Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@22:12:35 GMT

اختلال در ارتباط تلفنی مرکز مخابرات حسابی تهران از امروز

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۸۷۲۴۴

به گزارش روز یکشنبه ایلنا از مخابرات منطقه تهران، ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات دکتر حسابی با پیش شماره های 6510 تا 6512، 6514 تا 6517، 6519، 6559، 6539و3961 در محدوده این مرکز به مدت 48 ساعت با اختلال همراه است.

آخرین گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حاکی است، ضریب نفوذ تلفن ثابت کشور در بازه زمانی آغاز سال 1386 تا پایان شهریورماه پارسال در حالی به رقم 38.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

69 درصد رسید که در سال 1395 این ضریب 33.43درصد و در پایان خردادماه پارسال 38.61 درصد بود.

شمار تلفن های ثابت دایری کشور تا پایان سال1395، 30 میلیون و 506 هزار و 633 شماره بود و خردادماه پارسال به 30 میلیون و 590 هزار و 323 شماره رسید.

افزایش ضریب نفوذ تلفن ثابت به عدد 38.69 نشان دهنده آن است که با وجود توسعه تلفن همراه در کشور و توزیع بیش از 165 میلیون سیم کارت، هنوز تلفن ثابت جایگاه خود را در بین مردم از دست نداده و همچنان یکی از اصلی ترین وسایل ارتباطی مردم با یکدیگر است.

شمار مشترکان پهن باند ثابت کشور تا پایان اسفندماه سال1395، 9 میلیون و 408 هزار و 23 مشترک بود که در پایان شهریورماه پارسال به 10 میلیون و 490 هزار و 118مشترک رسید.

آمار تلفن های همگانی کشور نیز تا پایان سال 1395 حدود 115هزار و 764 دستگاه بود که تا پایان خردادماه پارسال به رقم 115 هزار و 550 دستگاه رسید و این امر نشانگر کاهش شمار دستگاه های تلفن همگانی در کشور در رقابت با تلفن همراه است.

شمار روستاهای دارای تلفن خانگی بر پایه آخرین گزارش دفتر بررسی های فنی معاونت برنامه ریزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به رقم 48 هزار و 976 روستا رسید.

آخرین آمار دفتر بررسی های فنی معاونت برنامه ریزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شهریور ماه پارسال منتشر شده است و تاکنون این گزارش به روز نشده است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تلفن همراه رقابت مخابرات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۷۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی

مهشید سلیمانی سرپرست اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: برای ارتقا سلامت روان آحاد جامعه و پیشگیری از آسیب‌های روانی اجتماعی، خدمات روانشناختی تخصصی و مشاوره‌ای در زمینه‌های فردی، خانواده، زوج، تحصیلی و شغلی در قالب ۶۴ مرکز مشاوره عمومی و تخصصی، سلامت روان و تیم‌های محب به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه پارسال به ۳۳ هزار و ۵۷۴ نفر خدمات مشاوره در استان ارائه شد،  افزود: این خدمات در سه شکل حضوری، تلفنی و مجازی و در دو قالب دولتی و غیر دولتی ارائه می‌شود.

سلیمانی اضافه کرد: مراکز مشاوره حضوری دولتی در مرکز استان و مراکز مشاوره حضوری غیردولتی در دو سطح مراکز مشاوره عمومی و تخصصی فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید

خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا

وی ادامه داد: خط صدای مشاور ۱۴۸۰ پاسخگوی ۱۵ هزار تماس گیرنده بوده که همه تماس‌های مردمی با این شماره، محرمانه و امن است و افراد می‌توانند مشکلات و مواردی که مطرح کردن آن ها به صورت حضوری دشوار است را به صورت تلفنی با مشاوران در میان بگذارند.

سلیمانی گفت: در قالب اجرای طرح غربالگری اضطراب دو هزار و ۳۷۲ کودک غربال شدند که ۵۳۴ کودک مشکوک به اضطراب شناخته و برای گذراندن مراحل مشاوره و درمان به متخصص ارجاع شدند.

سامانه صدای مشاور بهزیستی (خط تلفنی ۱۴۸۰) برای مشاوره غیرحضوری و تلفنی همه روزه از ساعت هشت صبح تا ۱۰ شب به صورت رایگان مشاوره کاملاً ًتخصصی ارائه می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت دلار و سکه در بازار تهران/ ارتباط شبه سوئیفت با ۱۰ کشور/ افت قیمت تارا، رانا و پژو ۲۰۷
  • علی‌اف: فعالیت مرکز نظارت مشترک روسیه و ترکیه به پایان رسید
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور شناسایی شدند
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • شناسایی ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور
  • دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهشی شد
  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس