Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-09@02:04:40 GMT

برگزاری یادواره شهدای بیسیم‌چی در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۸۹۱۸۴

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه امروز در نشستی از برگزاری مراسم بزرگداشت عملیات بازی‌دراز طی 6 و 7 اردیبهشت‌ماه خبر داد.
وی گفت: اولین مراسم بزرگداشت این عملیات یادواره شهدای بازی‌دراز است که پنجشنبه 6 اردیبهشت پس از نماز مغرب و عشال در جوار بقعه احمدبن اسحاق برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به حضور سخنرانان برجسته کشوری در این مراسم، افزود: برنامه‌ریزی لازم برای حضور مداحان برجسته کشوری در این مراسم صورت گرفته است.
سردار ریحانی از حضور خانواده شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم در کنار سایر هموطنان خبر داد و گفت: پیش‌بینی ما صعود بیش از 25 هزار نفری به ارتفاعات بازی‌دراز طی امسال است.
فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: آغاز برنامه‌های سالروز عملیات بازی‌دراز با افتتاحیه طرح راهیان نور کشور خواهد بود.
وی به اتخاذ تمهیدات لازم برای اسکان و تغذیه ویژه این مراسم اشاره و اظهار کرد: همزمان با سالروز عملیات بازی‌دراز یادواره شهدای بیسیم‌چی 5 اردیبهشت‌ماه در مسجدالنبی‌(ص) کرمانشاه برگزار می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۹۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای لشگر فاطمیون در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در مراسم سالگرد تشکیل لشکر فاطمیون که با حضور خانواده شهدا و جمعی از اعضای لشگر فاطمیون برگزار شد، از خانواده شهدای افغانستانی مدافع حرم تجلیل شد.

لشکر فاطمیون از ۲۲ اردیبهشت ماه ۹۲ تأسیس شد و به دلیل حضور بی نظیر رزمندگان افغانستانی در مناطق درگیری سوریه، این لشکر بیشترین تعداد شهدای جبهه مقاومت را تقدیم کرده است.

۲۱ نوامبر ۲۰۱۷ پیروزی تاریخ‌ساز جبهه مقاومت اسلامی عراق و سوریه بر فتنه تروریسم تکفیری و پایان یافتن سیطره داعش با پایین کشیدن پرچم این گروه آمریکایی صهیونیستی در «ابوکمال» رقم خورد که بخش قابل توجهی از این فتح بزرگ به‌دست رزمندگان افغانستانی لشکر فاطمیون رقم خورد.

نیروهای لشکر فاطمیون وظیفه اصلی مبارزه با تروریست‌های داعش در شهر مهم و استراتژیک البوکمال را به‌عهده داشتند.

رزمندگان این لشکر در جریان این عملیات موفق شدند که تعدادی از تروریست‌های داعش را به اسارت خود دربیارود و در پاکسازی مناطق حومه این شهر از لوث تروریست‌ها نیز تا آخرین قدم حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • جزئیات برنامه‌های گرامیداشت سالروز عملیات بازی‌دراز اعلام شد
  • آغاز اردوی راهیان نور بسیج دانشجویی در کرمانشاه
  • برگزاری یادواره شهدای لشگر فاطمیون در قم
  • اجلاسیه شهدای بهمئی برگزار می‌شود
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • آمادگی هلال‌احمر کرمانشاه برای برگزاری یادواره شهدای «بازی‌دراز»
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • جزئیات برگزاری مراسم سالروز عملیات «بازی دراز» اعلام شد
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم