Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-27@14:37:30 GMT

توضیحات پزشکیان درباره صوت «دختر خوشگلا»

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۸۶۰۴۴

توضیحات پزشکیان درباره صوت «دختر خوشگلا»

به گزارش جهان نيوز، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه (2 اردیبهشت 97) در نشست علنی خانه ملت طی تذکر شفاهی اظهار داشت: هیات رئیسه مجلس باید نسبت به حفظ شان مجلس و نمایندگان اهتمام بیشتری ورزد.

وی افزود: چرا برخی به دنبال این هستند که شان مجلس را زیر پا بگذارند و مسائل علمی و فقهی که در مجلس مطرح می‌شود را به گونه‌‌ای دیگر منعکس می‌کنند لذا در این رابطه هیات رئیسه مجلس باید دقت بیشتر داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس این گزارش، مسعود پزشکیان که ریاست بخشی از جلسه علنی مجلس را برعهده داشت در پاسخ به تذکر کواکبیان اظهار داشت: بحثی که در فضای مجازی پیچیده بود و صوتی در هنگام تذکر آقای محبی‌نیا منتشر شده بود تنها تکه‌ای از این صوت را در فضای مجازی منتشر کردند. در حقیقت شیطنتی بود که فضاهای مجازی همیشه درست می‌کنند.

وی افزود: متاسفانه با این شیطنت‌ها با ابروی انسان‌ها بازی می‌کنند. آقای سلیمی نماینده محلات در آن روز اعتراضی درباره معاهده پالرمو و لغتی که شورای نگهبان نسبت به آن ایراد گرفته بود که ما در این رابطه گفتیم اصلا شورای نگهبان نباید در این رابطه دخالت کند.

وی برهمین اساس اضافه کرد: پس از اظهارات بنده، آقای سلیمی نزد من آمد و برای من شرح می‌داد که من گفتم این موضوع را تمام کند؛ وی در ادامه صحبت من عنوان کرد روندی که وجود دارد گندم‌نمایی کردن و جو فروشی است و این همانند چیزی است که مثلا خواستگاری بروی و یک دختر خوشگل را به ما نشان دهند اما یک دختر زشت را به صیغه تو درآوردند! اما متاسفانه رسانه‌ها تیکه قسمت مربوط به دختر خوشگل را درآوردند و چنین فضای زشتی را در رسانه‌ها بوجود آوردند.

پزشکیان ادامه داد: این موضوع همانند این است که در یک روندی بگوییم  «لَا تَقْرَبُوا الصَّلَاةَ» و همه جا پخش کنند که فلانی گفته است نماز نخوانید. این بی‌اخلاقی‌ها و کارهای زشتی که متاسفانه برخی افراد در این فضاهای مجازی پخش و ارائه می‌کنند، جز از بین بردن آبرو و حیثیت انسان‌ها چیز دیگری ندارد.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی همچنین عنوان کرد: بهتر است ما یک مقدار به شخصیت و جامعه خود احترام بگذاریم و اینگونه زشت‌نمایی نکنیم. این موضوعی که بین من و آقای سلیمی مطرح شد یک بحث کاملات علمی و تخصصی بود و در همه موارد این مباحث وجود دارد.

وی افزود: از رسانه‌ها درخواست داریم که روند کار را مراعات کنند و هم رسانه‌ها و مجموع کسانی که در این رابطه دخیل هستند اول و آخر همه ماجرا را به انتشار بگذارند، نه اینکه قسمتی از صحبت‌های انسان را در رسانه‌ها پخش کنند و بقیه را نگویند و بعد بگویند فلانی با فلان شخص مخالف است.

منبع: فارس 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۶۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان

کاربران فضای مجازی به برخورد خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با دانشجویان واکنش نشان دادند. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، کاربران فضای مجازی به برخورد خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با دانشجویان واکنش نشان دادند.پس از تحصن دانشجویان آمریکایی در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی، پلیس آمریکا برای متفرق کردن آن‌ها با خشونت به مقابله با آن‌ها پرداخت

 

.

 

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • محمودزاده: موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم اعدام توماج صالحی
  • توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم توماج صالحی
  • توضیحات رائفی‌پور درباره اموالش: مستاجرم!