Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام ;سرهنگ "روح اله فتحی اظهار داشت: افرادی که از طریق سایت پلیس نام نویسی کرده اند میتوانند جهت ثبت نام تکمیلی بادر دست داشتن مدارکی از قبیل کپی تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی ،کپی مدرک تحصیلی ،۴قطعه عکس ۴×۳،گواهینامه رانندگی،مدرک رایانه و...ازمورخه دوم اردیبهشت ماه به اداره گزینش واستخدام فا استان واقع در خ پیروزی روبروی مجتمع ارشاد استان مراجعه کنند وی افزود: عدم حضور شخص داوطلب به منزله انصراف محسوب می شود

رئیس اداره گزینش و استخدام انتظامی استان ایلام یاد آور شد: داوطلبان شهرستانهای دهلران ،آبدانان ،مهران و دره شهر نیازی به حضور در مرکز استان نبوده و برابر برنامه زمابندی که قبلا از طریق کانال پلیس ایلام اطلاع رسانی شده است عوامل گزینش و استخدام استان در شهرستان محل سکونت آنان حاضر و می توانند کار تکمیل ثبت نام خود را بدون سفر به مرکز استان را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پایان تاریخ اعلام حضور اکیپ در آن شهرستانها رابشر ح ذیل اعلام کرد: شهرستان های دهلران و دره شهر ۸ و ۹ اردیبهشت ، شهرستان آبدانان ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت و شهرستان مهران نیز ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رایانه نیروی انتظامی برنا داوطلبان گزینش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۷۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند قانون بر دستان اراذل و اوباش سابقه دار

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: ماموران در پی دریافت خبری مبنی بر حضور یکی از اراذل و اوباش سابقه دار که پس از اقدام به نزاع و درگیری متواری شده بود، دستگیری وی را در دستور کار خود قرار دادند.

او با اشاره به شناسایی مخفیگاه متهم در یکی از روستا‌های شهرستان محمودآباد، افزود: ماموران پس از انجام هماهنگی‌های قضایی در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی، موفق شدند این متهم فراری را دستگیر کنند.

سرهنگ حسین زاده گفت:ماموران پس از تشکیل پرونده متهم دستگیر شده را تحویل مرجع قضایی دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد در پایان افزود: پلیس با اشراف، پوشش اطلاعاتی کامل، رصد و پیگیری شبانه روزی و حضور به موقع خود در محل حوادث، به هیچ عنوان اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش و هنجار شکنان را نخواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • رفع تصرف زمین ۲۵۰ میلیاردی در لنجان
  • دستبند قانون بر دستان اراذل و اوباش سابقه دار
  • هشدارهای بدون تعارف مجید انصاری /در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم /در گزینش‌های اداری و استخدام زندگی را بر خیلی‌ها دشوار کرده‌اند
  • محفل انس با قرآن کریم در شهرستان دلفان برگزار شد
  • جشن روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی در اهر
  • کاهش ۴۰ درصدی سرقت در شهرستان ایلام
  • کاهش ۴۰ درصدی سرقت در ایلام
  • فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت منتشر شد
  • اسکان ۱۱ هزار نفر در مدارس استان ایلام
  • آیا در قانون اساسی پیروان ادیان شناخته نشده، حق تحصیل و استخدام ندارند؟/ آیا گزینش در قانون اساسی وجود دارد؟