Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ماشاء الله عرب پور، رییس مرکز بهداشت شهرستان زرند گفت: طی پارسال بیش از ۹ هزار نفر دانش آموز تحت پوشش مراقبت سلامت قرار گرفتند که از این تعداد بیش از ۴۰۰ دانش آموز مشکل افزایش وزن داشتند.
همچنین حسین کاظمی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند گفت: حوزه سلامت پیش نیاز یک یادگیری موفقیت آمیز است و دانش آموزان که سرمایه‌های آینده کشور هستند با یادگیری و آموزش بهداشت و سلامت سبب سلامت جامعه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: آگاهی دانش آموزان از رژیم غذایی مناسب سبب سلامتی جسم، روان و اعتماد به نفس خود، خانواده و محیط زندگی می‌شود.
کاظمی هفته سلامت با شعار سلامتی برای همه در همه جا را بهترین فرصت برای توجه و دقت مردم بر نعمت سلامتی دانست.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند با اشاره به اینکه در اسلام بر حفظ و صیانت از سلامتی تأکید زیادی شده است، تصریح کرد: باید با رعایت تغذیه مناسب و انجام ورزش در سلامت جسم و روح کوشا باشیم.
انتهای پیام/ی

توجه به تغذیه دانش آموزان در زرند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخباردانش آموزی فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۴۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت آموزش حفاظت و نگهداری از طبیعت به دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سید روح الله موسوی بیان کرد: محیط زیست بدون آلودگی در نهایت سلامت انسان‌ها را تضمین خواهد کرد.

وی با بیان اینکه استفاده از پلاستیک به یکی از بحران‌های زیست محیطی کره زمین تبدیل شده است افزود: استفاده از مواد پلاستیکی به حدی زیاد شده که برای زمین بحران ایجاد کرده و زندگی بسیاری از حیوانات به دلیل آلودگی محیط زیست با مواد پلاستیکی به خطر افتاده است.

موسوی اظهار کرد: به همین دلیل باید از دوران دانش‌آموزی کودکان و نوجوانان آموزش ببینند تا از مواد پلاستیکی کمتر استفاده کنند و زباله‌های پلاستیکی را در محیط و طبیعت رها نکنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: باید به دانش‌آموزان آموزش داده شود تا به خانواده‌های خود نیز برای حفظ محیط زیست اطلاع رسانی و آگاهی بخشی کنند.

دیگر خبرها

  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • امضای تفاهنامه همکاری سازمان نظام پزشکی و آموزش و پرورش
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • ضرورت آموزش حفاظت و نگهداری از طبیعت به دانش آموزان
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • همت خیّر زرندی درزیرسازیِ بخشی از جاده ِزرند- رفسنجان
  • اجرای طرح سفیران سلامت در مدارس
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌وبختیاری