Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@14:18:32 GMT

رئیس اداره ارشاد مشهد امروز آزاد می شود

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۸۵۴۹۶

رئیس اداره ارشاد مشهد امروز آزاد می شود

مشهد- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: کاظم دبیری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد ظهر امروز با قرار وثیقه از زندان آزاد می شود.

سعید سرابی، یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دبیری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد پنجشنبه گذشته و به دنبال وقایع رخ داده در برج سلمان این شهر بازداشت و جمعه راهی زندان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: از زمان بازداشت وی تاکنون پیگیری های زیادی با مساعدت دستگاه قضایی برای آزادی وی انجام شده است.
سه شنبه شب گذشته آیینی با عنوان 'جشنواره فروش' در برج تجاری سلمان مشهد با اجرای یک خواننده پاپ برگزار شد. به دنبال این مراسم تصاویری از حضور دختران و پسران با عنوان 'رقص مختلط در کنسرت مشهد' در فضای مجازی منتشر و در پی آن رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد بازداشت شد.
3027/5132

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي آزادي از زندن رئيس اداره ارشاد مشهد وقايع برج سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۵۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهایی یک محکوم به قصاص نفس در آمل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رئیس کل دادگستری مازندران گفت: با تلاش اعضای شعبه صلحی شورای حل اختلاف و مسئولین اداره زندان شهرستان آمل، با اعلام گذشت از سوی اولیای دم، یک محکوم به قصاص نفس در شهرستان آمل، فرصت زندگی دوباره‌ای یافت.

عباس پوریانی افزود: با توجه به تاکیدات و نگاه ویژه ریاست قوه قضائیه به تحقق مصالحه در پرونده‌های قضائی، با همکاری، همدلی و هم‌افزایی معاونت توسعه حل اختلاف دادگستری استان، رئیس حوزه قضایی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل و مسئولین ذیربط اداره کل زندان‌های مازندران، یک زندانی محکوم به قصاص با اعلام رضایت و گذشت اولیای دم، از دار مجازات رهایی یافته و به آغوش خانواده خود بازگشت.

رئیس کل دادگستری مازندران، حصول صلح و سازش در پرونده‌های قضایی را عملی خداپسندانه و بسیار ضروری توصیف کرد و با بیان اینکه صلح، بخشایش و گذشت، باید در کشور نهادینه شود، افزود: نتایج مثبت این اقدام مهم، بسیار ارزنده بوده و بر کسی، پوشیده نیست.

دیگر خبرها

  • علم الهدی : اینکه سن ازدواج بالا رفته، ریشه آن فرهنگی است
  • روز اسیر فلسطینی در سایه نسل کشی علیه غزه 
  • نقش موثر هنر در انتقال اندیشه شهدا به نسل آینده + عکس
  • مساجد خاستگاه فرهنگ و هنر اسلامی هستند
  • فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد
  • پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور
  • رهایی یک محکوم به قصاص نفس در آمل
  • خسروپناه: مجوز کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد
  • اجرای نمایش کمدی و موزیکال «مبارک و راز شهر قصه» در فریمان
  • برگزاری نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق» در کرمانشاه