Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل جهادکشاورزی استان کرمانشاه گفت: اقدامات مناسبی در زمینه احیاء و ترمیم ایستگاهها و کانالهای آبرسانی انجام گرفته ولی بازسازی کامل آن نیازمند تامین اعتبار لازم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا خسرو شهبازی درگفتگو باخبرنگار بازی دراز اظهار داشت  در اثر زلزله ۷/۳ریشتری متاسفانه دوایستگاه قراویز و قره بلاغ دربخش آب وخاک سازمان جهادکشاورزی متحمل خسارتهایی شده که لازم بود برای کمک به مردم زلزله زده تعمیر و ترمیم آنها انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود : این دوایستگاه آبرسانی مقدار۱۶۰هکتاراز اراضی کشاورزی شامل۱۰۰هکتار باغات و ۶۰هکتار زمین زراعتی را تحت پوشش دارد که خوشبختانه ترمیم شد.
ایشان بابیان اینکه کانال آب روستایی پیران نیز در اثر زلزله تخریب شده بود ادامه داد :این کانال به طول ۱۵ کیلومتراست که خوشبختانه بااقدامات صورت گرفته بخشی از عملیات بازسازی آن انجام و برای ۴۰۰هکتاراز باغات روستا بصورت موقت آب فراهم شده است تا از خشک شدن آنهاجلوگیری گردد ولی مرمت وبهسازی کامل کانال نیازمند تلاش مسئولین برای تامین اعتبارلازم است.


شهبازی تصریح کرد: ۱۱۰۰هکتارازاراضی کشاورزی درروستای پیران تحت پوشش این کانال است که امیدواریم بسترهای لازم برای بازسازی کامل آن و توسعه کشاورزی منطقه فراهم گردد.
وی درادامه بااشاره به تخریب کانال آبرسانی سرابگرم اذعان داشت : بخش مهم این کانال به طول ۷۰ مترکاملا تخریب شده بود که بااقدامات صورت گرفته بصورت کامل احیاء گردید تا اراضی تحت پوشش آن مشکلی برای آبیاری نداشته باشند.

 

تصاویر تکمیلی: 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۵۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم

ایسنا/بوشهر  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از اختصاص ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم و افزایش دوبرابری ظرفیت انتقال آب به این شهرستان خبرداد.

 ابوالحسن عالی گفت: خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم به طول ۹.۷ کیلومتر و با هفتصد میلیارد ریال اعتبار در دست احداث است.

وی بیان کرد: از مجموع عملیات پروژه یاد شده ۷.۷ کیلومتر آن با لوله ۴۰۰ میلیمتر چدن داکتیل و ۲ کیلومتر آن با لوله ۴۰۰ فولادی اجرا خواهد شد.

عالی ادامه داد: پروژه خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و در قالب پروژه جهاد آبرسانی در دست احداث است و براساس برنامه باید تا تیرماه امسال به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر یادآور شد: در اجرا پروژه یاد شده تاکنون 400 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و روند اجرا آن با سرعت قابل قبولی در حال اجراست.

وی اظهار کرد: اتمام این پروژه در ارتقاء سطح کمی و کیفی آب شرب روستاهای شهر دیلم نقشی قابل توجه ایفا می‌کند و قادر است ظرفیت انتقال آب به این شهرستان را به دو برابر مقدار کنونی افزایش دهد لذا بر همین اساس تلاش می‌شود در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

عالی افزود: امید است با نقش‌آفرینی و مسئولیت‌پذیری بیشتر مشترکان دیلمی شاهد تقویت پایداری آب شرب در این مناطق باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایجاد ۵ هزار مترمکعب ظرفیت مخازن آب در طرح جهاد آبرسانی به روستا‌های کردستان
  • حدود ۳۰ درصد مدارس گناباد نیازمند بازسازی است
  • قلعه تاریخی روستای تاج آباد کهنه در آستانه تخریب + تصاویر
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده