Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-05-03@02:51:08 GMT

مریض هستم و نمی‌توانم در شورا بنشینم

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۸۶۸۰۶

مریض هستم و نمی‌توانم در شورا بنشینم

رئیس شورای شهر تهران در مورد علت کاندید نشدنش برای پست شهرداری تهران واکنش نشان داد و گفت: عرض کردم که امکان سه بار رجوع وجود دارد و حتی محلل نیز می‌توان انجام داد و همیشه آماده به خدمت هستم.

محسن هاشمی صبح امروز در حاشیه جلسه شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران گفت: امروز یکی از مسائل مورد بررسی ما در مورد الزام شهرداری به رفع گره‌های ترافیکی بود که این گره‌های ترافیکی می‌بایست با همکاری پلیس راهور مشخص و با تخصیص هزینه، گره‌ها رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در جلسه امروز پرونده تخلف یکی از باغات نیز به صورت ناقص بررسی شد، گفت: بر اساس اعلام نظر شورا مقرر شد که در جلسه چهارم اردیبهشت ماه هفت گزینه نهایی شهرداری تهران به صورت رسمی اعلام شوند.

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرده است که ۱۷۰ گره ترافیکی در تهران وجود دارد که در حال حاضر ۴۵ گره در اولویت قرار دارند، در مورد جلسه هم اندیشی صبح امروز اعضای شورا گفت: هر عضوی که بخواهد از شورای شهر خارج شود حتما باید رای اعضا را داشته باشد. لذا در جلسه هم اندیشی امروز و به درخواست شخص بنده رای گیری استمزاجی و محرمانه‌ای فقط برای خود من انجام شد که بدانم اعضا مایل هستند که من در شورا بمانم یا از شورا خارج شود و این رای گیری محرمانه و برای خود من بود و بعدا به این نتیجه رسیدیم که اعضا بسیار علاقه زیادی دارند که من در شورا بمانم. مگر اینکه بنا به دلایلی از شورا خارج شویم، البته افرادی مثل من که مریض هستند و نمی‌توانم در شورا بنشینم ، می‌توانم در شهر راه بروم.

وی در پاسخ به این سوال که بر اساس نظرسنجی‌ها مردم مایل هستند که شما در پست شهرداری فعالیت کنید، گفت: البته این سوال انحرافی است. چرا که هیچ کجا از مردم رای گیری نشده که ببینیم مایل هستند من کجا بمانم و دقت داشته باشید که در ایران شهردار، منتخب مردم نیست. بلکه منتخب شورا است و در نتیجه نمی‌شود به صورت قاطع گفت که مردم علاقه دارند که من در شورا باشم یا شهرداری، البته احترام به رای اعضا بسیار مهم است و اعتقاد دارم با توجه به تجربیات و سوابق من در کشور و همچنین ارتباطات سیاسی با گروه‌های مختلف و روش اعتدالی می‌توانستم و می‌توانم به پیشرفت شهر کمک کنم اما برای من رای اعضا مهم است و دلیلی نداشت که به خاطر این گونه مسائل موجب ایجاد اختلاف و ... شوم.

هاشمی با بیان اینکه طبیعت ما هاشمی‌ها است که اختلافات را کم کنیم و در صدد کمک به شهر هستم گفت: البته سه بار می‌توان رجوع کرد و حتی می‌توان «محلل» هم انجام شود.

وی در پاسخ به این سوال که ۲۸ گزینه مطرح شده چهره سیاسی هستند تا مدیر شهری گفت: من امیدوارم اعضای شورا به فرد مطلوب رسیده و احتیاجی به حضور من نباشد؛ اما دقت داشته باشید که گزینه‌های اعلامی قابلیت‌های بالایی دارند و قطعا در نشست هم اندیشی با اعضای شورای شهر هفت نفر از آنها انتخاب می‌شوند. البته دقت داشته باشید که مسئولیت اسم بر عهده اعضا است و به اعضا گفته‌ام که با اسامی که نوشته‌اید صحبت کنید تا بعدا نگویند که چرا ما را نوشتید و حتی بگویند «کی بود کی بود من نبودم».

وی با بیان اینکه همه کاندیداها از قابلیت‌های قابل تقدیری برخوردار هستند، در مورد احتمال حضورش در شهرداری به شوخی گفت عرض کردم که امکان سه بار رجوع وجود دارد و حتی محلل نیز می‌توان انجام داد و همیشه آماده به خدمت هستم.

 

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۶۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجازه حاشیه‌سازی در حریم شورا و شهرداری را نمی‌دهیم

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: اجازه نمی‌دهیم حاشیه بر شهرداری و شورای شهر حاکم شود و با وحدت رویه امور را پیگیری می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، مجید ناصحی‌مقدم، امروز_ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت- در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به حواشی به‌وجود آمده در رابطه با پروژه احداث المان غواصان دریادل در میدان بسیج، اظهار کرد: این طرح بعد از گذراندن مراحل قانونی خود و منطبق با مصوبات مورد نیاز وارد فاز اجرایی شده بود که متأسفانه بنا به دلایلی دستور توقف کار صادر شد.

وی افزود: توقف کار در حالی اعلام شد که روند مورد نیاز برای رسیدن به مرحله اجرایی طی شده و پیمانکار کار نیز مشخص شده بود با این حال با بروز این مشکل در کنار برخی جریانات در فضای مجازی شاهد این هستیم که طرح در آغاز کار تعطیل شد.

رئیس شورای شهر زنجان با انتقاد از روند ایجاد شده در مسیر اجرای این طرح، گفت: در ادوار گذشته مسئولان، اعضا شورا را به دوری از حواشی دعوت می‌کردند در حالی که در این دوره کاملاً برعکس شده و ما برخی افراد را به دوری از حاشیه دعوت می‌کنیم، با این حال اعضا شورای اسلامی شهر زنجان همچون ماه‌های گذشته از هرگونه حاشیه دوری و روند کارها را منطبق با قانون طی می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه اعضای شورای شهر زنجان از اقدام شهردار حمایت می‌کنند و به‌دور از هرگونه حاشیه به‌دنبال اجرای طرح‌های بزرگی از جمله پروژه سبزه‌میدان و محور شهیدان کریمی است، افزود: با این حال اعلام می‌کنیم با کسی تعارف نداریم و با هرگونه حاشیه‌سازی برخورد خواهیم کرد.

در ادامه مهدی طالب عضو دیگر شورای شهر زنجان با اشاره به موضوع المان غواصان دریادل، گفت: کسانی که در آن رابطه تصمیم می‌گیرند به اسناد بالادستی که اعضای شورا منطبق با آن طرح‌ها را مصوب می‌کنند توجه کنند.

وی افزود: در تصویب این طرح، اسنادی همچون طرح جامع ترافیک شهری و و سایر اسناد مورد نیاز به دقت بررسی شده است و این اسناد دقیقاً همان مواردی است که به امضا مسئولان امر نیز رسیده است، البته تاکید داریم اگر مشکلی است موارد اعلام شود تا در آن رابطه تصمیم مورد نیاز اتخاذ شود.

طالب همچنین با اشاره به ضرورت توجه کمیته بازآفرینی شهری به بزرگترین پروژه در این حوزه که در محور داودقلی به دلجویی واقع شده است، اظهار کرد: انتظار ما تشکیل جلسات کمیته و آزادسازی منابع در این حوزه است تا شاهد رشد و رونق شهر زنجان باشیم.

این عضو شورای شهر با اشاره به موضوع جابه‌جایی کوی فاطمیه نیز گفت: براساس قانون تحویل کلید به کلید در این بخش انجام شود.

کد خبر 749697

دیگر خبرها

  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • انتظار موج جدیدی از خدمت در سال پایانی شورا 
  • تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری رفع شود
  • بودجه ۶۰۰۰ میلیارد تومانی شهرداری کرمانشاه بلاخره تصویب شد
  • اجازه نمی‌دهیم حاشیه بر شهرداری و شورای شهر زنجان حاکم شود
  • اجازه حاشیه‌سازی در حریم شورا و شهرداری را نمی‌دهیم
  • آیا زالو واقعا می‌تواند درمان کننده باشد؟
  • با بنده مشکل دارید، چرا باید شهر و شهرداری متضرر شود
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا