Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاسی جهان نيوز: محمدجوادحق شناس عضو شورای شهر تهران معتقد است شهردار بعدی تهران باید یک اصلاح طلب شناسنامه دار و متعهد به این جریان باشد.

اهم محورهای گفتگوی حق شناس با خبرنگار ایلنا را ادامه خواهید خواند:

*رشته تحصیلی مرتبط با اقدامات زیربنایی شهرداری و سابقه اجرایی مرتبط در این حوزه نیز قطعا در انتخاب شهردار تهران موثر بوده و جزو مولفه‌های دارای امتیاز برای انتخاب شهردار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



*خیز برای ریاست جمهوری همواره یکی از آفت‌هایی بوده که در دوران شهرداری آقایان احمدی نژاد و قالیباف، تهران را با مشکل مواجه کرد. بنابراین تاکید ما انتخاب شهرداری است که سودای ریاست جمهوری و سفر به پاستور در سر نداشته باشد.

*شهردار بعدی باید عقبه سیاسی و اجتماعی قدرتمندی داشته باشد و بتواند با نهادهای مختلف حاکمیتی و دولتی تعامل و همکاری داشته باشد و از سوی دیگر در برابر فشارها و هجمه‌های ناصواب بیرونی و درونی مقاومت کند.

*اعضای شورای شهر فردی را انتخاب خواهند کرد که با قوانین حوزه شهری آشنایی کامل داشته و همچنین با امور اجرایی مربوط به وظایف اصلی شهرداری کاملا آشنا باشد.

* قطعا شرایط جسمی را نیز مدنظر قرار خواهیم داد و شهرداری انتخاب خواهیم کرد که درگیر بیماری‌های صعب‌العلاج و درمان زمان‌بر نباشد.

*ما به دنبال شهرداری هستیم که به پاکدستی شهره باشد. این مولفه بسیار مهمی است. در نهایت برنامه اداره شهرداری از سوی گزینه‌های نهایی دریافت شده و بر اساس آن تصمیم گیری خواهد شد.

*جنسیت عامل موثر در تصمیم گیری نیست و اگر در میان زنان توانمند افرادی داوطلب پذیرش مسئولیت باشند، حتما سوابق و برنامه های آنان نیز بررسی خواهد شد.

*در هیچ یک از جلسات شورا هیچ نامی مطرح نشده است و بنابراین آنچه که در رسانه‌ها مطرح می‌شود، گمانه زنی بوده و اسامی قطعی نیست که در جلسات اعضای شورا پیرامون آن بحثی شده باشد.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۷۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح تفصیلی شهر اردبیل تصویب شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، و به نقل از روابط عمومی شهرداری اردبیل، محمود صفری روز پنجشنبه اظهار کرد: طرح تفصیلی شهر اردبیل که پس از طی مراحلی به‌زودی به مرحله اجرا درمی‌آید، بخش عمده مشکلات شهری را برطرف خواهد کرد.
وی افزود: با اجرای طرح تفصیلی اردبیل که در قالب پهنه‌بندی و با احصای کمبودها و معضلات شهری تهیه شده، ضمن رفع کاستی‌های طرح قبلی نگاه ویژه‌ای به تامین کمبود سرانه‌های عمومی شهر و رساندن سرانه‌های مورد نظر به استانداردهای کشوری دارد.
شهردار اردبیل، جبران کمبودهای مناطق کم‌برخوردار و توسعه متوازن و یکسان مناطق مختلف شهر را از محورهای اصلی طرح تفصیلی جدید عنوان کرد و افزود: اصلاح ضوابط و موارد مدنظر در این طرح موجب نوسازی، بهسازی، رونق و توسعه شهر در زمینه‌های مختلف خواهد شد و شهروندان به‌زودی شاهد اثرهای مثبت آن خواهند بود.
صفری اضافه کرد: اصلاح و توسعه مبادی ورودی‌ شهر اردبیل نیز در برنامه‌های شهرداری قرار دارد که با ساماندهی آنها توسعه، رونق و وضعیت بصری مناسب و در شان کلانشهر اردبیل را شاهد خواهیم شد.
طرح تفصیلی اردبیل شهریور سال ۱۴۰۱ پس از حدود ۱۱ سال از سوی شورای اسلامی این شهر مصوب و در مهرماه ۱۴۰۲ از سوی شهرداری به وزارت راه و شهرسازی فرستاده شده بود.

دیگر خبرها

  • ارزش افزوده در شهرهای کوچک ناچیز است و باید این قانون اصلاح شود
  • معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل تصویب شد
  • تدوین شناسنامه برای باغ‌های شهر قم
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد