Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک تهران از جابه جایی پل عابر پیاده و سرعت بخشیدن به فاز اول ساماندهی بزرگراه شهید چمران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن محبوبی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: پل جدید عابر پیاده بزرگراه شهید چمران در مقابل نمایشگاه بین المللی تهران، به جهت تسریع در اجرای فاز اول تقاطع غیر همسطح چمران جنوب به خیابان شهید رشیدالدین فضل اله جایگزین پل قدیمی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محبوبی با اعلام این خبر اظهار داشت: فاز اول ساماندهی بزرگراه شهید چمران در قالب اجرای تقاطع های غیر همسطح چمران – یمن و احداث پل سواره رو از چمران جنوب به خیابان شهید رشیدالدین فضل اله با ۶۵ درصد پیشرفت با جابه جایی پل قدیمی عابر پیاده و احداث پل جدید برای عبور افراد پیاده وارد مرحله ادامه نصب و تکمیل پایه های پل سواره رو شد.

وی افزود: تاکنون رمپ ورودی و کوله شمالی پل سواره رو اجرا و آماده روسازی است، کلیه ستون ها اجرا شده و ۳ دهانه از تیرها نیز نصب و آماده اجرای سقف است و با تغییر ورودی پارکینگ طبقاتی نمایشگاه بین المللی و آزادسازی مسیر، پایه های پل سواره رو به سمت خیابان رشیدالدین فضل الله ادامه می یابد.

معاون شهردار منطقه یک تهران گفت: فاز اول این طرح، مسیر دسترسی چمران جنوب به خیابان شهدای اوین و محدوده خیابان رشید الدین فضل اله و میدان دانشگاه را تامین می نماید و از طرفی این مسیر به صورت رفت و برگشت طراحی شده است و تامین کننده مسیر ساکنین شهروند در محدوده ولنجک، درکه، زعفرانیه به سمت چمران جنوب از خیابان رشید الدین فضل اله و میدان دانشگاه است.

محبوبی اضافه کرد: این پروژه به طول ۲۱۸ متر و به عرض ۱۰ متر طول است که با تامین بودجه مورد نیاز و رفع معارض ضلع شمال غرب تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۶۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رابعه جوانبخت، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب گفت: ساعت ۲۳:۰۰ شب گذشته در محدوده بزرگراه ستاری شمال به جنوب قبل مخبری یک دستگاه سواری تیبا با ۵ وسیله دیگر برخورد می‌کند تا جمع خودروهای خسارت دیده به عدد ۶ برسد.

وی گفت: بلافاصله پس از این حادثه تیم منطقه ۵ پلیس راهور فاتب به همراه عوامل آتش نشانی و نیروهای امدادی در محل حاضر و نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه اقدام کردند که مشخص شد این حادثه به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مجاز توسط راننده تیبا بوده است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب اضافه کرد: در این تصادف به پنج خودروی پراید، پژو، ساینا، جک و ۲۰۶ خسارت وارد آمد که خوشبختانه کسی مصدوم نشد.

سرهنگ جوانبخت از همه رانندگان خواست، قبل از حرکت حتماً نسبت به استراحت اقدام و در حین رانندگی از سرعت و سبقت خودداری کرده و تمام حواس خود را به رانندگی معطوف تا شاهد بروز اینگونه حوادث در سطح معابر نباشیم.

کد خبر 6090554

دیگر خبرها

  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید/ فوت عابر پیاده در پی فرار راننده مقصر
  • آغاز ترافیک‌صبحگاهی تهران
  • آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه
  • آغاز ترافیک‌صبحگاهی تهران/افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی