Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-04@13:33:46 GMT

سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت فقیه است

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۸۷۶۹۹

سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت فقیه است

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رسولی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوجبلاغ ضمن گرامیداشت دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این روز را به پاسداران و بسیجیان حریم ولایت تبریک گفت.



حجت الاسلام رسولی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی است که هم پای انقلاب متولد شده و مسئولیتهای خطیر و سنگینی را برای پاسداری از انقلاب و دفاع از نظام و آرمان های بلند امام خمینی(ره) بر عهده دارد و با الهام از فرهنگ عاشورا و عبرت از حقایق تاریخی اسلام و ایران ، بادرک درست، دقیق و عمیق از شرایط و مقتضیات فراروی انقلاب، نظام و مهین اسلامی همواره در حوزه ماموریت های قانونی حضور بالنده و موفق خود را مایه ی مباهات و مسرت ایرانیان می داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبور افتخارآمیز و مقتدرانه نظام اسلامی از برهه‌های سرنوشت‌ساز‌، فتنه‌ها و اغتشاشات ضدانقلاب، دوران حماسی دفاع مقدس تا خنثی‌سازی توطئه‌های شیطانی استکبار جهانی از جمله فتنه سال 1388 و دیگر آزمون‌های بزرگ بصیرت و آگاهی، جملگی از افتخارات سپاه در عرصه‌های دفاع از نظام بوده است و افتخارآفرینی پاسداران در کنار دیگر نیروهای مسلح در هشت سال جنگ تحمیلی آیینه‌ای روشن از ایثارگری‌ها و حماسه وصف‌ناشدنی آنها با تأسی به سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(علیه السلام) است.

وی خاطر نشان کرد : امروز اگر توپخانه های رسانه ای استکبار جهانی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را نشانه گرفته است نشانگر این است که سپاه توانسته است با اتکا به اقتدار معنوی، سیاسی و تکنولوژیک خود دشمن را در رسیدن به اهداف شوم و شیطانی اش ناکام بگذارد و اگر امروز استکبار جهانی نمی تواند به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران حتی خیال تعرض در سر داشته باشد از قدرت تسلیحاتی و اقتدار معنوی سپاه که در سایه اتحاد و همدلی با دیگر مجموعه های نظامی اعم از ارتش دلاور و نیروی انتظامی غیور بدست آمده در هراس است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوجبلاغ در پایان با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، این روز تاریخی را که میراث معنوی حضرت امام خمینی(ره) می باشد، به یکایک سبزپوشان و پاسداران حریم ولایت و بسیجیان سرافراز تبریک و تهنیت عرض نموده و بار دیگر با خون سرخ شهدا پیمان می بندیم که در دفاع از حریم ولایت و ارزش ها و در در صیانت از دستاورد های انقلاب اسلامی ایران و خدمت به مردم بویژه محرومان جامعه لحظه ای کوتاهی نکرده و همچنین در رکاب نایب امام زمان(عج)، فرمانده کل قوا، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای در مصاف با استکبار جهانی برای نبردی سرنوشت ساز لحظه شماری می کنیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۷۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در مراسمی از خدمات حجت‌الاسلام مومن تقدیر و حجت الاسلام شجاعی مهر به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) استان معرفی شد.

سرهنگ محمودی فرمانده تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) در این مراسم گفت: تقویت روحیه و آمادگی معنوی در کنار آمادگی دفاعی در ساختار سپاه و نیرو‌های انقلابی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

حجت الاسلام یوسفی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان هم گفت: سپاه پاسداران به عنوان یک مجموعه مکتبی انسان محور در کنار تجهیزات محور بودن توانسته است شگفتی‌هایی در این نظام مقدس خلق کند.

وی با بیان اینکه پاسدار سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهارداشت:پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش‌های انقلاب تکلف اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و مجموعه سپاه در این زمینه نمره قبولی را گرفته است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان به عملیات اخیر سپاه در تنبیه رژیم صهیونسیتی اظهارداشت: امروز در محافل علمی و تخصصی در خصوص این عملیات بزرگ بحث می‌کنند.

جت الاسلام یوسفی تعهد، تقوی و وفاداری را از خصوصیات بارز رزمندگان سپاه پاسداران برشمرد.

دیگر خبرها

  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است
  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • علم‌آموزی همواره در آیات و روایات مورد تاکید بوده است
  • معرفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین