Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@20:24:57 GMT

ایسوس دو لپ تاپ فوق قدرتمند تولید کرد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۸۶۲۲۲

ایسوس دو لپ تاپ فوق قدرتمند تولید کرد

رکنا: دو لپ تاپ توسط شرکت ایسوس عرضه خواهد شد که نسبت به نسل های قدیمی تر از قدرت بالاتری برخوردار است.

شرکت ایسوس دو لپ تاپ قدرتمند به نام های GL۵۰۳ و GX۵۰۱ عرضه کرده که در آنها از پردازنده های نسل هشتم اینتل و کارت گرافیک قدرتمند ان ویدیا استفاده شده است.

به گزارش  اسین ایج، کارت گرافیک این دو لپ تاپ از سری NVIDIA GTX ۱۰ بوده و نرخ تازه سازی نمایشگر دو لپ تاپ GL۵۰۳ و GX۵۰۱ به ترتیب ۱۲۰ و ۱۴۴ هرتز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ROG GX۵۰۱ که Zephyrus هم نام دارد از نظر ضخامت متغیر بوده و ضخامت آن در باریک ترین بخش به ۱۶.۹ میلیمتر و در بخش های دیگر به ۱۷.۹ میلیمتر می رسد. علاوه بر استفاده از پردازنده i۷ اینتل در این لپ تاپ از کارت گرافیک قدرتمند NVIDIA GeForce GTX ۱۰۸۰ (Max-Q) استفاده شده است.

ROG GX۵۰۱ دارای نمایشگر ۱۵.۶ اینچی فوق دقیق با سرعت واکنش ۳ میلی ثانیه است که آن را به گزینه ای جذاب برای اجرای بازی های ویدئویی مبدل می کند.

فناوری پیشرفته G-SYNC که در کارت گرافیک این دو لپ تاپ به کار گرفته شده، باعث نمایش دقیق و تفکیک شده رنگ ها و پخش روان و بدون وقفه تصاویر شلوغ و پرتحرک می شود.

از جمله دیگر امکانات این لپ تاپ ها می توان به پرت USB Type-C و خروجی های Thunderbolt ۳ و HDMI ۲.۰ اشاره کرد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران لپ تاپ قدیمی تلگرام تولید سرعت عکس حوادث حوادث تهران فیلم قتل پدر زندگی دستگیر شد دختر طلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۶۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت و در هفته بیست و ششم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار می‌گیرند. این در حالی است که ابهاماتی در مورد عدم در اختیار داشتن کارت های بازی بازیکنان استقلال برای این دیدار مطرح شده بود ام یکی از مسئولان باشگاه این موضوع را رد کرد.

این مقام مسئول در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار مهر، اعلام کرد: کارت بازی تمام بازیکنان تیم در اختیار ما است و از این بابت هیچ مشکلی استقلال را در رویارویی با ذوب آهن تهدید نخواهد کرد.

لازم به ذکر است که استقلال با ۵۴ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و آبی‌ها انتظار دارند تا با پیروزی در این دیدار صدرنشینی خود را حفظ کنند.

کد خبر 6098161

دیگر خبرها

  • کارت زرد دوم برای سروش رفیعی و اخراج از زمین (نساجی 0-1 پرسپولیس)
  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • آزارهای جنسی در هالیوود + موشن گرافیک
  • برخورد یک شراره خورشیدی به زمین چقدر خطرناک است؟
  • تیم ما مقابل تیم‌های قدرتمند سربلند است
  • ایران قدرتمند در مدرسه‌ای قوی تجلی پیدا می‌یابد
  • ایران قدرتمند و منسجم در سایه‌سار معلمین قوی شکل می‌گیرد
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • نمایشگاه گرافیک رایانه ای در ایوانکی
  • پینگ پنگ باز قدرتمند چین تایپه‌ حریف نوشاد در گرند اسمش عربستان