Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکوردشکنی ستاره های پلیکانز در شب صعود نیواورلینز به نیمه نهایی کنفرانس شرق

طرفداری- آنتونی دیویس و جرو هالیدی در مسابقه شب گذشته تیم های نیواورلینز پلیکانز و پورتلند تریل بلیزرز روی هم 88 امتیاز به دست آوردند و به رکوردی تاریخی در این زمینه دست پیدا کردند.

به گزارش Bleacherreport دیویس و هالیدی در این بازی به ترتیب 47 و 41 امتیاز کسب کردند و در کنار راجان راندو، از عوامل موثر صعود تیمشان به دور دوم بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این بازی اوج درخشش این دو بازیکن در کوارتر چهارم بود؛ جایی که روی هم 28 امتیاز از 29 امتیاز پایانی تیمشان در کوارتر چهارم را به دست آوردند و اجازه ندادند بازیکنان تیم تریل بلیزرز کنترل بازی را به دست بگیرند. این دو در کوارتر سوم هم 32 امتیاز از 42 امتیاز تیمشان را به دست آوردند که 19 تای از آنها را آنتونی دیویس ثبت کرد. دیوس و هالیدی با 88 امتیازی که در این مسابقه به دست آوردند با رکورد تاریخ پلی آف های لیگ NBA که توسط جوجو وایت و جان هو ایچک در سال 1973 ثبت شده بود، برابری کردند. همچنین در 18 سال گذشته تنها لبران جیمز و کایری اروینگ موفق شده بودند در یک مسابقه پلی آف هرکدام بیش از 40 امتیاز کسب کنند. این دو در بازی پنجم فینال سال 2016، هر کدام 41 امتیاز به دست آوردند و به تنها زوجی در تاریخ NBA تبدیل شدند که در یک مسابقه فینال روی هم 82 امتیاز کسب می کند.

بیشترین امتیاز کسب شده از سوی دو هم تیمی در یک مسابقه پلی آف سال بازیکنان امتیاز 2018 آنتونی دیویس/جرو هالیدی 88 1973 جوجو وایت/جان هو ایچک 88 1992 مایکل جردن/اسکاتی پیپن 87 1986 مایکل جردن/اورلاندو ولریج 87 1962 الگین بیلور/جری وست 87

دیگر رکوردی که در این مسابقه ثبت شد، رکورد امتیازات باشگاه پلیکانز در مسابقات پلی آف بود که با 47 امتیاز آنتونی دیویس شکسته شد. دیویس برای رسیدن به این رکورد 15 پرتاب از 24 پرتاب منطقه ای و 15 پرتاب از 17 پرتاب پنالتی اش را وارد سبد حریف کرده بود. این تعداد امتیاز تا به این جای کار بیشترین امتیاز کسب شده توسط یک بازیکن در پلی آف 2018 بود. پیش از این لبران جیمز در بازی دوم تمیش در مقابل ایندیانا 46 امتیاز به دست آورده بود. همچنین بعد از 53 امتیازی که آیزیا تامس در بازی دوم نیمه نهایی کنفرانس شرق پلی آف 2017 به دست آورد، 47 امتیاز دیویس، بیشترین امتیاز کسب شده از سوی یک بازیکن در یک بازی پلی آف از آن موقع بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۶۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی آلفونسو دیویس پیش از ورود به زمین به اشتباه پیراهن الکساندر پاولوویچ را برتن می کند! / فیلم

آلفونسو دیویس پیش از ورود به زمین در دیدار مقابل رئال مادرید، ابتدا به اشتباه پیراهن الکساندر پاولوویچ را برتن کرد.

دانلود (2.7MB)

دیگر خبرها

  • قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!
  • مرادمند زمین و هوای استقلال را بست!
  • پایان تلخ ستاره وفادار؛ جدایی پس از ۱۲ سال!
  • پس از 12 سال: جدایی کاپیتان محبوب از دورتموند
  • آنتونی هاپکینز در نقش آهنگساز مشهور بازی می‌کند
  • گلر لیگ‌ برتری 1 ماه و 24 روز دور از کلین‌شیت!
  • وقتی آلفونسو دیویس پیش از ورود به زمین به اشتباه پیراهن الکساندر پاولوویچ را برتن می کند! / فیلم
  • متس هوملس: با عملکرد خوب‌مان در لیگ قهرمانان اروپا، فصل ضعیف در بوندسلیگا را جبران کردیم
  • استوری تند یک استقلالی در حمایت از علی خطیر
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان هفته دوم سوپر لیگ کاراته مردان