Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-30@14:11:03 GMT

کشف بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم مرفین در کرج

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۸۷۸۲۸

کشف بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم مرفین در کرج

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، رضا شاکرمی با اعلام این خبر گفت: در پی رصد اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز مبنی بر انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از مبادی شرقی کشور به کرج و تصمیم به انتقال آن به ترکیه، اقدامات مناسب و لازم انجام و محموله 1560 کیلو گرمی مرفین جاسازی شده از داخل یک دستگاه تریلر در ماهدشت کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:در این ارتباط 2 نفر دستگیر و قرار بازداشت موقت برای آنان صادر شد.

به گفته دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز، تحقیقات جهت تکمیل پرونده ادامه دارد.

شاکرمی در پایان تاکید کرد:محموله کشف شده به لحاظ میزان مواد کشف شده و نوع آن، سنگین ترین محموله مواد مخدر در سال های گذشته در کرج است.

به اشتراک گذاری کد خبر : 3264484247237109526 برچسب‌ها : مواد مخدر مرفین کشف بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم مرفین در کرج لینک کوتاه : . اخبار مرتبط کشف 412 کیلوگرم مرفین در غرب استان تهران پنج شنبه 3 اسفند 1396 20:30 اخبار پیشنهادی از سراسر وب

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها این مربی ایرانی در خانه می‌نشیند و ماهی 500 میلیون حقوق می‌گیرد! شلاق و تبعید مجازات ارتباط پنهانی با کارمند +عکس وقتی مریلا زارعی دست نداد! +عکس هشدار جهانگیری به احمدی‌نژاد موشک ایرانی که روس ها را شگفت زده کرد سقوط داربست ساختمان 10 طبقه در سعادت آباد +عکس قدیمی‌ترین عکس از حرم حضرت ابوالفضل (ع) +عکس سعید مرتضوی در شمال کشور دستگیر شد لحظه حیرت انگیز تیک آف عمودی بوئینگ 737 تیراندازی در نزدیکی کاخ پادشاه عربستان / خروج ملک سلمان از کاخ لیست همه پربازدیدها برگزیده‌ها سپاه قدرت موشکی مسلط است/ برخی انتظار دارند سپاه به پادگان برگردد و کفش‌های خود را واکس بزند صحبت‌های سارقان حرفه‌ای دستگاه‌های خودپرداز نظر سخنگوی سپاه در خصوص تهاجم اسراییل و ائتلاف غرب به سوریه+فیلم قرار نیست سپاه همیشه اسلحه بدست باشد اسکی در مناظر زیبا و غارهای طبیعی کوهستانی لحظه حیرت انگیز تیک آف عمودی بوئینگ 737 نحوه ساخت عصا در کارگاه دوربین مخفی خنده دار مرد نابینا ایده های جذاب با استفاده از لوله های PVC شعر انقلاب با صدای محمد معتمدی آخرین مطالب همه سایت 12:55 کشف بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم مرفین در کرج 12:55 محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات بخشیده شد؟ 12:55 زلزله 4.7 ریشتری «خنج» خسارت نداشت 12:52 رهبر کره شمالی: نمی‌خواهم صدام یا قذافی باشم 12:51 سپاه قدرت موشکی مسلط است/ برخی انتظار دارند سپاه به پادگان برگردد و کفش‌های خود را واکس بزند 12:51 بارش های ایران ۴۳ درصد پایین تر از شرایط عادی است 12:50 صحبت‌های سارقان حرفه‌ای دستگاه‌های خودپرداز 12:44 تغییر برنامه اعزام ارزان‌ قیمت زائران عتبات از امروز 12:44 اعتراف خاله به قتل دانیال 3 ساله +عکس 12:38 سپاه پشتوانه عظیمی برای جریان دیپلماسی کشور است فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید × جام جم

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مواد مخدر مرفین کشف بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم مرفین در کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۷۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان کشف شده طی شش ماه گذشته در استان کرمانشاه، امروز امحا شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، کیوان گل‌آوری امروز _ یکشنبه نهم اردیبهشت _ در مراسم امحای مواد مخدر و روان گردان مکشوفه که در کیلومتر سوم جاده سراب نیلوفر برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان که نتیجه زحمات دستگاه‌های کاشف در مبارزه با مواد مخدر به‌ویژه نیروهای جان بر کف انتظامی استان در شش ماه گذشته است، امروز امحا شد.

وی افزود: در این مدت تعداد قابل توجهی قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضائی ارجاع داده شدند.

️سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اجرای چنین برنامه‌هایی از اهداف و سیاست‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر است که در طول سال اجرا می‌شود و به نوعی اعلام انزجار و تنفر نسبت به انواع مواد مخدر و روان‌گردان به‌عنوان یک آسیب شوم و جبران‌ناپذیر است.

کد خبر 748724

دیگر خبرها

  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد