Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: خیرالله خادمی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور از طرح‌های جاده‌ای و ارتباطی استان ایلام بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، معاون وزير راه و شهرسازي بابیان اينكه از پروژه‌های استان ايلام در حوزه جنوبي بازديد به عمل آمد، گفت: يكي از مهم‌ترین پروژه‌هایی كه در جنوب استان ايلام كه باعث اتصال استان ايلام به استان لرستان می‌شود پروژه تونل و راه ارتباطي كبير كوه که اين پروژه ارتباط بين دره شهر به سمت مرز چيلات را فراهم مي كند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وي، افزود: اين پروژه در آينده می‌تواند به‌عنوان يك كريدور به مرزهاي غربي و از مسيرهاي مهم عتبات عاليات باشد كه پروژه بسيار سنگين و پیچیده‌ای ست كه طول پروژه 21 كيلومتر مسير راه‌سازی و تونل سازي است بالغ‌بر 7 كيلومتر از اين مسير تونل‌های بسيار سختي است.

 

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور بابیان اینکه، امید است در آينده با تزريق اعتبارات بيشتر روند اجرايي پروژه تسريع پيدا كند، افزود: پيشرفت فيزيكي پروژه در حال حاضر نزديك به 50 درصد است و عدد اعتباري كه براي اتمام اين پروژه مهم و بزرگ جهت بهره‌برداری موردنیاز است 210 ميليارد تومان می‌باشد كه از منابع اعتباري ملي بايد تأمین شود.

 

وي، ابراز کرد: با اتمام اين پروژه ما می‌توانیم يك مسير ارتباطي از قسمت جنوب غربي به سمت مرزهاي جنوبي و جنوب غربي داشته باشيم و می‌تواند اين مسير هم قسمت جنوبي استان ايلام را از بن‌بست خارج كند و هم می‌تواند يك مسيري باشد براي دسترسي به قسمت‌های شمالي خوزستان داشته باشيم و اميدواريم بتوانيم با بازديد امروز تسريع در عمليات اجرايي پروژه در آينده داشته باشيم.

 همچنین معاون وزیر راه به همراه معاون عمرانی استاندار و فرماندار و امام‌جمعه دهلران و مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه چهار خطه کردن محور دهلران به اندیمشک و مهران بازدید و از نزدیک در جریان روند عملیات اجرایی آن قرار گرفتند.

 

ضرورت تسریع در عملیات اجرایی چهار خطه کردن محور دهلران به اندیمشک و اجرای ۲۰ کیلومتر فاز دوم آن و شروع عملیات چهار خطه کردن دهلران به مهران و توجه به جاده چم سرخ و ازسرگیری عملیات اجرایی آن و توجه به ساخت مصلی دهلران و حذف نقاط حادثه‌خیز از محورهای سخنان امام‌جمعه و فرماندار دهلران با معاون وزیر راه بود.

 

معاون وزیر راه در حاشیه بازدید از محورهای پشت قلعه، شلت و شتر مل در شهرستان آبدانان با اشاره به اینکه توسعه و بهبود زیرساخت‌های راه یکی از اولویت‌های مهم وزارت راه است، گفت: 5 کیلومتر از مسیر خروجی آبدانان به سمت دهلران و استان خوزستان یا همان محور آبدانان به پشت قلعه بهسازی و استانداردسازی می‌شود.

 

 خادمی با اشاره به گزارش‌هایی در خصوص تلفات جانی حدود 40 نفر در این محور خطرساز، از مسئولان حوزه راه و شهرسازی خواست تا هرچه سریع‌تر این پروژه مهم را به پیمان ببرند.

 

احمد کرمی، معاون امور عمرانی استاندار ایلام و مجید عسگری فرماندار آبدانان در این بازدید ضمن اشاره به مهم‌ترین اولویت‌های راه‌سازی در این شهرستان خواستار رفع نقاط حادثه‌خیز شهرستان و بهسازی مسیر آبدانان به انجیره و آبدانان به مورموری شدند.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: سپاه پاسداران سبک زندگی اسلامی جشنواره جهانی فیلم فجر اردبیل نماز جمعه مسجد قرآن کریم سعدی دولت حمایت از کالای ایرانی تونل کبیرکوه اربعین راه کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۶۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: تمایل حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای اجرای پروژه‌های مشارکتی، موجب شده ۳۱ پروژه در این منطقه باکاربری های مختلف اجرا شود که در حال حاضر بالاترین تعداد پروژه‌های مشارکتی را بین مناطق برخوردار است.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت ورود بخش خصوصی برای پروژه‌های شهری اظهار کرد: سالیانی است که شهرداری اصفهان تجربه همکاری با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در پروژه‌های خود را داشته و دلایل مختلفی موجب ادامه این روند در مدیریت‌های مختلف شهری بوده است.

وی افزود: کاهش هزینه یکی از راهکارهای بخش خصوصی است که از طرفی دیگر به‌دلیل نبود موانع پیش روی شرکت‌های خصوصی، سرعت اجرای پروژه بالا رفته، با تورم کمتری روبه‌رو شده و مقرون به صرفه است، ارتقای کیفی و به کار بردن خلاقیت‌ها و ایده‌های به روز پروژه‌ها از راهکارهای دیگری است که منافع عمومی را در پروژه‌ها به همراه خواهد داشت؛ همین موضوع موجب شده مدیران شهری پروژه‌های خود را با مشارکت بخش خصوصی همراه سازند.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با اشاره به تعداد پروژه‌های مشارکتی تصریح کرد: در این منطقه ۳۱ پروژه مشارکتی با کاربری‌های تجاری، اداری، پارکینگ و مسکونی در دست اقدام دارد به‌صورتی که ۱۲ پروژه فعال، ۱۲ پروژه در مرحله اتمام، ۲ پروژه در مرحله صدور پروانه ساختمانی و ۵ پروژه در مرحله انعقاد قرارداد در دست دارد.

محمدحسینی ادامه داد: سال جاری ۶ پروژه مشارکتی با کاربری مسکونی در نظر گرفته شده که آماده معرفی به سرمایه‌گذاران است و با توجه به استقبال سرمایه‌گذاران در این منطقه، روند جذب سرمایه‌گذار به سرعت انجام و پروژه‌ها عملیاتی خواهد شد.

وی با اشاره به پروژه مشارکتی میخک گفت: این پروژه در محله خانه اصفهان خیابان شهید دوران واقع شده و در زمینی به مساحت ۹۰۲ با زیربنای ۳۸۷۹ مترمربع در حال احداث است.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: با طراحی خوب این پروژه ۲۱ واحد مسکونی در نظر گرفته شده که پیشرفت ۵۵ درصدی داشته است.

کد خبر 748300

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک