Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-08@22:44:58 GMT

کنفرانس مطبوعاتی مجید جلالی پیش از دیدار با استقلال

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۸۶۹۱۵

‍‍‍‍‍‍

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

جلالی : هر تیم خوبی باز هم پاشنه آشیل هایی دارد. امیدوارم در بازی فردا از مشکلات تیم حریف نهایت استفاده را ببریم و برنده بازی شویم. تمام امید ما در بازی فردا که تنهای تنها هستیم و در اتمسفر آزادی بازی می کنیم، به خورشیدی است که منصفانه قضاوت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مجید جلالی در نشست خبری که پیش از دیدار تیم های پیکان و استقلال تهران برگزار شد، گفت: وقتی قرار است با تیم بزرگی بازی کنیم که در بهترین شرایط هستند اتفاق خوبی است.

وی ادامه داد: هر تیم خوبی باز هم پاشنه آشیل هایی دارد. امیدوارم در بازی فردا از مشکلات تیم حریف نهایت استفاده را ببریم و برنده بازی شویم.

سرمربی پیکان تهران در خصوص بحث های همیشگی تبانی در دیدارهای هفته های پایانی لیگ برتر تصریح کرد: خوشبختانه مدتی است از این صحبت ها فاصله دارم و نمی دانم چه حرف هایی به زبان می آورند اما از تمام تیم ها انتظار می رود که بازی های همیشگی خود را انجام دهند تا سرنوشت تیمی تغییر نکند.

مجید جلالی در خصوص عملکرد استقلال تهران در هفته های گذشته خاطر نشان کرد: بازیکنان استقلال از لحاظ فنی خیلی خوب شده اند و حالا فکر می کنم دیدگاهشان از نظر ذهنی هم خیلی خوب شده است. این تیم خیلی خوب می تواند در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند که نشان می دهد چقدر آماده هستند.

سرمربی تیم پیکان درباره عملکرد شاگردان خود در نیم فصل دوم لیگ برتر اظهار داشت: وقتی با رفتن بختیار رحمانی موافقت کردم ابوالفضل ابراهیمی و شاهین ثاقبی را داشتم که متاسفانه مصدوم شدند. این اتفاق برای مرتضی آقاخان هم افتاد. غیر از بحث مصدومیت با محرومیت بازیکنانم نیز روبرو شدم. در بازی فردا هم صادق بارانی و یکی دو بازیکن دیگر را نیز به دلیل محرومیت و مصدومیت ندارم.

وی افزود: فردا می خواهم از هافبک جوانی استفاده کنم که همه تعجب خواهند کرد اما من به او و تمام بازیکنانم ایمان دارم. مطمئنم بازی خیلی خوبی انجام خواهد شد.

مجید جلالی در خلال صحبت هایش از اشکان خورشیدی داور دیدار روز یکشنبه استقلال و پیکان نیز خواهش داشت و گفت: برای ایشان خیلی احترام قائلم. تمام امید ما در بازی فردا که تنهای تنها هستیم و در اتمسفر آزادی بازی می کنیم، به اوست که منصفانه قضاوت کند.

سرمربی پیکان تهران درباره سلامت تیم های داوری خاطر نشان کرد: الان خیالم راحت است که داورانمان خیلی خوب و در سلامت کامل کار می کنند. شاید ده سال پیش این اطمینان را نداشتم اما حالا فضا بهتر شده است. به همین خاطر اگر اشتباهات داوری هم رخ می دهد آرامش بیشتری نسبت به گذشته پیدا کرده ام. به عنوان مثال من دیدم داور بازی ما با نفت آبادان چقدر تلاش می کرد تا به عنوان یک قاضی جوان، بهترین عملکرد را داشته باشد. در بازی با استقلال خوزستان هم داور بازی زیر ذره بین ناظر AFC بود و طبیعی است که بخواهد بهترین عملکرد را داشته باشد. در مجموع باید بگویم سلامت کاری داوری بسیار بهتر از قبل شده است.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۶۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی گوهری پس از پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، احمد گوهری پس از اینکه در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس به میدان رفت و نمایش خوبی داشت و در ضربات پنالتی دو ضربه دانیال اسماعیلی‌فر و وحید امیری را مهار کرد و مقدمات صعود تیمش را فراهم ساخت، در دیدار برابر فولاد خوزستان روی نیمکت نشست و به نوعی یک جلسه استراحت داشت، اما بازگشت او در جدال با پیکان همراه با کلین‌شیت شد.

احمد گوهری، دروازه‌بان تیم آلومینیوم اراک، در مسابقه دیروز با یک عملکرد موفق در مقابل تیم پیکان، پیروزی یک بر صفر را همراه با تیمش به دست آورد، ولی بازی آینده او مقابل تیم صنعت نفت نیز خاص خواهد بود و این گلر برابر تیم سابق خود قرار می‌گیرد.

عملکرد درخشان احمد گوهری در دروازه‌ی تیم آلومینیوم اراک، موجب شد که تیمش به پیروزی یک بر صفر در مقابل پیکان برسد و نقش مهمی در این بازی با خروج‌های به‌موقع و بازی‌سازی از عقب زمین برای مدافعان و بازیکنان هجومی تیمش داشت.

احمد گوهری پس از دیدار حذفی مقابل پرسپولیس و تیم سابقش، در جدال با پیکان توانست هفتمین کلین‌شیت فصل خود را به ثبت برساند و علاوه بر آن، یک برد مهم را همراه تیمش برای صعود به رده هشتم جدول تجربه کند و امیدوار است این روند را در مسابقات آینده نیز ادامه بدهد.

دیگر خبرها

  • نامه رسمی پرسپولیس با اشاره به استقلال!
  • ترس از سقوط دوباره به جان عنایتی افتاد!
  • بدبیاری استقلال؛ پیکان هم برای بقا می‌آید
  • تاثیر عجیب سلمانی روی برد و شاید قهرمانی
  • خوشحالی گوهری پس از پرسپولیس (عکس)
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| بلانکو در ثانیه آخر ناجی نکونام شد/ استقلال مُرد، بُرد و صدر را به پرسپولیس نداد
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • خلاصه بازی پیکان و آلومینیوم + فیلم
  • مارکینیوش: می‌خواهیم فرهنگ پاری سن ژرمن را به همه نشان دهیم
  • تبریزی از تکرار این بازی متنفر است!