Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شهرکرد- ايرنا- نماينده مردم شهرستان هاي اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار در مجلس شوراي اسلامي از اختصاص 40 ميليارد ريال اعتبارعمراني براي بازگشايي تونل زره حد فاصل شهرستان کيار به استان خوزستان خبر داد.

علي کاظمي باباحيدري روز يکشنبه در گفت وگو با ايرنا از بازگشايي 800 متر از اين تونل يکهزار و 500 متري خبر داد و اظهارکرد: با جذب اين ميزان اعتبار، 20 ميليار ريال از مطالبات معوق پيمانکار پرداخت و مابقي براي مسير ميانبر در سال جاري هزينه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي از بازگشايي تونل زره تا پايان سال جاري خبر داد و افزود: با بهره برداري از اين پرژه بيش از 5 نقطه حادثه خيز و پرخطر حذف و جاده اصلي شهرکرد به سمت سد کارون 4 و استان خوزستان 35 کيلومتر کوتاه تر خواهد شد.
کاظمي توضيح داد: تونل زره که در زير کوه سوخته و گردنه زره در حال حفاري است، 2 شهر شلمزار مرکز شهرستان را ناغان متصل مي کند.
با بازگشايي تونل زره، افزايش تردد جاده اي از مسير شلمزار، ناغان، کارون 4 و ايذه، بار ترافيکي بروجن به لردگان را کاهش مي دهد.
بخش ناغان شهرستان کيار از توابع چهارمحال و بختياري در 110 کيلومتري شهرکرد قرار دارد.
6199/6021
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۵۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم

جواد حق‌لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: گردنه پیچ‌بن در مسیر قزوین - الموت - تنکابن، هرسال با آغاز فصل سرما و شروع نخستین برف زمستانی به دلیل حجم بالای بارش برف و به منظور حفظ ایمنی تردد کنندگان و جلوگیری از حوادث، توسط عوامل راهداری مسدود و پس از پایان فصل سرما و در اوایل اردیبهشت بازگشایی می‌شود.

وی اضافه کرد: این گردنه با سه هزار و ۳۰۰ متر ارتفاع از سطح دریا، مرتفع‌ترین گردنه استان قزوین است. 

استان قزوین دارای ۸۷ گردنه برف‌گیر است و بیش از هفت درصد عملیات برف‌روبی راه‌های کشور در این استان انجام می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۲۲ میلیارد تومان بودجه برای تجهیز ناوگان شهرداری
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد
  • تست تونل باد مرسدس بنز SLR مک لارن (عکس)
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند