Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لایحه قاچاق کالا و ارز به نتایج خوبی رسیده است گفت: برطرف کردن موانع تولید و دیگر قوانین در دست اقدام است تا کارخانه‌ها مجاب شوند سهم خود را از محصولات داخلی خریداری کنند. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، زهرا سعیدی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پیگیری‌ها برای اشتغال جوانان بیکار در شهرستان مبارکه اظهار داشت: متأسفانه ابَر بحران شدن بیکاری سبب شده تا این حجم از بیکاری که حق شهرستان مبارکه نبوده در این شهرستان به وجود بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بومی پذیری با اولویت محل سکونت نزدیک‌تر در برنامه ششم توسعه به عنوان یک قانون در نظر گرفته شده است، افزود: در آزمون سال 92 نسبت به جذبی که فولاد مبارکه داشت شاهد آمار 10 درصدی از جذب شهرستان مبارکه بودم که اکنون 40 درصد آمار جذب داشتیم اما به استناد همین قانون بوده است.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر در کمیسیون اقتصادی بانکداری اسلامی به نتایجی رسیده است که حدود یک سال و 10 ماه در کمیسیون مربوطه بر روی این موضوع کار کردیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

وی گفت: لایحه قاچاق کالا و ارز نیز به نتایج خوبی رسیده است که امیدواریم به زودی به صحن علنی مجلس ورود پیدا کند، برطرف کردن موانع تولید و دیگر قوانین در دست اقدام است تا کارخانه‌ها مجاب شوند که سهم خود را از محصولات داخلی خریداری کنند.

سعیدی ادامه داد: در راستای توسعه اشتغال و جذب سرمایه‌گذار بحث ارتقا سطح نیروی انسانی نیروی انتظامی یکی از اتفاقات مبارکی بود که ابلاغ شده و به زودی نیز اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ح

R41346/P1357/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۸۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ نتیجه انتخابات ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی در سمیرم و لنجان با رقابت تنگاتنگ نامزد‌ها به دور دوم کشیده شد.


در حوزه انتخابیه سمیرم، سید محمد موسوی و رحیم کریمی و در حوزه انتخابیه لنجان نیز حسین رجایی و اکبر پولادی برای راهیابی به مجلس در دور دوم به رقابت خواهند پرداخت.


مهلت قانونی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها در حوزه‌هایی که نتیجه به دور دوم موکول شده (از ساعت ۰۰:۰۰ روز پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ تا ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۲۰) خواهد بود.


دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۱ اردیبهشت بطور همزمان در ۲۱ حوزه انتخابیه کشور با رقابت برای ۴۴ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان
  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی در کارخانه و بازار آزاد(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+جدول
  • اهتمام بیشتری برای ایجاد فرصت عرضه تولیدات داخلی به کار گرفته شود
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • بازدید  رئیس جمهور از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • سعدمحمدی: خریداری ۱۵ دستگاه تراک یکصد تنی برای معدن جانجا
  • بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رییسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد