Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@10:25:25 GMT

20هزار کرمانشاهی در آزمون کارشناسی ارشد رقابت می کنند

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۸۷۱۹۷

20هزار کرمانشاهی در آزمون کارشناسی ارشد رقابت می کنند

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی سلیمی روز یکشنبه در نشست خبری در ساختمان مرکزی دانشگاه رازی افزود: آزمون دوره کارشناسی ارشد امسال پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه نیز برگزار می شود.
وی با بیان اینکه 18 حوزه برای برگزاری این آزمون در کرمانشاه در نظر گرفته شده است، گفت: این حوزه ها در پنج دانشگاه رازی، پیام نور، آزاد مرکز، صنعتی و آزاد اسلام آبادغرب پذیرای شرکت کنندگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته معاون آموزشی دانشگاه رازی، بیش از 50 درصد شرکت کنندگان در آزمون کارشناسی ارشد امسال را زنان تشکیل می دهند.
سلیمی با اشاره به کاهش آمار شرکت کنندگان در آزمون کارشناسی ارشد امسال نسبت به سال قبل گفت: بر اساس آمار سازمان سنجش کشور، سال گذشته 878 هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کردند که این آمار امسال به 735 هزار و 700 نفر کاهش پیدا کرده است.
او با بیان اینکه داوطلبان از فردا دوشنبه سوم اردیبهشت می توانند کارت ورود به جلسه خود را از سایت سنجش دریافت کنند، افزود: باجه های رفع نقص، در پنج دانشگاه ذکر شده به منظور رفع مشکلات متقاضیان فعال است و تا یک ربع پیش از برگزاری آزمون این خدمات ارائه می شود.
به گفته سلیمی رفع نقص شامل مواردی همچون اشتباه در جنسیت، اشتباه در رشته امتحانی، اشتباه در نوع معلولیت، تغییر محل آزمون و تغییر رشته می باشد.
وی توضیح داد: داوطلبان متقاضی تغییر رشته و یا تغییر محل حوزه امتحانی باید حداقل تا 24 ساعت قبل از برگزاری آزمون اقدام کنند.
وی به داوطلبان توصیه کرد که از آوردن لوازم اضافی همچون خوراکی و تلفن همراه خودداری کنند و در زمان تعیین شده در حوزه امتحانی خود حاضر شوند.
استان کرمانشاه 2میلیون نفر جمعیت دارد و اکنون بیش از 100هزار دانشجو در مقاطع مختلف در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی این استان مشغول به تحصیل هستند.
7445/3033
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 آموزش عالی جنسیت دانشجو سازمان سنجش کارشناسی ارشد موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۷۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان؛ آزمون استخدامی آموزش و پرورش شهرستان سمنان توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با حضور ۱۶۷۸ داوطلب به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار شد.

دکتر رضا زیاری، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان، اظهار کرد: این واحد دانشگاهی به دلیل دارا بودن امکانات و تجهیزات خوب و باکیفیت، محیطی زیبا و کافی، همکاری همه جانبه و کاملی را به منظور فراهم آوردن شرایط ایده‌آل و مطلوب در برگزاری آزمون فوق با جهاد دانشگاهی به عنوان مجری آزمون داشته است.

زیاری گفت: آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش، صبح روز، جمعه ۱۴ اردیبهشت، همزمان با سراسر کشور و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های حفاظتی و امنیتی آزمون برگزار شد و یک هزار و ۶۸۷ داوطلب از شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر، سرخه، گرمسار و آرادان به رقابت پرداختند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع و امکانات موجود در این واحد دانشگاهی، واحد سمنان، به عنوان حوزه‌ برگزاری این دوره از آزمون استخدامی اداره آموزش و پرورش در سطح شهرستان انتخاب و با جهاد دانشگاهی نهایت همکاری را داشتند.

این آزمون به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش در مشاغل کیفیت بخشی، شامل مربی تربیت بندی و سلامت، امور تربیتی و مشاوره، امور تربیتی و سبک زندگی و مشاور برگزار شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903104

دیگر خبرها

  • مهلت تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور تمدید شد
  • زمان اعلام نتایج آزمون ارشد مشخص شد
  • اعلام نتایج آزمون ارشد در اواخر خرداد
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران +تصویر
  • دلایل کاهش تعداد پسران در آزمون کنکور امسال
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران