Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، سردار ابراهیم کریمی درباره اینکه مشمولان غایب دارای مدرک پیش‌ دانشگاهی باید چه مبلغی را به عنوان جریمه در طرح جریمه مشمولان غایب بپردازند، اظهار داشت: مشمولان غایبی که دارای مدرک پیش‌دانشگاهی هستند، باید برای ثبت‌نام در طرح جریمه مشمولان غایب گزینه دیپلم را لحاظ کرده و مبلغ جریمه‌ای را که برای گروه تحصیلی دیپلم اعلام شده است، بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین نظام وظیفه عمومی ناجا در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص اینکه برای احتساب غیبت از خدمت سربازی، فراغت از تحصیل بعد از دیپلم لحاظ است یا پیش‌دانشگاهی، اعلام کرد: اگر فرد مدرک پیش‌دانشگاهی‌اش را قبل از هجده سالگی دریافت کند، هجده سالگی سن ملاک برای مشمولیت است؛ اگر از آن تاریخ غیبت کرده و خود را برای انجام خدمت سربازی معرفی نکند، برایش غیبت محسوب می‌شود.

وی تأکید کرد: افرادی که مدرک پیش‌دانشگاهی خود را بعد از هجده سالگی دریافت کنند، تاریخ فارغ‌ التحصیلی‌شان ملاک مشمولیت است و اگر مراجعه برای تعیین تکلیف خدمت سربازی نداشته باشند، غیبت‌شان از این تاریخ لحاظ خواهد شد.

به اشتراک گذاری کد خبر : 3264486436663223329 برچسب‌ها : جریمه مشمولان غایب مشمولان غایب مبلغ جریمه مشمولان غایب دارای مدرک پیش‌دانشگاهی مطابق با دیپلم لینک کوتاه : . اخبار مرتبط آخرین جزئیات ثبت‌نام در طرح جریمه غیبت سربازی در سال ۹۷ شنبه 18 فروردین 1397 11:04 اخبار پیشنهادی از سراسر وب

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها این مربی ایرانی در خانه می‌نشیند و ماهی 500 میلیون حقوق می‌گیرد! شلاق و تبعید مجازات ارتباط پنهانی با کارمند +عکس وقتی مریلا زارعی دست نداد! +عکس هشدار جهانگیری به احمدی‌نژاد موشک ایرانی که روس ها را شگفت زده کرد سقوط داربست ساختمان 10 طبقه در سعادت آباد +عکس قدیمی‌ترین عکس از حرم حضرت ابوالفضل (ع) +عکس سعید مرتضوی در شمال کشور دستگیر شد تیراندازی در نزدیکی کاخ پادشاه عربستان / خروج ملک سلمان از کاخ لحظه حیرت انگیز تیک آف عمودی بوئینگ 737 لیست همه پربازدیدها برگزیده‌ها نظر سخنگوی سپاه در خصوص تهاجم اسراییل و ائتلاف غرب به سوریه+فیلم قرار نیست سپاه همیشه اسلحه بدست باشد اسکی در مناظر زیبا و غارهای طبیعی کوهستانی لحظه حیرت انگیز تیک آف عمودی بوئینگ 737 نحوه ساخت عصا در کارگاه دوربین مخفی خنده دار مرد نابینا ایده های جذاب با استفاده از لوله های PVC شعر انقلاب با صدای محمد معتمدی توضیحات واعظی در مورد ارز مسافرتی تعطیلی قمارخانه آنلاین در استان سمنان آخرین مطالب همه سایت 12:32 رکورد جدید علی دایی (عکس) 12:32 نظر سخنگوی سپاه در خصوص تهاجم اسراییل و ائتلاف غرب به سوریه+فیلم 12:32 مبلغ جریمه مشمولان غایب دارای مدرک پیش‌دانشگاهی مطابق با دیپلم 12:11 پیش فروش سه ماهه سکه هم متوقف شد 12:01 آزادی معاون مدیر کل و رییس اداره ارشاد مشهد با قید وثیقه 11:53 پرنده‌ای نادر در تالاب گنجگاه +عکس 11:53 کاهش ریسک سکته با نوشیدن روزانه سه فنجان قهوه و چای 11:53 شاهکار جدید در فوتبال ایران ؛ رشوه برای نشستن روی نیمکت تیم لیگ برتری 11:51 ارتباط آلودگی هوا و سکته مغزی / سردردها را جدی بگیرید 11:42 ۱۹ کشته و زخمی بر اثر انفجار در افغانستان فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید × جام جم

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: جریمه مشمولان غایب مشمولان غایب مبلغ جریمه مشمولان غایب دارای مدرک پیش دانشگاهی مطابق با دیپلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۷۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوقها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست

حسینعلی حاجی‌ دلیگانی در گفت‌وگو با خانه ملت با تاکید بر اینکه حقوق کارگران و کارمندان با توجه به تورم نیاز به تجدیدنظر دارد، گفت: اگرچه شورای عالی کار براساس ماده 14 قانون کار مکلف است حقوق کارگران را اضافه کند، در این قانون آمده این افزایش حقوق باید براساس هزینه سبد خانوار باشد بنابراین درصورت استعلام میزان هزینه خانوار شامل مسکن، خوراک و پوشاک و... متوجه عدد قابل‌ملاحظه‌ای خواهیم شد که هیچ تناسبی با حقوق مصوب شده ازسوی شورای عالی کار برای کارگران ندارد، درواقع شورای کار به این مسئله توجه نکرده و حتی هزینه‌های مهمی همچون حق مسکن و پایه سنوات کارگر به افزایش اندک هم نداشته است.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش حقوق کارکنان نیز مشمول قانون دائمی می‌شود، افزود: همچنین اگرچه افزایش حقوق کارکنان باید براساس قانون مدیریت خدمات کشوری و موادی از قانون بازنشستگی و تامین اجتماعی صورت می‌گرفت اما مسئولان طبق قانون عمل نکردند اما اکنون نیز امکان اصلاح وضعیت کنونی و تجدیدنظر در اعداد در نظر گرفته شده برای حقوق کارمندان و کارگران وجود دارد.

دیگر خبرها

  • افزایش حقوقها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست
  • آزادی فردی و اجتماعی باید مطابق شریعت باشد
  • یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال
  • عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟
  • خبر مهم برای مشمولان؛ به جای سربازی در این نهاد خدمت کنید
  • رقابت ۱۶۱۸ حافظ خراسانی در آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی
  • جاعلان مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • آخرین جزئیات دریافت حقابه ایران از افغانستان در هیرمند | ویدئو
  • ◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی