Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-03@16:46:06 GMT

روحیه‌ی جوانمردی از ویژگی‌های جانبازان است

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۸۸۹۷۸

روحیه‌ی جوانمردی از ویژگی‌های جانبازان است

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ی قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل و محمدرضا علی اکبربیک معاون تعاون بنیاد استان و حسن اصلی‌تبریزی رییس بنیاد شهرستان قزوین با جانبازان دیدار کردند.
این دیدارها به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل(ع) و بزرگداشت هفته‌ی جانباز با جانبازان عبدالرضا حیدری، مصطفی نجفی و محمد احمدی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدارها عابدینی ضمن تبریک هفته‌ی جانباز گفت: وظیفه‌ی خود می‌دانیم که خدمت جانبازان برسیم و از رشادت‌ها و ایثارگری‌های شما عزیزان تجلیل کنیم.
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ی شهر قزوین گفت: روحیه‌ی جوانمردی و فداکاری از ویژگی‌های جانبازان است که در هشت سال دفاع مقدس با تقدیم بخشی از بدن خود نقش بسزایی در پیروزی دفاع مقدس ایفا کردند.
وی افزود: امروز نیز جانبازان با حضور در صحنه‌های مختلف از آرمان‌های انقلاب اسلامی حراست می‌کنند و ذره‌ای از اعتقادات‌شان کوتاه نیامدند.
این مسوول گفت: باید حماسه‌هایی که در دوران هشت سال دفاع مقدس خلق شده بازسازی کرد تا آحاد جامعه شناخت بیشتری با آن دوران پیدا کنند.
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ی شهر قزوین با اشاره به اینکه زحمات همسران جانبازان قابل تقدیر است، گفت: خداوند متعال به پاس این زحمت‌ها، اجر اخروی و موفقیت‌های پی در پی در دنیا به شما عزیزان عطا خواهد کرد.
در دیدارهای یاد شده، جانبازان خاطرات و نحوه‌ی نایل شدن به درجه جانبازی خود را بیان کردند.
گفتنی است: در این دیدارها مسوولان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از رشادت‌ها و ایثارگری‌های جانبازان تجلیل کردند.
این دیدارها همزمان با اجرای طرح علمداران حماسه در سراسر کشور انجام شد
1001/پ30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۸۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ اردشیر هوشیار در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: امشب سه شنبه ۱۱ اردیبهشت خودروی پراید هنگام سوخت گیری در جایگاه سی ان جی جانبازان آستارا دچار حریق شد.
وی با بیان اینکه پراید به علت گسترش آتش کامل سوخت، افزود: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی به همراه نداشت.
رییس شرکت پخش فراورده‌های نفتی شهرستان آستارا اضافه کرد: بر اثر شدت آتش سوزی در حال حاضر در جایگاه جانبازان امکان سوخت گیری برای خودرو‌ها وجود ندارد که مسئولان جایگاه در تلاش هستند تا سوخت گیری در این جایگاه به روال عادی بازگردد.

دیگر خبرها

  • مسئولان، پای کار حل مشکل کشاورزان بیایند
  • امروز انزجار و نفرت علیه صهیونیست‌ها جهانی شده است
  • حل مشکل آب کشاورزان قزوین اولویت مسؤولان باشد
  • مسئولان با جدیت بیشتری پای کار حل مشکل کشاورزان بیایند
  • تاکید امام جمعه قزوین بر حل مشکل تامین آب کشاورزان
  • ظلم ستیزی علیه صهیونیست‌ها جهانی شده است
  • تجلیل از اساتید خواهر و برادر حوزه علمیه استان قزوین
  • آثار شهید مطهری عقل را تسلیم و دل را راضی می‌کند
  • بارش‌های پراکنده برای استان قزوین
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا