Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-16@17:17:44 GMT

اهدای 250 بسته حمایتی به دانش آموزان فریمان

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۸۶۱۹۸

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،مرکز خراسان رضوی،فرمانده سپاه فریمان گفت:این بسته ها بین دانش اموزان دختر و پسر مناطق زلزله زده سفید سنگ فریمان و بخش قلندر ابادتوزیع شد.

سرهنگ شمس افزود: بسته ها که به همت قرارگاه امام رضا (ع)و سپاه فریمان تهیه شده است شامل کفش، شلوار، کاپشن، چادر و مانتو است که همه کالاها ی ایرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زلزله 6 ریشتری 16 فروردین ماه 96 در چهار شهرستان فریمان، تربت جام، مشهد و سرخس در استان خراسان رضوی یک کشته و 40 مصدوم برجای گذاشت و به 137 روستا آسیب زد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۶۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی ۵۳درصد از آموزگاران خراسان رضوی

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۵۳ درصد از آموزگاران عادی و استثنایی در دوره توانمندسازی معلمان ابتدایی خراسان رضوی شرکت کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،آذر رشیدی در جمع خبرنگاران در حاشیه نشست هماهنگی برنامه ملی سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان با اشاره به اهمیت برنامه ملی سنجش بیان کرد: در صورتیکه دانش آموزی در  برنامه ملی سنجش با نیاز ویژه تشخیص داده شود باید به مدارس استثنایی ارجاع داده شود، در غیر این صورت به افت تحصیلی منجر خواهد شد.

وی افزود: اگر دانش آموزی دارای اختلال یادگیری باشد عدم پیشرفت او در تحصیل، به افزایش آمار بازمانده از تحصیل منجر می‌شود از این رو ترک تحصیل، افت تحصیلی و تکرار پایه به برنامه ملی سنجش گره خورده است.

رشیدی خاطرنشان کرد: طرح مهراد در راستای توانمندسازی نیروهای آموزش و پرورش استثنایی و عادی اجرا شد و حدود 53 درصد از آموزگاران عادی و استثنایی در دوره توانمندسازی معلمان ابتدایی با رویکرد کیفیت بخشی به آموزش دانش آموزان دارای مشکلات هیجانی، رفتاری، اختلالات یادگیری و دانش آموزان دیرآموز (طرح مهراد) آموزش دیدند تا در صورت شناسایی دانش آموز بانیاز ویژه وی را برای مداخله بهنگام و جلوگیری از افت تحصیلی و کاهش نرخ تکرار پایه به مراکز جامع سنجش معرفی کنند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش خراسان رضوی در پایان بر ثبت نام  متولدین 1 /7/ 1396 تا 1 /7/ 1397 برای مهر سال تحصیلی آینده  تاکید کرد و گفت: فقط متولدین این بازه زمانی می‌توانند جهت انجام فرایند سنجش تا پایان اردیبهشت ماه اقدام به نوبت گیری کنند.

پایان اردیبهشت ماه آخرین فرصت سنجش نوآموزان

سید امیر شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز گفت: طرح سنجش نوآموزان آموزش و پرورش نباید فقط محدود به تشخیص باشد بلکه در درمان نیز باید خانواده ها را یاری کرد.

وی ادامه داد: پیگیری سنجش در مراکز خصوصی نیاز به هزینه زیاد دارد، باید برای درمان هم بتوانیم خانواده‌ها را همراهی کنیم.

شوشتری بیان کرد: در سال گذشته 155هزار 964  نفر سنجش شدند و  از 14 فروردین 1403 ،  89هزار625 نفر نوبت گیری شدند که از این تعداد76 هزار و 937 نفر مورد ارزیابی قرار گرفتند، ضمن اینکه شاخص ارزیابی امسال 153 هزار 935 نفر دانش آموز است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: به اطلاع رسانی کامل برنامه‌های سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی با استفاده از تابلوهای شهری تاکید کرد تا از ازدحام حضور در روزهای آخر جلوگیری شود.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • دانش آموزان صدر نشین مهارت آموزی در خراسان جنوبی
  • ۱۲۶ دانش‌آموز خاش بسته معیشتی دریافت کردند
  • نواختن زنگ انتقام سخت در مدارس خراسان شمالی
  • اجتماع مردمی در حمایت از اقدام سپاه در حرم رضوی + فیلم
  • نگاهی به بارش باران و تگرگ در جاده مشهد - فریمان
  • توانمندسازی ۵۳درصد از آموزگاران خراسان رضوی
  • اهدای دستگاه الکتروکاردیوگراف به مرکز بهداشت تایباد
  • خراسان رضوی صاحب ۶ رتبه برتر اهدای عضو در کشور
  • توزیع بسته حمایتی تحصیلی میان دانش‌آموزان کم برخوردار فارس
  • ۶ رتبه برتر اهدای عضو در کشور به خراسان رضوی تعلق گرفت