Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین زارع یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سلامتی با کمک ارگان ها و تک تک آحاد مردم جامعه ایجاد خواهد شد که در این راستا برنامه خودمراقبتی اجتماعی در 67 روستای بزرگ شامل دو سوم روستاهای این شهرستان را زیر پوشش قرار داده است.
وی افزود: در همه خانوارها باید سفیر سلامت داشته باشیم که برنامه هایی در این خصوص برای دانش آموزان صورت گرفته است؛ در این راستا هم 275 سفیر سلامت دانشجو و سرباز آموزش های لازم را فرا گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در هفته سلامت بیش از 20 برنامه شاخص در شیروان برگزار می شود، افزود: 120 نفر از افراد بی بضاعت برای انجام آزمایش قندخون و کلسترول رایگان به آزمایشگاه های خصوصی معرفی می شوند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیروان راه اندازی اتوبوس سیار تشخیص سریع و رایگان بیماری ها، غربالگری دیابت و فشار خون در مراکز جامع سلامت، برگزاری همایش سبک زندگی سالم، برگزاری بازی های بومی و محلی، جشنواره غذایی و مسابقات ورزشی در منطقه کوسه و حسین آباد را از جمله برنامه های هفته سلامت برشمرد.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
7186/6042/3007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 بازی خانوار روستایی خراسان شمالی دانشجو شبکه بهداشت و درمان موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۸۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد

سرگرد مهیار یونس‌آبادی گفت: ۱۷۴ گروه جهادی شهرستان اجرای برنامه‌های مختلف از جمله عمرانی و پزشکی را بر عهده دارند.

وی از ساخت ۲ خانه در منطقه پشت بسطام شاهرود برای خانواده‌های نیازمند خبر داد و گفت: این ۲ واحد مسکونی طی هفته بسیج با حضور مسئولان شهرستان واگذار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مرمت و بازسازی ۱۰ خانه در مناطق محروم در حال انجام است، ابراز کرد: اجرای طرح‌هایی به نفع عموم از جمله بازسازی گلزار شهدای شاهرود، کلامو و قلعه نو و خرقان با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی در حال انجام است.

مسئول معاونت بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود ادامه داد: طرح آبرسانی و آبخیزداری در منطقه بیارجمند با همکاری اداره آبفا و امور عشایری در این هفته افتتاح می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار برگزار شد
  • تخفیف بیمه سلامت برای دهک‌‌های ۶ تا ۹ درآمدی
  • اعزام سفیران کریمه به خارج و داخل کشور با ۱۳۰ برنامه
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج ادامه دارد
  • نیاز ۱۰۰ میلیارد تومانی اجرای طرح‌های آبرسانی شیروان
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت