان تاکید کرد و گفت: یکی از برنامه هایی که برای این روز در نظر گرفته شده پیاده روی بزرگ خانوادگی است.

مدیر کل اوقاف و امورخیره خاطر نشان کرد:این همایش در تاریخ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت همزمان با ولادت با سعادت امام عصر(عج)، ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه بعدازظهر از تقاطع ولایت(لب آب) آغاز و به طرف امامزاده ابراهیم واقع در تاق بستان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به حضور جوانان و خانواده ها در این همایش اگر بتوانیم آنرا به درستی هدایت کنیم بدون شک آثار و برکات خوبی را می تواند به دنبال داشته باشد.

به گفته این مسئول این همایش می تواند علاوه بر شاد کردن مردم در بحث سلامت جسمی و روانی آنان نیز موثر واقع شود.

وی خواستار فضا سازی مناسب و تبلیغات گسترده در سطح شهر جهت برگزاری این همایش شد و تصریح کرد: پایگاههای بسیج، آتش نشانی، آموزش و پرورش، پلیس راهور و دیگر دستگاههای مرتبط هماهنگی های لازم را در این خصوص به عمل آورند.

حجت الاسلام عباسیان یادآور شد: در پایان به نفرات برتر جوایز ارزنده ای از جمله ۸ سفر معنوی به مشهد مقدس و دهها جوایز نقدی و غیر نقدی دیگر اهدا خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۴۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلافات خانوادگی در شهر به قتل انجامید

محمدرضا یاری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : صبح هشتم فروردین و پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری همراه با تیراندازی در حوالی میدان آناهیتا کرمانشاه، تیمی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد در این درگیری جوانی حدودا ۳۱ ساله بر اثر اصابت گلوله به قتل رسیده است.

یاری افزود: با قتل این فرد ماموران به سرعت اقدامات اطلاعاتی خود را برای شناسایی قاتل و عامل اصلی تیراندازی آغاز و موفق شدند دو نفر از مظنونان این حادثه را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو سواری متعلق به مظنونان حادثه، از تلاش برای دستگیری دیگر مظنون متواری خبر داد و گفت: در این راستا پرونده‌ای تشکیل و بازجویی از متهمان ادامه دارد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • وقوع یک قتل خانوادگی در هرسین
  • حرم مطهر رضوی میزبان برگزاری ویژه برنامه‌های شب‌های قدر
  • برگزاری مراسم مرکزی لیالی قدر در مصلی کیش
  • مروری بر ساختار ارتش قدرتمند هخامنشیان؛ از گارد جاویدان تا سواره نظام
  • اختلافات خانوادگی در شهر به قتل انجامید
  • اختلافات خانوادگی علت قتل در کرمانشاه
  • ظرفیت قرآنی کرمانشاه نیازمند برنامه منجسم
  • اختلافات خانوادگی در کرمانشاه به قتل انجامید
  • حضور پرشور مردم در محفل قرآنی امام حسنی‌ها
  • حضور پرشور مردم در محفل قرآنی امام حسنی‌ها/ طبقه اول ورزشگاه آزادی تکمیل شد