Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@18:00:41 GMT

جانبازان پیام رزمندگان را به مردم انتقال می دهند

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۸۵۹۸۰

جانبازان پیام رزمندگان را به مردم انتقال می دهند

تهران - ایرنا - سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تمجید از جایگاه رفیع جانبازی در جامعه، حضور پر برکت جانبازان را در حوزه های فرهنگی و گفتمان انقلاب اسلامی موجب انتقال پیام رزمندگان به ملت دانست.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی کل سپاه، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف روز یکشنبه اظهار داشت: مهمترین سرمایه ای که یک انسان از آن برخوردار است داشتن یک تن سالم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما جانبازان گرامی ما این مهمترین سرمایه انسانی خودشان را در مسیر دفاع از آرمان های انقلاب و دفاع از کشور در برابر دشمن متجاوز در معرض خطر و آسیب قرار دادند و به درجه رفیع جانبازی نایل آمدند.
وی با تاکید بر اینکه هر چه در مورد جانبازی صحبت کنیم در برابر عظمت این بزرگمردان ناچیز است، افزود: به هر حال در دوران دفاع مقدس خیلی از فرزندان این مرز بوم به درجه رفیع شهادت رسیدند، اما شما تصور کنید بطور مثال یک جانبازی از عملیات بیت المقدس تا به امروز نه تنها خودش بلکه درد و رنج جانبازی را همراه با سایر اعضای خانواده و فرزندانش تحمل می کند و دم نمی زند قطعا در زبان و کلام نمی توان متصور بود که این عزیزان از چه اجر و منزلتی نزد خداوند متعال و جامعه ما برخوردار هستند.
سخنگوی سپاه خاطر نشان کرد: بنده به عنوان یک برادر کوچکتر از جانبازان عزیز می خواهم قدر این سرمایه و جایگاه عظیمی که خدا به آنها اعطا نموده را بدانند و از این اندوخته گرانبها در جهت گسترش تفکرات انقلاب اسلامی با همان نفس گرم خودشان و با همان بیان خاطراتشان و نیز با حضور در مجامع مختلف راه شهدای انقلاب را تداوم بخشیده و کار بزرگی که برای آرمان های نظام و دفاع از میهن‌مان انجام داده اند را توسعه دهند.
سردار شریف ابراز امیدواری کرد: انشاءالله حضور کنونی و پر برکت جانبازان دوران دفاع مقدس در میان مردم و نقش آفرینی آنها در سایر حوزه ها همچون مسایل فرهنگی و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی که موجب انتقال پیام رزمندگان اسلام به آحاد ملت می شود، بر اجر اخروی و ثواب جانبازی آنها بیافزاید.
اجتمام*7029 *1569

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سپاه سردار شريف جانبازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۵۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت الاسلام والمسلمین علیداد ی سلیمانی در این دیدار  گفت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با ولایت مداری  و تکیه بر توان و اقتدار نظامی؛ محبوبیت زیادی  بین مردم ایران اسلامی و سایر  ملتهای  جهان دارد . 
همچنین در نشست فرماندهان سپاه ثارالله استان و قرارگاه منطقه جنوب شرق ارتش اعلام شد هدف نیروهای مسلح حفاظت از نظام، آرمانهای انقلاب و خدمت به مردم است.
در این نشست سردار نظری گفت عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور ما است.
امیر غلامعلیان هم گفت نیروهای مسلح با اتحاد و فرماندهی حکیمانه رهبر معظم انقلاب به درجه بالایی از بازدارندگی رسیده اند .

دیگر خبرها

  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟