Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:سرپرست ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران با اشاره به ظرفیت عظیم خبرگزاری شبستان در انعکاس فعالیت های مساجد، گفت: پرتال مساجد در اسرع وقت تکمیل شود زیرا اعتبارات با سامانه بچه های مساجد صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری حجت الاسلام محمود علیخانی، سرپرست ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران، امروز (2 اردیبهشت) در جلسه هیئت نظارت بر کانون های مساجد دیار علویان و دیدار با فرماندار و مسئولین شهرستان رامسر گفت: تشکیل کانون های مساجد انگیزه ای الهی می خواهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد با ادارات و نهادهای دیگر نظیر اوقاف و امور خیریه و تبلیغات اسلامی و سپاه پاسداران و بسیج و پایگاه های مقاومت همکاری و ارتباط متقابل دارند.

 

حجت الاسلام علیخانی اظهار کرد: فعالیت عمده کانون های فرهنگی و هنری مساجد، هنری به شمار می آید و تمرکز بر کتابخانه ها و کارهای هنری مورد تاکید است.

 

وی بیان کرد: بر اساس آموزه های دینی به خانواده به ویژه جوانان و زنان در این نهاد مهم جامعه عنایت ویژه صورت گرفته و خانواده محوری و اهمیت بیشتر به آن از تاکیدهای کانون های فرهنگی و هنری مساجد است.

 

حجت الاسلام علیخانی ابراز کرد: فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد در پرتال مساجد و سامانه بچه های مساجد به ثبت می رسد و بر اساس آن و برنامه ها، اعتبار به کانون های مساجد تعلق می گیرد.

 

وی گفت: خبرگزاری شبستان یک ظرفیت عظیمی برای انعکاس فعالیت ها و برنامه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد و پایگاه های خدا بر زمین دارد که مسئولین و مردم شهرستان رامسر می توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

 

حجت الاسلام علیخانی با اشاره به اینکه مساجد از صدر اسلام مردمی بوده و در حال حاضر نیز باید به صورت بهتر و بیشتر به صورت مردمی باشد اظهار کرد: همزیستی مومنانه در مساجد و کانون های فرهنگی و هنری مساجد در شهرستان رامسر وجود دارد.

 

وی بیان کرد: حجت الاسلام سلیمان علیخانی،کارشناس کانون های فرهنگی و هنری مساجد غرب مازندران(منطقه ویژه تنکابن) پاسخگوی مشکلات و سوالات مدیران کانون های مساجد شهرستان رامسر در مسائل مختلف است که می توان از ظرفیت های وی جهت پیشرفت و تعالی هر چه بیشتر این مراکز به راحتی بهره مند شد.

 

حجت الاسلام علیخانی ابراز کرد: لوح سپاسی در ربع قرن فعالیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد در اسفند 96 از سوی حجت الاسلام و المسلمین دکتر ارزانی به محمد حسن صبوری، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامسر اهدا شد که این امر بیانگر فعالیت های خوب و ارزشمند وی در کانون های مساجد این شهرستان است.

به گزارش شبستان، در پایان این نشست و دیدار صمیمانه، لوح سپاس از سوی حجت الاسلام علیخانی و آزاد به صبوری اهدا شد.

پایان پیام/86

منبع: شبستان

کلیدواژه: سپاه پاسداران قرآن کریم سبک زندگی اسلامی جشنواره جهانی فیلم فجر حسن روحانی دولت نماز جمعه ارتش خبرگزاری شبستان اردبیل حجت الاسلام و المسلمین دکتر ارزانی سامانه بچه های مسجد حجت الاسلام محمود علیخانی پرتال مساجد خبرگزاری شبستان کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۹۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان رسالت بزرگی در احیای حرکت‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌ها دارند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، جمعی از دانشجویان فعال فرهنگی، مسئولان کانون‌ها، مدیران مسئول و سردبیران نشریات دانشجویی با رئیس و اعضای شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت دیدار کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش و نقش‌آفرینی دانشجویان در تحول کانون‌های فرهنگی و نشریات دانشجویی به تبیین ضرورت‌های گسترش فعالیت کانون‌ها و نشریات دانشجویی پرداخت.

سیروس فارسی عنوان کرد: کانون‌های فرهنگی و نشریات دانشجویی به‌عنوان یکی از شاخص‌ترین نمادهای مشارکت دانشجویی، دارای نقش غیرقابل انکاری در تحقق امر توسعه فرهنگی بوده و بستر مناسبی برای به فضیلت درآمدن خلّاقیت‌ها، بروز و ظهور استعدادها و بالندگی فرهنگی را فراهم می‌کند، از این رو همواره مرکز توجه قشر فرهیخته دانشجو است.

وی افزود: دانشجویان رسالت بزرگی را در احیای حرکت‌های فرهنگی و هنری در میان دانشجویان و نقش مهمی در  ایجاد نشاط و پویایی در فضای فرهنگی دانشگاه با بهره‌گیری از استعدادهای بالقوه و بالفعل تمامی دانشجویان بر عهده دارند، بنابراین از این فرصت به‌وجود آمده نهایت بهره‌مندی درراستای رشد و شکوفایی خود و سایر دانشجویان دانشگاه را ببرند.

به گزارش آنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت دارای ۱۵ کانون فعال فرهنگی و ۶ نشریه فعال دانشجویی است.

در پایان از دانشجویان فعال فرهنگی، کانون‌ها و نشریات دانشجویی (مدیر مسئول، سردبیر، هیئت تحریریه و طراح نشریات دانشجویی) و همچنین دبیر کانون ستاد شاهد و ایثارگر و مدیر مسئول، سردبیر نشریه ایثار به صاحب امتیازی کانون شاهد و ایثارگر با لوح تقدیر و تخفیف شهریه و کارت هدیه تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشجویان رسالت بزرگی در احیای حرکت‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌ها دارند
  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است
  • برگزاری نشست‌های «گفتگوی بین نسلی» در کانون های مساجد مرکزی
  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • شبکه گسترده رسانه‌ای توسط نوجوانان در محلات اردبیل ایجاد می‌شود
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • جشن عملیات وعده صادق در کانون‌های مساجد آذربایجان غربی
  • تربیت نوجوانان با فرهنگ مهمترین هدف کانون های مساجد است