Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@09:39:01 GMT

تایید جدایی کاپیتان از بارسلونا

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۸۹۲۵۸

تایید جدایی کاپیتان از بارسلونا

ورزش > فوتبال جهان - ورزش سه نوشت:حساب کاربری لالیگا در شبکه اجتماعی اینستاگرام، جدایی آندرس اینیستا از بارسلونا را تایید کرد.

در حالی که شایعات حاکی از احتمال انتقال اینیستا در پایان فصل به لیگ چین است، او شب گذشته در  فینال کوپا دل ری برای بارسا به میدان رفت و موفق شد یک گل نیز به ثمر برساند تا آبی اناری ها، 5-0 پیروز میدان شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  او با چشمانی اشکبار زمین بازی را ترک کرد تا این شایعات قوت گیرد و حالا حساب کاربری لالیگا در اینستاگرام، جدایی اینیستا را تایید کرد. او عکس زیر را از اینیستا منتشر کرد و با زبان‌های مختلف از او بابت زحماتش در فوتبال تشکر کرد.

 

 

 

 

251 41

کلید واژه‌ها : بارسلونا - فوتبال اروپا - لالیگا -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بارسلونا فوتبال اروپا لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۹۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود

به گزارش "ورزش سه"، راکیتیچ در فاصله سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۰ پیراهن بارسلونا را به تن داشت و در کنار مسی به میدان رفت و افتخارات و قهرمانی‌های بسیاری را هم در این تیم به دست آورد و نقش مهمی را در موفقیت آنها ایفا کرد.

در دو فصل پایانی که این ستاره کروات در بارسلونا به میدان می‌رفت، بازوبند کاپیتانی این تیم در اختیار مسی بود این روند یک سال پس از جدایی راکیتیچ از بارسا هم ادامه داشت تا زمانی که مسی در سال ۲۰۲۱ بارسا را به مقصد پاری سن ژرمن ترک کرد.

اما حالا این بازیکن صحبت‌های جالبی را درباره تجربه بازی با مسی به عنوان کاپیتان بارسا مطرح کرده است که شاید چندان به مذاق هواداران این تیم و طرفداران این ستاره آرژانتینی خوش نیاید و باعث ناراحتی آنها و حتی اعتراض به او شود.

راکیتیچ در گفتگو با روزنامه اسپانیایی آ.اس اظهار داشت:«مسی بهترین بازیکن تاریخ است و اگر تمرکزش را روی این کار می‌گذاشت، می‌توانست اگر می‌خواست به بهترین مدافع چپ دنیا تبدیل شود! هرچند او گاهی بهترین کاپیتان ممکن نبود و نمی‌توانست به شما بگوید که باید چه کاری انجام دهید، شاید دلیل اتفاق این بود که او متفاوت و خاص بود.»

دیگر خبرها

  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • چشم عقاب: فخرفروشی لیگ روشن به لالیگا!
  • ماجرای نظامی اسرائیلی که بخاطر عشق، اطلاعات گنبدآهنین را به ایران لو داد!
  • اولین گل ماسکرانو برای بارسلونا پس از 7 سال و انجام 319 بازی (لالیگا - 26 آوریل، 2017) / فیلم
  • واکنش رئیس لالیگا به ماندن ژاوی
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • تایید شد: لالیگا از دو فصل دیگر در آمریکا!‏